Fitness Seller

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

Sorry als het al ergens staat, maar mag Ali wel kickboksen? Of freefighten in Japan? Mag die tegen Fedor bijv?

zolang alistair onder contract staat bij de UFC kan hij in geen andere organisatie vechten.

Positief commentaar van Frank Mir over Alistair..

Frank Mir recently appeared on FUEL TV's UFC Tonight and discuss Alistair Overeem, Cain Velasquez, and Junior Dos Santos.

On Alistair Overeem.

"I think this is the first time that he's ever come up positive at tests, as far as I'm aware of. It seems like he had a viable explanation for what happened.

"Everybody makes mistakes. We all do things that we're not proud of. We've all made mistakes professionally or in our personal life that are not our greatest moments in life.

"To sit there and ostracize somebody and never allow them to redeem themselves, I think would be very against humanity and our overall impression that I try to carry as a person.

"You know, he goes out there and he follows all the stringent testing the athletic commission is probably gonna put ahead of him and all the hoops he's gonna have to jump through. As long as he does those things, then yeah, I'll see him back in there. He's a fierce competitor. We've seen what he did with Brock. I'd hate to lose him and not have him in the Octagon or as a competitor in the heavyweight division, due to something outside the Octagon."

eens met mir

Ik las op een Amerikaans forum dat de dokter die dit middel aan Overeem gegeven heeft dezelfde persoon is die de doping-test heeft afgenomen rondom het gevecht tussen Overeem en Werdum. Als dit zo is, dan worden er wel erg vieze spelletjes gespeeld.

Ik ben al het geloof verloren in AO. Wat een belachelijke verklaring van hem. Zeer zeer jammer.

zomenteen gaat AO nog naar de WWE. let maar op, max spuiten en slikken wat ie wil.

Ik ben al het geloof verloren in AO. Wat een belachelijke verklaring van hem. Zeer zeer jammer.

Ja? Ik vind persoonlijk een beetje test niet zo erg. Of zeg ik nu wat raars? Zit een beetje op de grens van het toelaatbare, imo dan. Heb meer moeite met middelen als winny, clen om bv een bepaald gewicht te kunnen halen om in een gewichtsklasse te kunnen blijven. Of halotestin voor agressie of een snuif coke om niet neer te gaan. Die dingen vind ik pas echt cheaten. Je gaat van een beetje test ook niet beter vechten, maar je hersteld wat sneller om de vele trainingen te kunnen volbrengen. Maargoed het mag niet dus de schorsing is terecht.

Ja? Ik vind persoonlijk een beetje test niet zo erg. Of zeg ik nu wat raars? Zit een beetje op de grens van het toelaatbare, imo dan. Heb meer moeite met middelen als winny, clen om bv een bepaald gewicht te kunnen halen om in een gewichtsklasse te kunnen blijven. Of halotestin voor agressie of een snuif coke om niet neer te gaan. Die dingen vind ik pas echt cheaten. Je gaat van een beetje test ook niet beter vechten, maar je hersteld wat sneller om de vele trainingen te kunnen volbrengen. Maargoed het mag niet dus de schorsing is terecht.

Dit vind ik niet helemaal juist. Het voordeel wat Overeem heeft ten opzichte van herstel, maar ook kracht is simpelweg niet eerlijk. Als hij het puur en alleen op zijn techniek had moeten doen was hij nooit zo ver gekomen. Zijn fysieke kracht helpt hem veel.

Weet je, in die positie waarin Overeem zit moet je geen risico nemen. Vooral hij niet omdat hij al abnormaal groot is. Hij ligt onder een vergrootglas en dit zal alleen maar erger worden. Ik verwacht echter niet dat UFC hem ontslaat. I hope....

Ik snap dat AO geschorst wordt, maar een beetje hypocriet is het wel mensen. Denk je nou ook echt dat er 1 prof is op dat niveau die clean is? Die gasten trainen tussen de 10 en 14 keer per week.

Daar herstel je simpelweg niet van, zeker niet als heavyweight met die enorme hoeveelheden cardio.

Als je dan gepakt wordt, tja... Een beetje hypocriet vind ik het wel, maar das mijn mening.

Ik snap dat AO geschorst wordt, maar een beetje hypocriet is het wel mensen. Denk je nou ook echt dat er 1 prof is op dat niveau die clean is? Die gasten trainen tussen de 10 en 14 keer per week.

Daar herstel je simpelweg niet van, zeker niet als heavyweight met die enorme hoeveelheden cardio.

Als je dan gepakt wordt, tja... Een beetje hypocriet vind ik het wel, maar das mijn mening.

True, dat weet Dana White ook maar het draait om aanzien en geld. Niks meer of minder.

precies

Klopt inderdaad helemaal. Vind het gewoon jammer dat Dana White hem zo aan de schandpaal nagelt. Kan ook wel wat minder ;)

Dit vind ik niet helemaal juist. Het voordeel wat Overeem heeft ten opzichte van herstel, maar ook kracht is simpelweg niet eerlijk. Als hij het puur en alleen op zijn techniek had moeten doen was hij nooit zo ver gekomen. Zijn fysieke kracht helpt hem veel.

Jawel maar een beetje test come on, het is niet zo dat je dan boven natuurlijke krachten bezit. Maargoed dat is mijn mening.

Weet je, in die positie waarin Overeem zit moet je geen risico nemen. Vooral hij niet omdat hij al abnormaal groot is. Hij ligt onder een vergrootglas en dit zal alleen maar erger worden.

Absoluut mee eens. Had ook niet mogen gebeuren.

Ik denk dat AO ooit wel eens AS heeft gebruikt.
Ofdat hij het die x heeft gedaan, ik weet het niet. Het lokaal inspuiten van test+cortisonen wordt wel vaker gedaan om het herstel van breuken te herstellen.

Ik denk dat hij op zijn minst hiervan op de hoogte was, maar mss niet van de mate van verandering test-epitest die het gaf.

Maar mss wil ik gewoon niet geloven dat "onze" Overeem zo stom is geweest om op dit moment flink aan de AS te gaan

Erg jammer ... en een flinke dip in zijn carrière :( . Ik vind die hele regels rondom "verboden middelen" ook wel vaag. Bepaalde vechters ( Rampage bijv ) mogen op doktersvoorschrift wel TRT gebruiken, omdat hun natuurlijke waarden vanwege leeftijd te laag liggen??? Je werkt zo toch allemaal regeltjes neukerij in de hand. Gewoon compleet verbieden die zooi, dan heb je ook geen discussies of smetjes op mensen hun prestaties.

Jawel maar een beetje test come on, het is niet zo dat je dan boven natuurlijke krachten bezit. Maargoed dat is mijn mening.

Hij is betrapt op test, wie weet wat hij allemaal nog meer neemt.

Deze quote van Marloes Coenen zegt genoeg:

"If you do stuff like that and get caught, just like Alistair now, just suck it up and don't complain about it. I think the truth will always come out. We know a lot of things about Alistair, a lot of negative things, but we never talked about it and knew that the truth would come out. More dirt will come up."

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 22:56 ----------

Ik denk dat AO ooit wel eens AS heeft gebruikt.
Ofdat hij het die x heeft gedaan, ik weet het niet. Het lokaal inspuiten van test+cortisonen wordt wel vaker gedaan om het herstel van breuken te herstellen.

Ik denk dat hij op zijn minst hiervan op de hoogte was, maar mss niet van de mate van verandering test-epitest die het gaf.

Maar mss wil ik gewoon niet geloven dat "onze" Overeem zo stom is geweest om op dit moment flink aan de AS te gaan

Heb je gezien hoe hij eruit ziet? Iedereen met 2 ogen en een beetje verstand kan zien dat hij gigantisch aan de AAS zit.

Terug
Naar boven