Fitness Seller

Uitlating medewerker Cyber Security Center leidt tot ophef. 'The Jews did it'

klopt we leven allemaal in een simulatie van de goa'uld.

• Topic Starter Topic Starter
Wat betreft het geneuzel over vrijheid van meningsuiting:

De vijf kernwaarden van de modelgedragscode van BZK zijn een handig hulpmiddel om
je eigen gedrag te toetsen, ook op internet.

Onpartijdigheid
Burgers en externe partijen moeten erop kunnen vertrouwen dat de overheid niet
bevooroordeeld of partijdig is. Ambtenaren moeten op zakelijke gronden tot een oordeel
komen en mogen daarbij niet worden gehinderd door oneigenlijke of persoonlijke motieven.

Betrouwbaarheid
De burger moet erop kunnen vertrouwen dat de overheid, dus ook de ambtenaar, zijn
afspraken of toezeggingen nakomt en waarmaakt.

Zorgvuldigheid
Besluitvorming moet zorgvuldig plaatsvinden. Met de middelen van de dienst moet zorgvuldig
worden omgegaan.

Dienstbaarheid en respectvolle bejegening
Ambtenaren moeten de burger en elkaar dienstbaar tegemoet treden en respectvol bejegenen.

Professionaliteit en morele verantwoordelijkheid
Professionaliteit houdt in dat de ambtenaar zijn werk goed uitvoert, integer is en het
vermogen heeft om de verschillende kernwaarden tegelijkertijd toe te passen. Wanneer
verschillende waarden om voorrang strijden, moet hij een verantwoorde afweging kunnen
maken

Vrijheid van meningsuiting
Je hebt recht op vrijheid van meningsuiting, als privépersoon mag een ambtenaar dus een
andere mening dan die van een minister laten horen. Maar je bent daarin wel beperkt. De
Ambtenarenwet schrijft in artikel 125a over de vrijheid van meningsuiting voor ambtenaren:
‘Een ambtenaar dient zich te onthouden van het openbaren van gedachten of gevoelens [..],
indien door de uitoefening van deze rechten de goede vervulling van zijn functie of de goede
functionering van de openbare dienst, voor zover deze in verband staat met zijn
functievervulling, niet in redelijkheid zou zijn verzekerd.’

Dit heet de functioneringsnorm. Een van de stelregels is: Hoe dichter het onderwerp waarover
je schrijft of spreekt bij je eigen beleidsterrein ligt, des te groter de maatschappelijke impact
van je uitlatingen kan zijn. (zie ook onderstaande paragraaf ‘Waar ligt de grens’)

Waar ligt de grens?
In de praktijk voelen ambtenaren goed aan waar de grens ligt in hoe ze zich kunnen uitlaten,
dit is immers in andere activiteiten niet anders dan online. Als het toch niet helder is, zijn er
criteria die houvast bieden. Deze criteria worden ook achteraf gebruikt, als gekeken wordt of
de normen zijn overschreden.
De criteria zijn:
• de afstand tussen je functie en het beleidsterrein waarover je de uitlatingen hebt
gedaan
• de politieke gevoeligheid van het onderwerp
• het tijdstip van de uitspraken
• de manier waarop je de uitspraken hebt gedaan
• eventuele schadelijkheid ten tijde van de uitspraken was te voorzien geweest
• ernst en duur van de problemen voor de dienstvervulling van de ambtenaar of de
openbare dienst.
Kern hiervan: als je als ambtenaar het beleid van een minister bespreekt, maar daarmee in je
functie geen of weinig bemoeienis hebt, is je recht op vrijheid van meningsuiting gelijk aan die
van andere burgers. Ligt het terrein dichterbij, dan kunnen de maatschappelijke gevolgen van
de uitspraken groter zijn en kun je daarmee je eigen functioneren of dat van de openbare
dienst schaden.

http://t.co/LYDbhfk0FZ

Dat zijn dus gewoon gedragsregels waar ook dat maffe mokkel zich aan moet houden. Ze werkt(e) voor een instelling waar ze dus niet alles mag zeggen, zeker niet als het betrekking heeft op haar vakgebied.

bedankt voor de copy paste erica.

ik draag zoveel bij aan dit forum daar heb jij zelfs geen weet van.

Abu Bakr al-Baghdadi, so-called Caliph, the head of ISIL (Islamic State in Iraq and the Levant is, according to sources reputed to originate from Edward Snowden, an actor named Elliot Shimon, a Mossad trained operative.
Simon Elliot (Elliot Shimon) aka Al-Baghdadi was born of two Jewish parents and is a Mossad agent.
We offer below three translations that want to assert that the Caliph Al-Baghdadi is a full Mossad agent and that he was born Jewish father and mother:
The real name of Abu Bakr al-Baghdadi is Simon Elliott.
The so-called Elliot was recruited by the Israeli Mossad and was trained in espionage and psychological warfare against Arab and Islamic societies.
This information was attributed to Edward Snowden and published by newspapers and other Web sites: the head of the Islamic State Abu Bakr al-Baghdadi, has cooperated with the U.S. Secret Service, British and Israel to create an organization capable of attracting terrorist extremists from around the world.

Another source corroborates this statement, the site Egy-press:
With photo support, a Iranian media discovers the true identity of the Emir Daash, a trained Zionist agent.
Iranian intelligence discovered the true and full identity of the Emir Daash, which is known under the name Abu Bakr Al Baghdadi; his real name is Elliot Shimon. Its role in Mossad secret agent in the Zionist espionage. His false name: Ibrahim ibn Awad ibn Ibrahim Al Al Badri Arradoui Hoseini.
The plan: get into the military and civilian heart of the countries that are declared as a threat to Israel in order to destroy to facilitate thereafter, the takeover by the Zionist state on the entire area of the Middle East in order to establish Greater Israel.
Here are the borders of the Zionist project, the Greater Israel or Eretz Israel for short.
These facts confirm the first that came out a few days ago, confirming that the Caliph Rolex is sent to Israel to sow chaos in neighboring countries the Zionist entity. Please note that EIIL announced it a few days ago that, to want to now take the barbarians Jews, a reference to Zionists besiege Gaza.
Practice! Having devastated the area of Israel, it will now allow the Americans and the Israelis to show the fingers as bloody terrorists to shoot at faster to defend the Zionist state, while the same let them proliferate and act with impunity for over two months now. Prepare a project they probably from the famous Arab Spring with the destabilization of Iraq, Sudan, Tunisia, Egypt, Libya, Syria and Mali (among others). Clever!

http://www.veteranstoday.com/2014/08/04/french-report-isil-leader-mossad/

Israel wilt alle extremisten op 1 plek om ze dan allemaal te doden?
Welke functie/voordeel verschaft isis aan israel?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Ok globalresearch zijn een bende crackpots
http://www.politifact.com/punditfac...-snowden-leaked-nsa-documents-show-us-israel/

Tis conspiracy theory

Edward snowden vertrouw ik wel. Wat heeft edward precies gezegd rondom isis?

Israel wilt alle extremisten op 1 plek om ze dan allemaal te doden? Welke functie/voordeel verschaft isis aan israel? ---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ---------- Ok globalresearch zijn een bende crackpots http://www.politifact.com/punditfac...-snowden-leaked-nsa-documents-show-us-israel/ Tis conspiracy theory Edward snowden vertrouw ik wel. Wat heeft edward precies gezegd rondom isis?
Moet je vragen aan Virusje. Snowden is zijn oom.

Israel wilt alle extremisten op 1 plek om ze dan allemaal te doden?
Welke functie/voordeel verschaft isis aan israel?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Ok globalresearch zijn een bende crackpots
http://www.politifact.com/punditfac...-snowden-leaked-nsa-documents-show-us-israel/

Tis conspiracy theory

Edward snowden vertrouw ik wel. Wat heeft edward precies gezegd rondom isis?

Ik weet niet wat de exacte agenda is, maar een historisch feit is, dat Joden altijd weggedreven/gehaat/vervolgd zijn.
Als ik de agenda wist en hier neer zou zetten, zou ik waarschijnlijk wederom voor conspiracy nutcase worden uitgemaakt.
Anyway, de zionistische politiek is al 70 jaar bezig met antisemitisme opwekken, ''men'' wil een holocaust 2.0 blijkbaar.

Ik weet niet wat de exacte agenda is, maar een historisch feit is, dat Joden altijd weggedreven/gehaat/vervolgd zijn.
Als ik de agenda wist en hier neer zou zetten, zou ik waarschijnlijk wederom voor conspiracy nutcase worden uitgemaakt.
Anyway, de zionistische politiek is al 70 jaar bezig met antisemitisme opwekken, ''men'' wil een holocaust 2.0 blijkbaar.

jij moet dit boek maar eens een keer lezen.

1001004006199637.jpg

• Topic Starter Topic Starter

Als het kwaakt als eend, loopt als een eend.........

Wel grappig die complot nut cases. Bijna iedere grote gebeurtenis en vaak genoeg ook minder grote gebeurtenis valt wel te verklaren als complot. De Reptilians en Rothschilds hebben het er maar druk mee. Toeval bestaat niet meer, alles is al beklonken en vastgelegd.

Als het kwaakt als eend, loopt als een eend.........

Wel grappig die complot nut cases. Bijna iedere grote gebeurtenis en vaak genoeg ook minder grote gebeurtenis valt wel te verklaren als complot. De Reptilians en Rothschilds hebben het er maar druk mee. Toeval bestaat niet meer, alles is al beklonken en vastgelegd.

Gelukkig hebben onze leiders het beste voort met de mensheid, ik moet ook zeggen het gaat echt de goede kant op! :thumbs:

“Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States characterizing my family and me as ‘internationalists’ and conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure – one world, if you will. If that’s the charge, I stand guilty, and I am proud of it.”
- David Rockefeller

:roflol::roflol:

Omdat hij aanhanger is van de globalisering zie je er een complot in?

Gewoon lekker laten lullen die gozer.

Terug
Naar boven