Fitness Seller

UG steroid lab reportage.

Vraag me toch of hoe groot de kans op bacteriele infectie is aangezien hij het self in zn keukentje in elkaar draait.

Wel interessant om te zien tho

Aspieeerde hij nou niet? Wtf
Hij heeft heel wat chinese poedertjes op voorraad ;)

Bobbyw: In principe is alles steriel wat door een microfilter heen gaat.

Had het al gezien op Rbbgear, maar zeker intressant om te zien.

+BA +BB +koken

Het enige wat ik echt slordig vind is jezelf prikken terwijl je aan het produceren bent op die plek. Prikken blijft bloed en bloed is een bron van een mogelijke bacteriele / virale infecties.

Een Whatman filter is .20um oftewel 200nm. Virussen zijn tussen de 10 en de paar honderd nm. Neem het Herpes virus, 100nm BRON. Stel dat meneer de thuiskokert een koortslip of deze SOA heeft dan zit dat dus in zijn bloed, mogelijk op het aanrecht en mogelijk in een vial......

Nu zijn virussen dus niet goed bestand tegen langdurig koken en BA en BB is ook anti viraal BRON maar toch in een Organon lab zal je nooit iemand zichzelf zien prikken en dat is niet voor niets!!!

Beste stuk van de documentaire is de morele vraag; meneer produceert AAS en vind dit geen drugs en dus ook niet moreel verwerpelijk. Zo kijken velen er op DBB ook naar, volgens de wet mag het niet, als medewerker in de zorg zeg ik dat mensen alleen over the counter medicijnen moeten nemen en anders via een arts geholpen moeten worden. Als prive persoon deel ik de mening van de thuiskokert, ik kan AAS moreel niet verwerpen omdat ik geloof in het zelfbeschikkingsrecht van een volwassenen. Een man mag als hij bewust op basis van kennis een keuze voor AAS neemt een naald in zijn reet steken van mij. Waarom ik niet zelf ga koken en een veel beter betaalde baan heb......tja ik zie mensen spuiten die geen klote verstand hebben en ik zie <21 jarige dit pakken. Daar heb ik een moreel probleem mee. Bovendien is mijn baan veel leuker dan als een soort alchemist in je uppie in de keuken de hele dag :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MrJ
Ymir, je hebt ze ook van .2um.. maar goed los van dat, het is idd niet de ideale werkomgeving daar. verbaast me ook niks, eerlijk gezegd..
en grote farmaceutische labs werken in afgeschermde kamers, waar alles volgens bepaalde standaarden moet gebeuren = kwaliteit

+BA +BB +koken

Het enige wat ik echt slordig vind is jezelf prikken terwijl je aan het produceren bent op die plek. Prikken blijft bloed en bloed is een bron van een mogelijke bacteriele / virale infecties.

Een Whatman filter is .20um oftewel 200nm. Virussen zijn tussen de 10 en de paar honderd nm. Neem het Herpes virus, 100nm BRON. Stel dat meneer de thuiskokert een koortslip of deze SOA heeft dan zit dat dus in zijn bloed, mogelijk op het aanrecht en mogelijk in een vial......

Nu zijn virussen dus niet goed bestand tegen langdurig koken en BA en BB is ook anti viraal BRON maar toch in een Organon lab zal je nooit iemand zichzelf zien prikken en dat is niet voor niets!!!

Beste stuk van de documentaire is de morele vraag; meneer produceert AAS en vind dit geen drugs en dus ook niet moreel verwerpelijk. Zo kijken velen er op DBB ook naar, volgens de wet mag het niet, als medewerker in de zorg zeg ik dat mensen alleen over the counter medicijnen moeten nemen en anders via een arts geholpen moeten worden. Als prive persoon deel ik de mening van de thuiskokert, ik kan AAS moreel niet verwerpen omdat ik geloof in het zelfbeschikkingsrecht van een volwassenen. Een man mag als hij bewust op basis van kennis een keuze voor AAS neemt een naald in zijn reet steken van mij. Waarom ik niet zelf ga koken en een veel beter betaalde baan heb......tja ik zie mensen spuiten die geen klote verstand hebben en ik zie <21 jarige dit pakken. Daar heb ik een moreel probleem mee. Bovendien is mijn baan veel leuker dan als een soort alchemist in je uppie in de keuken de hele dag :)

Brrrrrr je zou maar serieus HIV overhouden aan UG gear...

Wel cool dat hij injecteerd though, de beste kwaliteitscontrole voor een UG lab zou ik zeggen.

ik vind het een malloot, geen alcohol wipes niks. gewoon dr in jassen :S mega faal

Ymir, je hebt ze ook van .2um.

Wat is het verschil tussen .2um en .20um? :p Lastig he eenheden, je zit zo een factor 10 1000 of meer verkeerd.

Maar ik neem aan dat je .02um bedoelt, probeer daar maar eens een olie door te persen! Olie door een .20 filter duwen is al een hele klus als ik de verhalen van thuisbrouwers van andere fora moet geloven. Kortom een .02um filter werkt niet. .45 en .20 filters worden gebruikt, de een om een vloeistof helder te krijgen, de ander vanwege de mogelijke contaminatie.

ik bedoelde .02 idd :D

Brrrrrr je zou maar serieus HIV overhouden aan UG gear...

Wel cool dat hij injecteerd though, de beste kwaliteitscontrole voor een UG lab zou ik zeggen.

HIV houd het maar heel kort uit in de buitenlucht laat staan koken en BA en BB. Er zijn andere virussen die een stuk sterker zijn. Hepatitus AB en C zijn nogal berucht.

Laatst bewerkt:
Zegt toch helemaal niks...??

Bedoel dat het steriel is inderdaad. Kwaliteit zal wel waarschijnlijk ook wel voldoende zijn, hij heeft er in ieder geval vertrouwen in, anders zou ik het echt niet bij mezelf zetten.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 11:16 ----------

ik vind het een malloot, geen alcohol wipes niks. gewoon dr in jassen :S mega faal

Zal niet z'n eerste keer zijn dat hij zichzelf injecteerd, wordt je steeds makkelijker in denk ik.

kans op infectie bij een dergelijke inject is echt minimaal mits je schone naalden gebruikt. Alcohol wipes is overbodig vind ik zelf.

kans op infectie bij een dergelijke inject is echt minimaal mits je schone naalden gebruikt. Alcohol wipes is overbodig vind ik zelf.

Het protocol over injecteren door verpleegkundigen zegt tegenwoordig ook dat bij niet extreem zwakke mensen (ouderdom, kanker HIV.....) het echt niet nodig is te gaan vegen met alcoholdoekjes. Je duwt alleen een steriel gaasje op de inject spot om het bloed te stelpen en evt doe je er een pleister op. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat je bacterieen die in de poriën zitten juist loskomen en in het "wondje" komen. Ik gebruik het ook nooit, niet voor het prikken en niet erna. Maar als mensen zich er veilig bij voelen en voor de dubbele zekerheid dit wel doen is dit overigens ook goed.

Het protocol over injecteren door verpleegkundigen zegt tegenwoordig ook dat bij niet extreem zwakke mensen (ouderdom, kanker HIV.....) het echt niet nodig is te gaan vegen met alcoholdoekjes. Je duwt alleen een steriel gaasje op de inject spot om het bloed te stelpen en evt doe je er een pleister op. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat je bacterieen die in de poriën zitten juist loskomen en in het "wondje" komen. Ik gebruik het ook nooit, niet voor het prikken en niet erna. Maar als mensen zich er veilig bij voelen en voor de dubbele zekerheid dit wel doen is dit overigens ook goed.

gebruik je ook geen alcohol wipes op de top van de vials enz dan?
ik vind t wel een fijn idee om dat te doen in ieder geval, ook op de inject spot

gebruik je ook geen alcohol wipes op de top van de vials enz dan?
ik vind t wel een fijn idee om dat te doen in ieder geval, ook op de inject spot

Als jij het fijn vind dan moet je het vooral schoonmaken. Dat van die dop schoonmaken, dat hoort wel (doe ik niet want vergeet ik altijd en het gaat tot nu toe prima) Maar ja ik tijdens opleiding wel geleerd dit schoon te maken bij multi dosis vials en bij mijn weten staat dit ook in de injectie protocollen in de zorg. Ook op DBB is geschreven dat het wel moet, doe dus niet zo dom als ik en maak die dop schoon. :)

Laatst bewerkt:
Aspieeerde hij nou niet? Wtf
Hij heeft heel wat chinese poedertjes op voorraad ;)

Alleen de manier waarop hij werkt zorgt ervoor dat het dus echt wel nagesteriliseerd dient te worden.

Terug
Naar boven