Fitness Seller

UG steroid lab reportage.

Alleen al om het hele simpele feit dat de belangrijkste bacterie overbrenger hijzelf is, hij staat zelfs nog met opgestroopte mouwen te roeren. :D
Alle bacterien (en tevens lichaamcellen, haren zeker niet vergeten) die op hem zitten kunnen met gemak in het brouwsel komen, zoals dus bv het roeren, het werken met de poeder dus ik neem aan dat hij de flacons ook met de handen aanraakt.

Alles wat hij op deze manier aanraakt is dus al niet meer steriel en het eindproduct zal dus zeker nagesterilliseerd dienen te worden.

Verder is de ruimte er ook niet echt op gebouwd.

****ing die hard gast....ff naald tikken als i in je reet zit t*ring.......those damned Amateurs :mad: , duft te wedden dat i in zichzelf huillie huillie deed.

Die gaat zkr op zn buik slapen

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 03:16 ----------

Alleen al om het hele simpele feit dat de belangrijkste bacterie overbrenger hijzelf is, hij staat zelfs nog met opgestroopte mouwen te roeren. :D
Alle bacterien (en tevens lichaamcellen, haren zeker niet vergeten) die op hem zitten kunnen met gemak in het brouwsel komen, zoals dus bv het roeren, het werken met de poeder dus ik neem aan dat hij de flacons ook met de handen aanraakt.

Alles wat hij op deze manier aanraakt is dus al niet meer steriel en het eindproduct zal dus zeker nagesterilliseerd dienen te worden.

Simpel gezegd een professionele amateur, nu begrijp je hoe die haren erin kunnen komen.

Maar das uitzondering op de regel zegmaar, aah jooh kan gebeuren :D

Laatst bewerkt:

lijkt mij dat hij NA het mengen zijn shizzle door een filter haalt, dus je praat onzin......

Ik vind dat ze daar echt slordig te werk gaan.
Een magneet menger met vacuum en zijn probleem is opgelost.
(750€ voor de menger)

Maar zoals je kan zien, houd het geen zeik in om zelf gear te maken
Als je wil groot produceren, moet je toch wat investeren in wat materiaal
Magneet menger met heating, paar pirex bekers, vacuum pompje met deksel voor pirex bekers en een dispensertje op perslucht, that's it

Ik vind dat ze daar echt slordig te werk gaan.
Een magneet menger met vacuum en zijn probleem is opgelost.
(750€ voor de menger)

Maar zoals je kan zien, houd het geen zeik in om zelf gear te maken
Als je wil groot produceren, moet je toch wat investeren in wat materiaal
Magneet menger met heating, paar pirex bekers, vacuum pompje met deksel voor pirex bekers en een dispensertje op perslucht, that's it

waarom worden er mengers met magneet toegepast dan?

Een magneet menger is als een kookplaat
Je plaats je pirex beker erop, met alle olie BA en Syn producten erin
Daarna neem je een sterieel weg werp meng staafje
Leg je in de beker, hup deksel erop, vacuum pomp op deksel
en magneet menger aanleggen.

Vb: http://www.heidolph-instruments.com/products/magnetic-stirrers/

aha duidelijk ;)

lijkt mij dat hij NA het mengen zijn shizzle door een filter haalt, dus je praat onzin......

Ik zal het meteen op mijn werk doorgeven dat we onnodige voorzorgsmaatregelen nemen en dat we enkel het product hoeven te filteren. ;)

Je zou eens voor de gein moeten zien wat er nog allemaal gevonden kan worden als alles wel op de correcte manier word gefabriceerd, zowel door het blote oog als uitslagen van het lab ( en ja na het filteren!).
Je mening van enkel een filtertje op het eind zal rap herzien worden. :)

Pfff, je zou die troep maar kopen.

En zonder te aspireren ontsmetten een naald erin jassen... echt een voorbeeld deze man.

Kan me foto's van iemand herinneren die een ****ing abces heeft opgelopen en die NIET Immuun gecomprimeerd was.

Maar goed doe vooral hoe jij het doet, een keer gaat het fout en dan ben je die spier ook weer kwijt, maar hou het wel voor je zodat mensen je niet gaan volgen.

Domob's!!!

Terug
Naar boven