- Waardering
- 779
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Alleen de manier waarop hij werkt zorgt ervoor dat het dus echt wel nagesteriliseerd dient te worden.
Leg uit......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen de manier waarop hij werkt zorgt ervoor dat het dus echt wel nagesteriliseerd dient te worden.

, duft te wedden dat i in zichzelf huillie huillie deed.Alleen al om het hele simpele feit dat de belangrijkste bacterie overbrenger hijzelf is, hij staat zelfs nog met opgestroopte mouwen te roeren.
Alle bacterien (en tevens lichaamcellen, haren zeker niet vergeten) die op hem zitten kunnen met gemak in het brouwsel komen, zoals dus bv het roeren, het werken met de poeder dus ik neem aan dat hij de flacons ook met de handen aanraakt.
Alles wat hij op deze manier aanraakt is dus al niet meer steriel en het eindproduct zal dus zeker nagesterilliseerd dienen te worden.
Verder is de ruimte er ook niet echt op gebouwd.

Alleen al om het hele simpele feit dat de belangrijkste bacterie overbrenger hijzelf is, hij staat zelfs nog met opgestroopte mouwen te roeren.
Alle bacterien (en tevens lichaamcellen, haren zeker niet vergeten) die op hem zitten kunnen met gemak in het brouwsel komen, zoals dus bv het roeren, het werken met de poeder dus ik neem aan dat hij de flacons ook met de handen aanraakt.
Alles wat hij op deze manier aanraakt is dus al niet meer steriel en het eindproduct zal dus zeker nagesterilliseerd dienen te worden.
Verder is de ruimte er ook niet echt op gebouwd.
Ik vind dat ze daar echt slordig te werk gaan.
Een magneet menger met vacuum en zijn probleem is opgelost.
(750€ voor de menger)
Maar zoals je kan zien, houd het geen zeik in om zelf gear te maken
Als je wil groot produceren, moet je toch wat investeren in wat materiaal
Magneet menger met heating, paar pirex bekers, vacuum pompje met deksel voor pirex bekers en een dispensertje op perslucht, that's it
lijkt mij dat hij NA het mengen zijn shizzle door een filter haalt, dus je praat onzin......