MuscleMeat

UFC 126 - Silva vs Belfort

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Op 5 febuari 2011 is de volgende UFC, namelijk UFC 126 - Silva vs Belfort. Het jaar is pas net begonnen, maar dit kan weleens een van de mooiste fightcards van het jaar worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Main card:

Middleweight Championship bout: Anderson Silva vs. Vitor Belfort
Light Heavyweight bout: Forrest Griffin vs. Rich Franklin
Welterweight bout: Jake Ellenberger vs. Carlos Eduardo Rocha
Light Heavyweight bout: Jon Jones vs. Ryan Bader
Bantamweight bout: Miguel Torres vs. Antonio Banuelos

Preliminary card:

Featherweight bout: Chad Mendes vs. Michihiro Omigawa
Lightweight bout: Paul Taylor vs. Gabe Ruediger
Bantamweight bout: Norifumi Yamamoto vs. Demetrious Johnson
Light Heavyweight bout: Kyle Kingsbury vs. Ricardo Romero
Welterweight bout: Mike Pierce vs. Kenny Robertson

Anderson Silva vs Vitor Belfort wordt gegarandeerd een spannende pot, en van Jones vs Bader verwacht ik ook heel veel. Griffin vs Franklin kan ook erg mooi worden, beiden zijn niet bang voor een blauw oog. Ik ben ook erg benieuwd naar Norifumi "Kid" Yamamoto in de UFC.

http://www.youtube.com/watch?v=abLLFhNlq5c&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=qxTvxYyn3Gg&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=e254maqKIqY&hd=1

Nice. Thanx Rock.:)

ben erg benieuwd naar jones vs bader.

Weet iemand de resultaten?
Is het eigelijk ook mogelijk om HDnet hier in NL te krijgen?

Anderson Silva moet deze keer echt vlammen want z'n laatste gevechten waren niet al te goed, toch blijf ik een enorme fan van hem, denk echt dat hij nog niet op z'n top zit net als GSP dat zijn vechters waar ik nog veel van wil zien.

Knallende kaart!

Silva vs Belfort: Ik hoop Belfort! Silva is goed, maar hij is te untouchable geworden en ik hoop dat Belfort hem KO'ed (heb er alleen een hard hoofd in dat dit gaat gebeuren :()

Griffin vs Franklin: Leuke match. Beide zijn 'jack of all trades' om het zo maar te zeggen. Ze kunnen beide alles wel goed, maar niks echt fantastisch. Word leuk om te zien denk ik. Franklin op dec.

Jones vs Bader: Worstelaars tegen elkaar, word meestal een stand up fight. Bader heeft KO power dat heeft hij al laten zien, maar Jones heeft een verrassende stand up game en enorme reach. Ik ga hier denk ik toch voor Jones.

Laatst bewerkt:
Knallende kaart!

Silva vs Belfort: Ik hoop Belfort! Silva is goed, maar hij is te untouchable geworden en ik hoop dat Belfort hem KO'ed (heb er alleen een hard hoofd in dat dit gaat gebeuren :()

Griffin vs Franklin: Leuke match. Beide zijn 'jack of all trades' om het zo maar te zeggen. Ze kunnen beide alles wel goed, maar niks echt fantastisch. Word leuk om te zien denk ik. Franklin op dec.

Jones vs Bader: Worstelaars tegen elkaar, word meestal een stand up fight. Bader heeft KO power dat heeft hij al laten zien, maar Jones heeft een verrassende stand up game en enorme reach. Ik ga hier denk ik toch voor Jones.

hehe forrest kan goed incasseren die gozer is gewoon niet ko te krijgen of je moet silva heten dat is waar die fantastisch in is.

jones vs bader lijkt me een hele goeie !!!!! hoop dat bader, jones stopt

Terug
Naar boven