AndroidHealthClinic

Ug hgh

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Hey,

Ik hoor veel slechte verhalen over de underground HGH. (bluetops etc)
Naar schijnt zit er maar 2IU in een 10IU vial ???

Zijn er mensen die hier UG hgh gebruiken en wat vinden ze ervan?

Thanks

Ik gebruik alleen hygetropin met anti counterfeit sticker als het om UG hgh gaat.
Van regenboog tops merk ik over het algemeen geen reet behalve en zie ik geen verhoging op de bloedtest.
Zijn wel goeie in omloop maar moet je veel geluk mee hebben.

Het liefst zet ik Norditropin of Genotropin die in pennen komen, maar dat is alleen leuk wanneer weer dicht op de bron zit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik alleen hygetropin met anti counterfeit sticker als het om UG hgh gaat.
Van regenboog tops merk ik over het algemeen geen reet behalve en zie ik geen verhoging op de bloedtest.

Het liefst zet ik Norditropin of Genotropin die in pennen komen, maar dat is alleen leuk wanneer weer dicht op de bron zit.

Ik kon eens echte hgh uit de apotheek (belgië) van een dwerg overkopen.
Alleen die kostprijs was gewoon niet te betalen. ???

hai testoflesje ben je tevreden over die hygetropin???
ik heb nu 5 kits voor mij en hoop echt dat het iets is.
hoor er veel goeds van maar heb slechte ervaring met sommige hgh.
en hoeveel ui zet je per dag . ben van plan op 5 ui 5/7
dank u alvast

Ik kon eens echte hgh uit de apotheek (belgië) van een dwerg overkopen.
Alleen die kostprijs was gewoon niet te betalen. ???
Uit de apotheek is het ziekelijk duur ja. Je moet geluk hebben dat er wat van de vrachtwagen valt.

hai testoflesje ben je tevreden over die hygetropin???
ik heb nu 5 kits voor mij en hoop echt dat het iets is.
hoor er veel goeds van maar heb slechte ervaring met sommige hgh.
en hoeveel ui zet je per dag . ben van plan op 5 ui 5/7
dank u alvast
Ja hyge van ik altijd tevreden over mits er een anti couterfeit sticker op zit.
Ik zet 5iu per dag 7/7

ben nu bezig met gewone yellow tops. bevalt prima. prijs/kwaliteit is veel betere dan hyge, norditropin of genotropin.

Ik zet 5iu per dag 7/7[/QUOTE]
Ja het zijn couterfeit sticker die ik heb. Nog ren vraagje zet je alles voor je gaat slapen ??

Beste voor het slapen gaan, let wel op dat je ruim 2 uur van te voren niet meer gaat eten.

Uit de apotheek is het ziekelijk duur ja. Je moet geluk hebben dat er wat van de vrachtwagen valt.

Ik zet 5iu per dag 7/7

Hyge is top spul zowel com.cm als cn, mist zegel natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet 5iu per dag 7/7
Ja het zijn couterfeit sticker die ik heb. Nog ren vraagje zet je alles voor je gaat slapen ??[/QUOTE]

Bestel je die op hygentropin.cn?

Denk niet dat je die makkelijk door douane krijgt

Heb green gebruikt, eerste keer waren 192a, had er soms pijnlijke inject spot van.
deed veel(lang) slapen ervan. Dan ervoor.

Gebruik nu rhgh en wil niks anders meer ,kost wel wat.
Gebruik verhoogd na 2.5iu. Train heerlijk erop zonder aas, alleen ook heel erg moe dus denk t3 erbij, binnen kort aas kuur erbij. Zou eerder doen maar had blessure :-(

Met andere woorden gn regen boog tops die ongelabeld zijn.
Zoals de meeste die op dit forum zeggen.

Voor de heren die wat meer ervaring met HGH hebben. Hoeveel verschil in werking is er tussen Norditropin en een gerenommeerde UG HGH als Hygetropin? Zou 2 IU Nordi gelijk zijn aan 4 IU Hyges bijvoorbeeld?

Voor de heren die wat meer ervaring met HGH hebben. Hoeveel verschil in werking is er tussen Norditropin en een gerenommeerde UG HGH als Hygetropin? Zou 2 IU Nordi gelijk zijn aan 4 IU Hyges bijvoorbeeld?

Qua werking vind ik het 1 op 1 eigenlijk. Lijk alleen iets minder vocht vast te houden met nordi dan met hyge.
Om het echt zeker te weten zou je bloedtest moeten doen op precies dezelfde manier, tijd, voeding etc.

Qua werking vind ik het 1 op 1 eigenlijk. Lijk alleen iets minder vocht vast te houden met nordi dan met hyge.
Om het echt zeker te weten zou je bloedtest moeten doen op precies dezelfde manier, tijd, voeding etc.

Je hoort aan de andere kant ook dat vanaf 2 tot 3 IU Nordi de sides te veel worden terwijl andere mensen gerust 8 IU Hyges per dag er doorheen jagen. Als de werking echt 1:1 is of zelfs 1:2 dan zijn Hyges dus gewoon kosteneffectiever. Ik zou wel eens GJM's mening hierover willen weten, die is nu ook al lange tijd aan de Nordi. Ook een duur geintje maar hij schijnt gelukkig wel een goeie sponsor te hebben.:p

Ik heb gewoon bij geen enkele hgh sides dus kan er helaas niets over zeggen

Terug
Naar boven