LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry als het al ergens staat, maar mag Ali wel kickboksen? Of freefighten in Japan? Mag die tegen Fedor bijv?
Now they're discussin how long he has to wait before he can reapply. They want AO to know that he can't fight anywhere else during this time
weet wel niet of dit alleen voor de VS telt of niet

Ik ben al het geloof verloren in AO. Wat een belachelijke verklaring van hem. Zeer zeer jammer.
Ja? Ik vind persoonlijk een beetje test niet zo erg. Of zeg ik nu wat raars? Zit een beetje op de grens van het toelaatbare, imo dan. Heb meer moeite met middelen als winny, clen om bv een bepaald gewicht te kunnen halen om in een gewichtsklasse te kunnen blijven. Of halotestin voor agressie of een snuif coke om niet neer te gaan. Die dingen vind ik pas echt cheaten. Je gaat van een beetje test ook niet beter vechten, maar je hersteld wat sneller om de vele trainingen te kunnen volbrengen. Maargoed het mag niet dus de schorsing is terecht.
Ja? Ik vind persoonlijk een beetje test niet zo erg. Of zeg ik nu wat raars? Zit een beetje op de grens van het toelaatbare, imo dan. Heb meer moeite met middelen als winny, clen om bv een bepaald gewicht te kunnen halen om in een gewichtsklasse te kunnen blijven. Of halotestin voor agressie of een snuif coke om niet neer te gaan. Die dingen vind ik pas echt cheaten. Je gaat van een beetje test ook niet beter vechten, maar je hersteld wat sneller om de vele trainingen te kunnen volbrengen. Maargoed het mag niet dus de schorsing is terecht.
Ik snap dat AO geschorst wordt, maar een beetje hypocriet is het wel mensen. Denk je nou ook echt dat er 1 prof is op dat niveau die clean is? Die gasten trainen tussen de 10 en 14 keer per week.
Daar herstel je simpelweg niet van, zeker niet als heavyweight met die enorme hoeveelheden cardio.
Als je dan gepakt wordt, tja... Een beetje hypocriet vind ik het wel, maar das mijn mening.
Dit vind ik niet helemaal juist. Het voordeel wat Overeem heeft ten opzichte van herstel, maar ook kracht is simpelweg niet eerlijk. Als hij het puur en alleen op zijn techniek had moeten doen was hij nooit zo ver gekomen. Zijn fysieke kracht helpt hem veel.
Weet je, in die positie waarin Overeem zit moet je geen risico nemen. Vooral hij niet omdat hij al abnormaal groot is. Hij ligt onder een vergrootglas en dit zal alleen maar erger worden.
. Ik vind die hele regels rondom "verboden middelen" ook wel vaag. Bepaalde vechters ( Rampage bijv ) mogen op doktersvoorschrift wel TRT gebruiken, omdat hun natuurlijke waarden vanwege leeftijd te laag liggen
Je werkt zo toch allemaal regeltjes neukerij in de hand. Gewoon compleet verbieden die zooi, dan heb je ook geen discussies of smetjes op mensen hun prestaties.Jawel maar een beetje test come on, het is niet zo dat je dan boven natuurlijke krachten bezit. Maargoed dat is mijn mening.
"If you do stuff like that and get caught, just like Alistair now, just suck it up and don't complain about it. I think the truth will always come out. We know a lot of things about Alistair, a lot of negative things, but we never talked about it and knew that the truth would come out. More dirt will come up."
Ik denk dat AO ooit wel eens AS heeft gebruikt.
Ofdat hij het die x heeft gedaan, ik weet het niet. Het lokaal inspuiten van test+cortisonen wordt wel vaker gedaan om het herstel van breuken te herstellen.
Ik denk dat hij op zijn minst hiervan op de hoogte was, maar mss niet van de mate van verandering test-epitest die het gaf.
Maar mss wil ik gewoon niet geloven dat "onze" Overeem zo stom is geweest om op dit moment flink aan de AS te gaan