musashi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
http://www.youtube.com/watch?v=v_MGsVE5DRw&feature=player_embedded#!
AAS stukje begint vanaf 3:10 minuten.
AAS stukje begint vanaf 3:10 minuten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bobbyw: In principe is alles steriel wat door een microfilter heen gaat.

+BA +BB +koken
Het enige wat ik echt slordig vind is jezelf prikken terwijl je aan het produceren bent op die plek. Prikken blijft bloed en bloed is een bron van een mogelijke bacteriele / virale infecties.
Een Whatman filter is .20um oftewel 200nm. Virussen zijn tussen de 10 en de paar honderd nm. Neem het Herpes virus, 100nm BRON. Stel dat meneer de thuiskokert een koortslip of deze SOA heeft dan zit dat dus in zijn bloed, mogelijk op het aanrecht en mogelijk in een vial......
Nu zijn virussen dus niet goed bestand tegen langdurig koken en BA en BB is ook anti viraal BRON maar toch in een Organon lab zal je nooit iemand zichzelf zien prikken en dat is niet voor niets!!!
Beste stuk van de documentaire is de morele vraag; meneer produceert AAS en vind dit geen drugs en dus ook niet moreel verwerpelijk. Zo kijken velen er op DBB ook naar, volgens de wet mag het niet, als medewerker in de zorg zeg ik dat mensen alleen over the counter medicijnen moeten nemen en anders via een arts geholpen moeten worden. Als prive persoon deel ik de mening van de thuiskokert, ik kan AAS moreel niet verwerpen omdat ik geloof in het zelfbeschikkingsrecht van een volwassenen. Een man mag als hij bewust op basis van kennis een keuze voor AAS neemt een naald in zijn reet steken van mij. Waarom ik niet zelf ga koken en een veel beter betaalde baan heb......tja ik zie mensen spuiten die geen klote verstand hebben en ik zie <21 jarige dit pakken. Daar heb ik een moreel probleem mee. Bovendien is mijn baan veel leuker dan als een soort alchemist in je uppie in de keuken de hele dag![]()
Lastig he eenheden, je zit zo een factor 10 1000 of meer verkeerd.Brrrrrr je zou maar serieus HIV overhouden aan UG gear...
Wel cool dat hij injecteerd though, de beste kwaliteitscontrole voor een UG lab zou ik zeggen.
Brrrrrr je zou maar serieus HIV overhouden aan UG gear...
Wel cool dat hij injecteerd though, de beste kwaliteitscontrole voor een UG lab zou ik zeggen.
ik vind het een malloot, geen alcohol wipes niks. gewoon dr in jassen :S mega faal
ik vind het een malloot, geen alcohol wipes niks. gewoon dr in jassen :S mega faal
kans op infectie bij een dergelijke inject is echt minimaal mits je schone naalden gebruikt. Alcohol wipes is overbodig vind ik zelf.
Onmogelijk het HIV virus overleeft maar 5 sec buiten het menselijke lichaam.Brrrrrr je zou maar serieus HIV overhouden aan UG gear...
Het protocol over injecteren door verpleegkundigen zegt tegenwoordig ook dat bij niet extreem zwakke mensen (ouderdom, kanker HIV.....) het echt niet nodig is te gaan vegen met alcoholdoekjes. Je duwt alleen een steriel gaasje op de inject spot om het bloed te stelpen en evt doe je er een pleister op. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat je bacterieen die in de poriën zitten juist loskomen en in het "wondje" komen. Ik gebruik het ook nooit, niet voor het prikken en niet erna. Maar als mensen zich er veilig bij voelen en voor de dubbele zekerheid dit wel doen is dit overigens ook goed.
gebruik je ook geen alcohol wipes op de top van de vials enz dan?
ik vind t wel een fijn idee om dat te doen in ieder geval, ook op de inject spot

Aspieeerde hij nou niet? Wtf
Hij heeft heel wat chinese poedertjes op voorraad![]()
Bobbyw: In principe is alles steriel wat door een microfilter heen gaat.