AndroidHealthClinic

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dus ik moet niet zo flauw doen en gewoon foto s maken, dus heb mezelf ingesmeerd met een tan, ziet er al meteen anders uit. Het is ook wat het is. De weegschaal viel vanmorgen ook wel mee: 60,8 kg. Heb alleen ergens gelezen dat je niet moet trainen, maar dat wordt lastig. Heb al een paar dagen niet kunnen trainen door de plastic fantastic dus net geweest en morgen ook nog een training op het programma. Knie doet soms nog wat raar.

Training: 90 min lower + abs

Leg press:
20 x
10 x 50 kg
15 x 105 kg
12 x 105 kg
8 x 105 kg

Hip thrust:
20 x 30 kg
14 x 90 kg
13 x 90 kg
9 x 90 kg
15-9 x 50 kg

Cable kick back:
30-25-15 x 27 kg

Cable abd:
40 x 7 kg
25-24 x 9 kg

Banded back ext:
3 x 20

Lying leg curl:
20 x 18 kg
15-12-11 x 23 kg
18 x 14 kg

Leg ext:
20- 14-14-11-10 x 50 kg

Seated calfs:
12-10-10-9 x 50 kg
25 x 35 kg

Woodchopper:
4 x 15 x 11 kg

Leg raises:
4 x 20

Ab circuit:
4 x 20 x stand 9

The end.

You go girl 💪 tis jammer dat je zo ver woont anders hadden we elkaar kunnen helpen met foto's en daarna pizza eten 🙊

Niet trainen past bij mij ook niet en ben weer eens bloated af en een week aan de creatine dus

Animation 2D GIF by Benjy Brooke

Maar we gaan gewoon afmaken waaraan we begonnen zijn en mijn stem heb je 😘

You go girl 💪 tis jammer dat je zo ver woont anders hadden we elkaar kunnen helpen met foto's en daarna pizza eten 🙊

Niet trainen past bij mij ook niet en ben weer eens bloated af en een week aan de creatine dus

Animation 2D GIF by Benjy Brooke

Maar we gaan gewoon afmaken waaraan we begonnen zijn en mijn stem heb je 😘
Thx girl! Ja idd, was fijn geweest haha. Zijn we samen een beetje bollig 🤣🐽. Ja we moeten het gewoon afmaken, helemaal gelijk. Jij ook de mijne 💪😘

Heb mezelf al 2 x ingesmeerd en nog maar een bescheiden tintje, kan je nagaan hoe ultra wit ik was 🤣

Mooi hoor. Je was niet ultra wit..heb witter gezien hier 🤭

En je nagels ook, mooi kleur. Eigenlijk ben je gewoon een lekker wijf, maar besef je dat zelluf niet, ga zo door :thumb:

Heb nog een paar keer getraind afgelopen week. Ben verder gestopt met vapen net na de laatste foto die ik van mezelf gemaakt heb en heb daarna toch wel alles opgegeten wat ik tegenkwam. Ik denk dat ik mezelf niet voor schut ga zetten met een collage, zoals ik er nu bij sta. Dan liever voor schut als sjaak afhaak. De vraatzucht is morgen weer afgelopen en dan weer op het juiste pad. Wil toch nog zo'n 5 kg kwijt en daarna rustig aan bouwen.

The end. Misschien.
Niks the end, niks afhaak gekke Sjaak.
Doe nie zo maf joh, hoezo voor schut zetten?

Je moet niet zo raar praten over jezelf, nergens voor nodig kathond!

💪🏽🍀👍🏽

Laatst bewerkt:
Thx voor de support🫶. Foto's zijn gemaakt, nog best lang mee bezig geweest. Voorkant is ook wel ok, maar ik schaam me echt kapot voor de achterkant, ben ik toch best al even mee bezig dat te verbeteren en het is nog steeds een aardappel. Stoppen met de pil heeft ook daar volume weggenomen, het begon net een beetje te komen. Hopelijk als ik dadelijk in een surplus ga, dat toch ook wat meekomt. Verder schaam ik me niet echt voor mn lichaam, soms.

Thx voor de support🫶. Foto's zijn gemaakt, nog best lang mee bezig geweest. Voorkant is ook wel ok, maar ik schaam me echt kapot voor de achterkant, ben ik toch best al even mee bezig dat te verbeteren en het is nog steeds een aardappel. Stoppen met de pil heeft ook daar volume weggenomen, het begon net een beetje te komen. Hopelijk als ik dadelijk in een surplus ga, dat toch ook wat meekomt. Verder schaam ik me niet echt voor mn lichaam, soms.
Veel mensen zijn onzeker over hun lichaam, er mankeert altijd wel wat.

Dit zit echt alleen maar in jouw hoofd. Eerlijk. Jij en jouw gedachtes zijn je eigen vijand in dit geval. Hoe jij jezelf ziet is niet hoe een ander jou ziet. Dit geldt voor iedereen. Ook als je je eigen foto ziet, iedereen op de foto ziet er voor jou gevoel normaal uit maar je kijkt dan altijd met een kritisch oog naar je eigen beeld en hebt er altijd wel iets op aan te merken. Heb ik ook, ik denk dat iedereen dit wel in meer of mindere mate heeft.

Gewoon lekker laten boeien, men neemt je maar zoals je bent en zoals je er uit ziet, zo niet dan mogen ze lekker optyfen.

Je weet zelf dat je met een doel bezig bent, en je hebt het zelf in de hand.

Kump Good! (dat zei je zelf)

:) :clap:

Veel mensen zijn onzeker over hun lichaam, er mankeert altijd wel wat.

Dit zit echt alleen maar in jouw hoofd. Eerlijk. Jij en jouw gedachtes zijn je eigen vijand in dit geval. Hoe jij jezelf ziet is niet hoe een ander jou ziet. Dit geldt voor iedereen. Ook als je je eigen foto ziet, iedereen op de foto ziet er voor jou gevoel normaal uit maar je kijkt dan altijd met een kritisch oog naar je eigen beeld en hebt er altijd wel iets op aan te merken. Heb ik ook, ik denk dat iedereen dit wel in meer of mindere mate heeft.

Gewoon lekker laten boeien, men neemt je maar zoals je bent en zoals je er uit ziet, zo niet dan mogen ze lekker optyfen.

Je weet zelf dat je met een doel bezig bent, en je hebt het zelf in de hand.

Kump Good! (dat zei je zelf)

:) :clap:
Lief! Zo denk ik wel als ik bijv mijn hoofd zie, maar mn achterkant is next level en moeilijk om aan te gluren. Zeker moeten jullie mij gewoon nemen zoals ik ben en een tien geven haha. Ben wel zo met anderen, het is zoals het is en als het niet goed is doei, maar dit is toch een bb forum 🤣.

Kump zeker good, strakjes 💪

Lief! Zo denk ik wel als ik bijv mijn hoofd zie, maar mn achterkant is next level en moeilijk om aan te gluren. Zeker moeten jullie mij gewoon nemen zoals ik ben en een tien geven haha. Ben wel zo met anderen, het is zoals het is en als het niet goed is doei, maar dit is toch een bb forum 🤣.

Kump zeker good, strakjes 💪
Zooo herkenbaar die billen!

Die partij van mij is net een maanlandschap, NASA heeft me al gebeld en aangegeven geïnteresseerd te zijn voor een expeditie.
Maar het is zoals het is, ik maak regelmatig foto's en zet deze dan naast elkaar. Van de week foto's van 1/2 jaar terug en nu naast elkaargezet, ik zie dan echt al wel verschil en beeld me in dat als ik zo doorga het over een half jaar alleen nog maar beter kan zijn. Daar hou ik me aan vast.

Je bent hartstikke goed op weg! Het is je eigen journey en sommige hebben nou eenmaal een 'beter' startpunt. Vergelijk jezelf met jezelf meis!

En jij had iig het lef om deel te nemen aan de contest 🤔😇

Keep up the good work 😘

Laatst bewerkt:

Die partij van mij is net een maanlandschap, NASA heeft me al gebeld en aangegeven geïnteresseerd te zijn voor een expeditie.
Maar het is zoals het is, ik maak regelmatig foto's en zet deze dan naast elkaar. Van de week foto's van 1/2 jaar terug en nu naast elkaargezet, ik zie dan echt al wel verschil en beeld me in dat het over een half jaar alleen nog maar beter kan zijn. Daar hou ik me aan vast.

Je bent hartstikke goed op weg! Het is je eigen journey en sommige hebben nou eenmaal een 'beter' startpunt. Vergelijk jezelf met jezelf meis!

Keep up the good work 😘
Wat zijn jullie toch heerlijke meiden, verrijking hier hoor op het forum.

Maar het is zoals het is, ik maak regelmatig foto's en zet deze dan naast elkaar. Van de week foto's van 1/2 jaar terug en nu naast elkaargezet, ik zie dan echt al wel verschil en beeld me in dat als ik zo doorga het over een half jaar alleen nog maar beter kan zijn. Daar hou ik me aan vast.

Keep up the good work 😘
Whaha, ok dat klinkt ook niet erg aardig naar jezelf. Dingen zijn soms wel zoals ze zijn en dan kan je het beter accepteren en eraan werken en kan het alleen maar beter worden💪.

Klopt helemaal! Haha nou bijna sjaak afhaak. Thx 😘

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven