AndroidHealthClinic

Uitslag Dboll in puberteit ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
BAN FAIL

beste DBB forummers ,ik zal me even kort voorstellen
ik ben steven ben 17jaar heb ADHD en heb dervoor in het verleden medicatie gepakt zoals 2jaar rilatine en een trimester concerta en erna een jaar (iets meer) dexamfetamine maar om dit verhaal kort te maken ik heb vaak gewisselt van medicatie omdat ik er niet tegen kon ik had er geen eetlust van dus heb ik dit jaar in februari 2009 beslist om te stoppe met die medicatie ik woog toen nog 60 kilo(wat ik te weinig vond voor een jongen van 1.76meter) ben ondertusse op 5maand 11kilo bij gekomen

nu over de voeding mij stats zijn 71kilo BF 15% ( onderhoud 1850kcal per dag met BF uitgerekend) nu wil ik cleanbulken en zelf men vet percentage 3% verlagen in loop der tijd . hoeveel kcal moet ik dan dagelijks innemen
en ook als je dan weet dat ik een 4daagse split ga doen met op de andere 3 rustdagen elke keer een cardisessie van 400kcal

hoop dat jullie me goede antwoorde kunnen geven zodat ik aan de slag kan met me schema te make;)

alvast bedankt om te lezen mvg steven

Waarom post je dit in een thread in de AAS sectie? ???

k*t foutje dacht dat het een post was van ts :P

Laatst bewerkt:
klasse kerel(Y) nu snel een nieuwe kuur hophop

ban?

goedzo, kijken of je groter en lelijker wordt dan die Guy Shaffer :D

Goed bezig bro, ik zou nog wat hgh en slin erbij pakken :P

Ja, ga nu aan de slag met tren.

Voor elk jaar dat voor je 21ste begint met kuren ga je 10 jaar eerder dood..

Dus jij bent 7jaar te vroeg begonnen.. Dus ga je 70jaar eerder dood.. Dus kan je nu elk moment dood gaan.. Ik hoop dat je et waard vond jongen..

Doe mn opa de groeten.. Zeg tegen hem dat hij een baas is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven