MuscleMeat

Uitslag Dboll in puberteit ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.

1clemp1

Cool Novice
Waardering
0
Beginstats :
14jaar
70kilo
1.82m

Kuur 3weken Dboll , 30mg per dag

89kilo (84kilo overgehouden)
Verder niks aan de hand voel me niet raar of wat dan ook, wel wat uitslag gehad van acne

Jij bent 19kg aangekomen in 3 weken?

19 kilo aangekomen???

Dit moet hoop ik een grap zijn anders zou je eens flink in elkaar geschopt moeten worden

pics??
sniperx?

Je gaat hier spijt van krijgen i.v.m. je derde beentje.

bruut

Je verdoet echt je hele endocriene systeem hiermee. Hij is pas 14, z'n testosteron begint net op gang te komen en het is nog allemaal heel gevoelig en nieuw voor je lichaam. Je endocriene stelsel is nog helemaal niet 'vast' en stabiel.

Hij heeft best kans dat ie het gewoon heeft verpest voor zichzelf. Misschien dat ie nooit een baard kan laten staan omdat ie geen baardgroei heeft door gebrek aan natuurlijke testosteronaanmaak. Denk aan idd een vorm van impotentie door gebrek aan testeron op latere leeftijd omdat ie alles nu heeft lopen vernken voor 19kg massa waarvan >15kg vocht.

Hoe kom jij aan dbol?

welke achterlijke heeft jou aan dbol geholpen dan?

Je verdoet echt je hele endocriene systeem hiermee. Hij is pas 14, z'n testosteron begint net op gang te komen en het is nog allemaal heel gevoelig en nieuw voor je lichaam. Je endocriene stelsel is nog helemaal niet 'vast' en stabiel.

Hij heeft best kans dat ie het gewoon heeft verpest voor zichzelf. Misschien dat ie nooit een baard kan laten staan omdat ie geen baardgroei heeft door gebrek aan natuurlijke testosteronaanmaak. Denk aan idd een vorm van impotentie door gebrek aan testeron op latere leeftijd omdat ie alles nu heeft lopen vernken voor 19kg massa waarvan >15kg vocht.

Overdrijven is ook een vak apart. Maar kuren op deze leeftijd is natuurlijk heel stom. Hoop dat het een grapje is.

Arnold kuurde toen ook al!Dit betekend dus dat jij ook ooit een gouveneur wordt!
Succes man!enne keep the soul alive!

Haha dit moet toch wel onzin zijn. De leeftijd, de gains, de 'kuur'.

Hij had het een paar maanden geleden al over beginnen met kuren op dit forum. Ik hoop voor hem dat ie het of niet gedaan heeft, of geen 14 maar 20 ofzo is :o

:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven