Fitness Seller

Outpatient clinic (anabolenpoli Haarlem) for users of anabolic androgenic steroids: an overview

  • Topic starter Galen
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 6K
  • Volgers 25

Bezoekers in dit topic

Dat een vrouw zelfs in dit (mannen)topic nog loopt te zeuren en een discussie probeert aan te wakkeren, hoe typisch.

Ow, sorry, wist niet dat er aparte mannen en vrouwen topics waren...
Ik kan m'n profiel aanpassen: vrouw --> man
Of zou dat niets uitmaken? :cool:

Zal altijd 2kamp blijven, gebruikers/niet gebruikers. Die discussie ga ik echt niet voeren.
 
Ow, sorry, wist niet dat er aparte mannen en vrouwen topics waren...
Ik kan m'n profiel aanpassen: vrouw --> man
Of zou dat niets uitmaken? :cool:

Blijf lekker weg hier.
 
Ow, sorry, wist niet dat er aparte mannen en vrouwen topics waren...
Ik kan m'n profiel aanpassen: vrouw --> man
Of zou dat niets uitmaken? :cool:

Je voegt inderdaad weinig toe misschien kun je ergens anders aandacht hoer spelen

Ga toch lekker verder met fitgirl zijn en laat de echte bodybuilding wereld nog maar even met rust. Lees aandachtig mee en probeer niet te reageren want kennis/ervaring heb je niet dat komt vanzelf wel.

Wil je wel iets toevoegen maak een logje aan plaats een paar leuke foto's en de whiteknights zullen je aan bidden
 
Blijf lekker weg hier.

Je voegt inderdaad weinig toe misschien kun je ergens anders aandacht hoer spelen

Ga toch lekker verder met fitgirl zijn en laat de echte bodybuilding wereld nog maar even met rust. Lees aandachtig mee en probeer niet te reageren want kennis/ervaring heb je niet dat komt vanzelf wel.

Wil je wel iets toevoegen maak een logje aan plaats een paar leuke foto's en de whiteknights zullen je aan bidden

Tjeesus, wat een opmerking al niet teweeg kan brengen ???. Dat zegt meer over jullie dan over mij...!

Aandachthoer, fitgirl, geen kennis/ervaring --> you don't know me.

Gelukkig heb ik geen AAS nodig om me mans genoeg te voelen. (damn ga ik nou toch de discussie aan?)

Gaan jullie hier maar een zinvol topic van maken en reageer vooral niet hierop. Voor je het weet staat er weer een berichtje van mij op:D

:wave:
 
Tjeesus, wat een opmerking al niet teweeg kan brengen ???. Dat zegt meer over jullie dan over mij...!

Aandachthoer, fitgirl, geen kennis/ervaring --> you don't know me.

Gelukkig heb ik geen AAS nodig om me mans genoeg te voelen. (damn ga ik nou toch de discussie aan?)

Gaan jullie hier maar een zinvol topic van maken en reageer vooral niet hierop. Voor je het weet staat er weer een berichtje van mij op:D

:wave:

Verschillende leden op dit forum, die de tijd hebben genomen zich in te lezen, weten al geruime tijd dat AAS gebruik op een verstandige manier eigenlijk weinig gezondheidsrisico's met zich meebrengt.

In onze maatschappij wordt AAS-gebruik overdreven gestigmatiseerd en dat leidt idd tot discussies. Uiteindelijk is het belachelijk om die discussie verder op de spits te drijven want als AAS gebruiker is het leuk om nu de bevestiging te krijgen dat er weinig noemenswaardige gezondheidsrisico's zijn. De verstandige gebruikers krijgen dus gelijk, dat zal ongetwijfeld wel pikken bij de haters.

En wat mijn eigen ervaring betreft: ik ben 14 maanden on geweest en ben al een tijdje perfect hersteld met heel mooie testosteronwaarden voor mijn leeftijd. Ik ben nu een jaar OFF en heb nog steeds krachtstats die een stuk boven de gemiddelde natty zit... Ik wil niet de boodschap uitdragen dat iedereen aan de anabolen moet, als je het doet lees je dan in en gebruik je verstand.

Laat ondertussen de haters maar roepen, ik doe in de toekomst periodiek wel nog een lekker kuurtje ;)
 
Tjeesus, wat een opmerking al niet teweeg kan brengen ???. Dat zegt meer over jullie dan over mij...!

Aandachthoer, fitgirl, geen kennis/ervaring --> you don't know me.

Gelukkig heb ik geen AAS nodig om me mans genoeg te voelen. (damn ga ik nou toch de discussie aan?)

Gaan jullie hier maar een zinvol topic van maken en reageer vooral niet hierop. Voor je het weet staat er weer een berichtje van mij op:D

:wave:
Het is gewoon vrijdag! :D
 
Uiteindelijk is het belachelijk om die discussie verder op de spits te drijven want als AAS gebruiker is het leuk om nu de bevestiging te krijgen dat er weinig noemenswaardige gezondheidsrisico's zijn.

Geen "critical health problems". Maar persoonlijk vind ik de aantallen bij gyno (34%) en erectieproblemen (20%) wel behoorlijk hoog. En dat zijn mijns inziens ook wel serieuze problemen. In ieder geval als het gaat om levenskwaliteit.
 
Geen "critical health problems". Maar persoonlijk vind ik de aantallen bij gyno (34%) en erectieproblemen (20%) wel behoorlijk hoog. En dat zijn mijns inziens ook wel serieuze problemen. In ieder geval als het gaat om levenskwaliteit.

Eens, maar dat zijn toch veelal mensen die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Ik heb echt nog nooit issues met bijvoorbeeld erecties gehad. Maar inderdaad, als je onvoorbereid 5 maanden lang gaat kuren met bijvoorbeeld primo only ofzo, ja dan vind ik het niet gek. Geloof me er lopen echt ontzettend veel debieltjes rond die geen idee hebben wat ze zetten, waarom ze het zetten, hoelang ze het moeten zetten, wat ze erna kunnen verwachten etc. etc.
 
Geen "critical health problems". Maar persoonlijk vind ik de aantallen bij gyno (34%) en erectieproblemen (20%) wel behoorlijk hoog. En dat zijn mijns inziens ook wel serieuze problemen. In ieder geval als het gaat om levenskwaliteit.

Ik heb het er maar bij genomen dat ik tegenwoordig een beha nodig heb en een penispomp om hem recht te krijgen. Alles voor de gains.
 
Eens, maar dat zijn toch veelal mensen die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Ik heb echt nog nooit issues met bijvoorbeeld erecties gehad. Maar inderdaad, als je onvoorbereid 5 maanden lang gaat kuren met bijvoorbeeld primo only ofzo, ja dan vind ik het niet gek. Geloof me er lopen echt ontzettend veel debieltjes rond die geen idee hebben wat ze zetten, waarom ze het zetten, hoelang ze het moeten zetten, wat ze erna kunnen verwachten etc. etc.

Dat zou heel goed kunnen. Daar heb ik geen verstand van. Zag in het onderzoek bijv. ook nog afwijkende leverwaarden, maar heb daar niks over gezegd. Simpelweg omdat ik niet weet in hoeverre dit normaal is voor mensen die aan krachttraining doen (heb ooit eens zoiets gelezen) en in hoeverre dat te wijten is aan bijv. slecht nakuren etc.
 
Dat zou heel goed kunnen. Daar heb ik geen verstand van. Zag in het onderzoek bijv. ook nog afwijkende leverwaarden, maar heb daar niks over gezegd. Simpelweg omdat ik niet weet in hoeverre dit normaal is voor mensen die aan krachttraining doen (heb ooit eens zoiets gelezen) en in hoeverre dat te wijten is aan bijv. slecht nakuren etc.

Afwijkende leverwaarden zullen veelal te wijten zijn aan bijvoorbeeld het gebruik van orals, algemene levensstijl (er komt ook veel naar voren dat AAS gebruikers toch ook vaak drugs gebruikers zijn) etc. Dit soort onderzoeken zijn daarom zo lastig om goed te interpreteren omdat je niet de gehele scope mee kunt nemen, je moet ergens grenzen trekken en kunt niet alle variabelen meenemen helaas. Maar ik vind het wel echt super dat er uberhaupt geld en energie ingestoken wordt op structurele basis. je kunt veel zeggen over Dr. de Ronde en c.s., maar dat doen ze toch verdomd goed imo.
 
Geen "critical health problems". Maar persoonlijk vind ik de aantallen bij gyno (34%) en erectieproblemen (20%) wel behoorlijk hoog. En dat zijn mijns inziens ook wel serieuze problemen. In ieder geval als het gaat om levenskwaliteit.
Ik vind die getallen nog meevallen als je rekening houdt met de Berkson's bias (als je problemen hebt kom je eerder uit bij die poli dan wanneer je geen problemen hebt. Die cijfers geven dus een vertekend beeld van de echte incidentie van die problemen).
 
Sanca Saxon, heb je ook een emoticon van een struisvogel die zijn kop in het zand steekt?

2qmnmon.png
2qmnmon.png
2qmnmon.png
 
Eens, maar dat zijn toch veelal mensen die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Ik heb echt nog nooit issues met bijvoorbeeld erecties gehad. Maar inderdaad, als je onvoorbereid 5 maanden lang gaat kuren met bijvoorbeeld primo only ofzo, ja dan vind ik het niet gek. Geloof me er lopen echt ontzettend veel debieltjes rond die geen idee hebben wat ze zetten, waarom ze het zetten, hoelang ze het moeten zetten, wat ze erna kunnen verwachten etc. etc.
Vind je het gek dat je geen erectieproblemen hebt als je constant on bent? :o
 
Zijn tal van compounds/combis waar mensen geen erecties meer kunnen krijgen hoor :P Zelfs op grammen test.
gros van de erectieproblemen zal echter na de cycle optreden, zoals ook naar voren komt in het onderzoek: "A general distinction could be made between side effects that occur during a cycle, i.e. gynaecomastia, fluid retention and aggressiveness, and those occurring after a cycle, i.e. erectile dysfunction and decreased libido."
 
Ik vind die getallen nog meevallen als je rekening houdt met de Berkson's bias (als je problemen hebt kom je eerder uit bij die poli dan wanneer je geen problemen hebt. Die cijfers geven dus een vertekend beeld van de echte incidentie van die problemen).
Dit zijn toch ook ''side effects reported by patients'' en niet daadwerkelijke diagnoses? Dan kun je de cijfers voor gyno waarschijnlijk nog wel een keer halveren namelijk..
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven