MuscleMeat

uitgaan

gelukkig hebben ze in Hollywood altijd de Snackkar buiten staan waar je etgen een schappelijke prijs hamburgers, kipburgers en kipsate kan krijgen..patat,kaassouffles ,kroketten en andere rommel raak ik niet aan:cool:

Er zit vaak wel ergens een shoarmazaak waar je wat gezonde broodjes kip kan krijgen, anders gewoon een eiwitreep. (Hee kijk een op www.xxlnutrition.nl daar heb ik pas een hele doos eiwitrepen gekocht :D )

huckfinn zei:
Ik sluip voordat de disco aanvangt altijd naar binnen en verstop dan een maaltijd van rijst en kipfilet in de spoelbak van een toilet. Als ik s'nachts trek heb, hos ik naar de pot en ga daar lekker zitten bikkelen!

Ja, ik ook. Echter wat ik ook niet vergeet is om mijn pot creatine (met de juiste maatlepel), amino tabletten, glutamine en nog een paar andere suplementen mee te nemen.
Tja, als je traint moet je toch een beetje op je voeding letten!

In bier zitten ook genoeg calorien ;)

duvel moe je drinken

Zorg dat ik vlak voor ik ga voldoende eet. Bij voorkeur rijst en een stuk kipfilet.

Verder neem ik wat amino1500 tabs mee.

jaja oké

Maar een stevige lijn, maakt het feest nog eens zo fijn.
Amino's kan je doorspoelen met een paar goeie bo'kes.

dat denk ik ervan, ik eet altijd een pot platte kaas/kwark een uur ofzo voor het weggaan.

als ik uitga eet ik van te voren goed. Neem een bakje kwark en een boterham met kip mee in m'n jas, die eet ik net voordat ik de discotheek binnen ga of in de taxi zit naar huis.

Als ik van 12 tot 4 in een discotheek sta, ga ik naar een snackbar en vraag of ik 3 gekookte eieren mag.. vaak kijken ze je raar aan maar ze hebbben ze wel :D En anders eet ik een broodje kip bij een kebabzaak :) en een broodje gezond.

Genoeg redelijk goed vreten .. alleen als je aan het cutten bent is het wat moeilijker.

Als ik hier een aantal replies lees denk ik echt van....... :shrug:

FF een broodje kipfilet en een bakkie kwakr naarbinnen werken voordat je de discotheek ingaat. Sorry hoor maar ben je dan niet een beetje doorgeslagen. :rolleyes:

1 keer inde week 1 of 2 maaltijden overslaan kan helemaal geen kwaad.

bur zei:

FF een broodje kipfilet en een bakkie kwakr naarbinnen werken voordat je de discotheek ingaat. Sorry hoor maar ben je dan niet een beetje doorgeslagen. :rolleyes:

Tja bijvoorbeeld een keertje junken kan inderdaad weinig kwaad.
Maar je werkt toch niet voor niks, ik vind het heus zo "doorgeslagen" nog niet eigenlijk, normaal is anders maar bb'ers zijn niet "normaal"...

bur zei:

Helemaal mee eens. Alsof de meesten er hier wat van merken dat ze een maaltijd overslaan :rolleyes:

mcchicken

Ik zelf eet een platte kaas of kwark een uur voor het weggaan. Dan wordt er gefeest en achter het feesten wil ik zo snel mogelijk slapen.

gister weer naar de ZINO geweest in tilburg en alle tenten eromheen.was weer een raar feestje. 15 smirnoff ice doet de spiertjes weer geen goed maarja

Goed punt idd, neem gewoon een hamburger als je uitgaat.
Denk je dat pro's zich zo stressen om hun maaltijd en de voedingswaardes ervan dacht het niet.

ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook doe.. in de auto een shakie, als ik binnen ben eiwitrepen en als ik weer in de auto stap weer een shake.

ik heb de laatste keer na een house feesie een bakkie kwark gegeten.. wat een drama!!

echt mega zuur.

Jamooi die kwark is eigenlijk alleen de eerste dag lekker. van albert heijn die dan want de rest is goor.

Terug
Naar boven