Don_Nastee
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldige card.
Allermooiste is dat ik het live in HD via ppv ga kijken![]()
Het hele Sonnen verhaal met de injured rib enzo (die geverifieerd wordt in een dvd die soon uitkomt enzo) ken je vast wel. Besides, je kan je afvragen wat erger is. Keihard in elkaar gestompt worden in 30 seconden of 4,5 rondes "domineren" en dan alsnog verliezen wanneer alles waar je keihard voor hebt gevochten en over droomt binnen handbereik is. Maar ik vind het wel schattig te zien hoe Sonnen iedereen heeft ingepakt met zijn praatjes.
Maia is door een dansende Silva zonder enige moeite vernederd. Als je iemand kan verslaan door 40% te geven en gewoon relaxt te doen, waarom zou je dan je best doen. Ik begrijp het wel hoor. Ik heb iig genoten van die vernedering.
Ik begrijp however ook wel dat hij zich door dit gesjodemieter niet populair maakt bij de "HARD WERKEN, ALTIJD 100% GEVEN!!!!!!!"-crowd. Maarja, wanneer je zoveel beter bent dan de rest hoeft dat gelukkig niet altijd.
Om nog even iets aan deze, al veel te lange, post toe te voegen. Ik snap ook wel dat mensen Vitor liever zien winnen. Elke keer als hij de microfoon krijgt dan heeft hij weer een mooie speech voorbereid die klinkt alsof hij uit een jaren 80 van Damme flick komt. Hij doet erg zijn best om sympathiek over te komen iig.
Maar helaas![]()
Geweldige card.
Allermooiste is dat ik het live in HD via ppv ga kijken![]()

as vitor "vernietigen"? Net zoals maia en sonnen zeker?
[Link niet meer beschikbaar]
P4P king. Beste MMA vechter ooit. Langste title defense streak in UFC. Unbeaten in the UFC.
Hello, hi.
tsja.........
ben meer een gsp fan vind em beter als andy,