- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vond het ook vreemd. Dacht wel dat Cain zou winnen, maar niet op deze manier. Tenslotte hield Brock het ook zo vol tegen Carwin. Zou Cain harder slaan?
De partij van Diego Sanches vs Paulo Thiago, vond ik de meest brute partij.
Gilbert Yvel isn't even half the man he used to be.
zeker slaat cain harder, hij slaat zelfs harder dan de beste boksers.
Hoe kan het zijn dat Lesnar zoveel traint zo snel op is? Want die commentator zei dat hij tired was?
Jammer van Brock, maar gelukkig is cain beter dan die gekke carwin als champ, dus als bl toch ging verliezen dan maar tegen deze.
Ik zag dat Cain mma-gloves aan had bij die tests. Waarschijnlijk hadden de boksers die meededen aan die tests gewoon bokshandschoenen, dat verklaart het verschil.
Hoe kan het zijn dat Lesnar zoveel traint zo snel op is? Want die commentator zei dat hij tired was?
Jammer van Brock, maar gelukkig is cain beter dan die gekke carwin als champ, dus als bl toch ging verliezen dan maar tegen deze.
ben ik enige die gonzaga - shaub totaal had misvoorspeld?
.Brock blijft voor mij the baddest man on planet,punt!Als hij terugkomt voor zijn titel denk ik dat Cain gaat afzien.Moest ik zo mijn titel binnenhalen zou ik gemengde gevoelens hebben.Dit was toch geen match,seriously?Ik wacht alvast op een rematch tussen deze 2 heren.Btw net de match in goede kwaliteit op tv gezien,als Brock naar de ring stapt en die agent die hem in de weg loopt bruut aan de kant duwt haha,priceless
Ik denk niet dat hij tired was.Vond het ook zelf wat lame persoonlijk heb ik geen tap-out gezien?Dus de match is beïndigd door die cut in zijn gezicht.Brock blijft voor mij the baddest man on planet,punt!Als hij terugkomt voor zijn titel denk ik dat Cain gaat afzien.Moest ik zo mijn titel binnenhalen zou ik gemengde gevoelens hebben.Dit was toch geen match,seriously?Ik wacht alvast op een rematch tussen deze 2 heren.Btw net de match in goede kwaliteit op tv gezien,als Brock naar de ring stapt en die agent die hem in de weg loopt bruut aan de kant duwt haha,priceless
![]()
Ik denk niet dat hij tired was.Vond het ook zelf wat lame persoonlijk heb ik geen tap-out gezien?Dus de match is beïndigd door die cut in zijn gezicht.Brock blijft voor mij the baddest man on planet,punt!Als hij terugkomt voor zijn titel denk ik dat Cain gaat afzien.Moest ik zo mijn titel binnenhalen zou ik gemengde gevoelens hebben.Dit was toch geen match,seriously?Ik wacht alvast op een rematch tussen deze 2 heren.Btw net de match in goede kwaliteit op tv gezien,als Brock naar de ring stapt en die agent die hem in de weg loopt bruut aan de kant duwt haha,priceless
![]()
van sherdogUFC 121 “Lesnar vs. Velasquez” Medical Suspensions
Brock Lesnar -- suspended 45 days, with no contact for 30 days; 60 days, with no contact for 60 days for left cheek laceration; and 180 days, with no contact for 180 days (may be cleared early by ophthalmologist)
Jake Shields -- suspended 180 days, with no contact for 180 days (may be cleared early by ophthalmologist for bleeding in eye and blurred vision)
Diego Sanchez -- suspended 180 days, with no contact for 180 days (may be cleared early by physician for possible right wrist fracture)
Paulo Thiago -- suspended 60 days, with no contact for 60 days (may be cleared early by physician for laceration)
Tito Ortiz -- suspended 45 days, with no contact for 30 days
Brendan Schaub -- suspended 45 days, with no contact for 30 days
Gabriel Gonzaga -- suspended 45 days, with no contact for 30 days
Court McGee -- suspended 45 days, with no contact for 30 days; 180 days, with no contact for 180 days (may be cleared by physician early for possible right hand fracture)
Ryan Jensen -- suspended 45 days, with no contact for 30 days
Patrick Cote -- suspended 180 days, with no contact for 180 days (may be cleared by ophthalmologist early for retina)
Chris Camozzi -- suspended 60 days, with no contact for 60 days (may be cleared early by physician for left brow laceration)
Dongi Yang -- suspended 45 days, with no contact for 30 days
Gilbert Yvel – suspended 45 days with no contact for 30 days
![]()
ik denk niet dat hij tired was.vond het ook zelf wat lame persoonlijk heb ik geen tap-out gezien?dus de match is beïndigd door die cut in zijn gezicht.brock blijft voor mij the baddest man on planet,punt!als hij terugkomt voor zijn titel denk ik dat cain gaat afzien.moest ik zo mijn titel binnenhalen zou ik gemengde gevoelens hebben.dit was toch geen match,seriously?ik wacht alvast op een rematch tussen deze 2 heren.btw net de match in goede kwaliteit op tv gezien,als brock naar de ring stapt en die agent die hem in de weg loopt bruut aan de kant duwt haha,priceless:d