MuscleMeat

UFC 130 resultaten en spoiler topic..

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
wel; goed dat ik niet gewed heb...

te weinig finishes ook weer

Laatst bewerkt:
Ik lees op Amerikaanse fora veel lovende berichten, maar ik vond het echt een slechte ppv. De meeste gevechten leken wel in slow-motion te gaan en de agressie was in de kleedkamer achtergebleven.

mir vs nelson vond ik nog wel ok, wat van de kant van Mir kwam dan toch.

voor de rest vond ik het teleurstellend met zo"'n card

heeft iemand video links?

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

topic al gevonden met de links erin :)

net hamill en struve fights gezien.
Hamill, jammer dat quitin het niet af kon maken. Dit heeft hier echt goed op getraind. Dan kan je nog wel olympisch worstelen maar jackson kreeg ie niet eens in de buurt van een takedown.

struve was echt jammer, ik vond struve dominerend (nog wel wat zoekend) maar ja zo'n KO is gewoon snoeihard. Ik hoop dat struve nog wel wat gaat laten zien, hij is er jong genoeg voor.
Ik vraag me af wanneer hij begint met massa bouwen.

Jammer van Struve dat hij hem niet op afstand kon houden :(. Maar als je even vergeet dat je Nederlander bent, was het wel een mooie finish.

Mir vs Nelson ... de conditie van Mir viel mij ook tegen :eek: ... heb hem weleens energieker zien vechten. Maar toen was ie denk ik een paar kg lichter.

Overall ... had ik meer verwacht gezien de fightcard :mad:

damn..

Stevan ging echt neer als een lappe pop. Werkte erg op mn lachspieren :D

Laatst bewerkt:
conditie van Mir viel tegen? Hij domineerde 3 rondes lang? :S

Zonde dat rampage het niet af heeft kunnen maken idd. Wat ik ervan begreep heeft ie ook een fractuur aan ze,n hand waardoor hij niet vol gas is gegaan. Struve erg jammer had gehoopr dat ie meer kon laten zien, dit deed me beetje denken aan ze,n fight vs nelson. Maar is het nou gewoon domme pech of is ze,n dekking gewoon slecht als ie erin gaat, waardoor hij er dan toch weer 1 vol op ze,n kin krijgt?

Drie rondes in slakkentempo, en nog zag je hem in de derde ronde aanzienlijk vertragen en zwaar ademen. Beetje duwen, knie in de clinch, takedown en dan vooral proberen zelf geen schade op te lopen. Nelson was na de eerste ronde kapot, Mir had op z'n minst moeten proberen om echt te finishen. De conditie van Mir was al slecht toen hij 250lbs was, toen ging hij naar 240lbs en was zijn conditie beter, en nu weegt hij 260-265 en beweegt hij aanzienlijk langzamer en is hij sneller buiten adem. Tegen iemand als Velasquez gaat dat hem echt opbreken, die sloopt hem conditioneel gezien. Het is niet voor niets dat iemand als Carwin bijvoorbeeld momenteel ook rond de 250lbs zit, waar hij voorheen rond de 280 zat. Vechten als je 280lbs weegt is niet voor iedereen weggelegd.

Mir zou ergens in het gevecht zijn rib hebben gebroken, en het daarom op decision willen winnen hebben.

Mir zag er wel bruut uit op dit gewicht, goede win. Alves vond ik jammer, had em graag zien winnen, Struve spreekt voor zich. T0ch wel een aardige kaart vond ik.

Ik doe geen afbreuk aan zijn dominantie van de wedstrijd, maar eind 2e ronde en de 3e ronde zag je duidelijk dat de fut eruit was en dat viel mij tegen.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Mir zag er wel bruut uit op dit gewicht, goede win. Alves vond ik jammer, had em graag zien winnen, Struve spreekt voor zich. T0ch wel een aardige kaart vond ik.

Alves inderdaad jammer ... Story heeft een ( voor mij tenminste ) onaantrekkelijke vechtstijl. Ik kan mij erg goed voorstellen dat je daar als tegenstander enorm gefrustreerd van raakt :mad:

Rampage, nieuwe LHW champ. Bones is going downnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Die walgelijke Rick Story met z'n tijdgerek tegen dat hek aan, supergay. Frustrerend was dat. Jammer dat Alves eigenlijk te laat een antwoord erop vond.

Rampage, nieuwe LHW champ. Bones is going downnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Die walgelijke Rick Story met z'n tijdgerek tegen dat hek aan, supergay. Frustrerend was dat. Jammer dat Alves eigenlijk te laat een antwoord erop vond.

Ik wordt daar ook altijd doodziek van. Lekker tegen het hek aan hangen en dat gewoon proberen 15 minuten vol te houden. Iemand tegen het hek aanduwen en dan stoten/knieën geven of werken voor een takedown is prima, maar doelbewust tegen het hek hangen tot de ronde is afgelopen of totdat de scheidsrechter je weghaalt is gewoon zwak.

Jammer van Struve. Rest van de matches waren niet om aan te gluren.
Mir heeft helaas een effectieve match gevochten, geen voor de k.o. Hoewel die elbows gruwelijk hard waren.

Mijn geld is binnen door gokje op Mir te wagen.Vind wel dat hij het beter doet op 250lbs. Dit zijn heavyweights die zitten er aan de derde ronde conditioneel bijna allemaal door.
Ik haat dat vriendschappelijk gedoe voor en tijdens de fight, lachen naar mekaar,knipogen, high fives, zelfs zoals Barry/Crocop fight mekaar een dikke knuffel geven. De vechters gaan er dan nooit 100% voor.
The Hammer die telkens weer probeerde Rampage neer te halen en er keer op keer zwaar voor afgestraft werd. Jammer.
Had meer vuurwerk verwacht van deze ufc 130.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm..ik heb wel genoten eigenlijk. Heb ze slechter gezien iig.

Terug
Naar boven