AndroidHealthClinic

Uitlating medewerker Cyber Security Center leidt tot ophef. 'The Jews did it'

alle mong*len worden weer aangetrokken tot deze fantastische thread zie ik weer.

:roflol:

O shit

ngbbs509999c080815.jpg

Je geeft toe dat er een agenda achter zit, ik noem iets wat letterlijk in de boeken van Brzezinski staat, vervolgens kan je blijkbaar geen tegenargument geven en kom je met zo'n plaatje om mij weer in de complothoek te duwen.

Omdat je het verkeerd interpreteert, het is niet meer dan logisch dat een land uit eigenbelang handelt.

Ken hem niet, en Amerikaanse schrijvers mijd ik, op een paar na, sowieso al. Zou mijn mening in ieder geval niet laten afhangen van één man.

Dat je Brzezinski niet kent zegt al genoeg dan.
Doe wat research in deze man en lees zijn boeken en kom dan terug met je mening.
Ik val je niet persoonlijk aan, maar mij een complot theorist noemen terwijl je niet eens weet wie Brzezinski is?

Misschien is zijn dochter wel een bekend gezicht voor je?
morning-joe-malaysiaedited.jpg

Volgens mij zit er een agenda achter jouw posts

toch blijf je op hem ingaan leberecht schijnbaar vind je hem leuk genoeg om er zoveel moeite in te steken.

jij bent geen echte jood ik ruik het vanaf hier, jij bedrieger.

Nosje, jij bent een n*ger toch?

.

Laatst bewerkt:
Wat is dan volgens jou de achterliggende redenen? Ik geloof best dat het idee erachter is om de democratie en vrijheid van de burgers te beschermen en te bevorderen.

De werkelijkheid leert echter dat de Navo sommige conflicten een flinke 'troep' er van gemaakt heeft.

Edit: dan bedoel ik de navo na de sovjet dreiging

Achterliggende reden waarvan?

Terug
Naar boven