XXL Nutrition

Uitsmijters!

eduardjanssen zei:
Je bent 21 laten we het daar maar op houden.
oooh! onder de gordel!!!, so what? Geeft toch aan dat ik meer brainsheb dan een achterlijke uitsmijter die er voor HOORT te zorgen dat alles safe is.(als ik het heb over de uitsmijters die VERWACHTEN dat ik geld geef.. de rest die prof. bezig is, lof voor hun!!)

Een dokter geef je toch ook geen fooi, gezien je toch al verzekerd bent, omdat hij jouw tepel gesaved heeft van de gyno?

"hier doc, 2 euro! for saving my nipple!"

RvR zei:
haha, gare kindertent :p

laat me weten als je gaat.. dan houden we een meeting :p
altijd nog beter dan Amphion of Spetters...of erger nog...Hollywood:D
alweer 2jaar geleden dak in Loco ben geweest..is er dan zoveel veranderd???

zucht, vroegah had je dr nog Bitte ein Beat parties:D

SageFrancis zei:
oooh! onder de gordel!!!, so what? Geeft toch aan dat ik meer brainsheb dan een achterlijke uitsmijter die er voor HOORT te zorgen dat alles safe is.(als ik het heb over de uitsmijters die VERWACHTEN dat ik geld geef.. de rest die prof. bezig is, lof voor hun!!)

Een dokter geef je toch ook geen fooi, gezien je toch al verzekerd bent, omdat hij jouw tepel gesaved heeft van de gyno?

"hier doc, 2 euro! for saving my nipple!"
:roflol: :roflol:

Eigenlijk wel de waarheid als een koe. In het ziekenhuis saven ze jouw ass, daar geef je ook geen fooi voor. Dat is iets wat je verwacht, daar worden de doktoren voor betaald. Portiers doen toch ook maar gewoon hun beroep? Er zijn beroepen die veel meer respect verdienen dan dat van een portier hoor, toch krijgen die ook geen fooi.

benchMarc zei:
:roflol: :roflol:

Eigenlijk wel de waarheid als een koe. In het ziekenhuis saven ze jouw ass, daar geef je ook geen fooi voor. Dat is iets wat je verwacht, daar worden de doktoren voor betaald. Portiers doen toch ook maar gewoon hun beroep? Er zijn beroepen die veel meer respect verdienen dan dat van een portier hoor, toch krijgen die ook geen fooi.
aint nuttin more than that! amen! :D

Ik begrijp de discussie niet helemaal. Het geven van fooi is iets extra´s los van het standaardwerk. Als ik naar een klant ga voor het oplossen van een probleem met de software- of hardware, houd ik ook niet mijn handje op als het probleem is opgelost. Dit is toch gewoon mijn werk.

In slowakije waar ik ook in discotheken ben geweest, kennen ze het begrip fooi helemaal niet en toch doen ze het werk goed zonder gemekker. Ze reageren direct op het moment dat er iets aan de hand is zoals het hoort. Waarschijnlijk is het iets nederlands om fooi te geven, maar ik vind het onzin.

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
Kom op M@rsel:D jij en ik gaan volgende keer naar Locomotion:D...laat die gare tent Spetters maar zitten:p

RobertHosper zei:
altijd nog beter dan Amphion of Spetters...of erger nog...Hollywood:D
alweer 2jaar geleden dak in Loco ben geweest..is er dan zoveel veranderd???

zucht, vroegah had je dr nog Bitte ein Beat parties:D

Haha, is goed! Als ik ga laat ik het je wel ff weten:D Bij Loco zijn de portiers tenminste aardig:D

Meeste portiers die ken ik ken of ben tegen gekomen zijn ware klootzakken.
Ik ga tegenwoordig alleen uit naar feesten waar ik weet dat ik binnenkom.
Dit mede dankzij een aanvaring die ik heb gehad met een portier
Spier: Gaat uit met zijn vrienden maar word zelf opgehouden, vrienden (blank) gaan naar binnen en ik kom ietsje later opdraven. Gaat rustig in de rij staan, 4 mensen voor hem. Allemaal worden binnen gelaten en dan is spier aan de beurt. Vreemde blik mijn kant toegeworpen en vraagt om legitimatie. Spier toont legitimatie, is in orde maar portierzegt dan: hey, je hebt niet de goede dress code. Spier: welke dress code ik heb een blouse met nette schoenen en een spijkerbroek aan.
Nee maar dat klopt niet sorry, trekt de deur dicht en voordat de deur dichtklapt hoor ik hem nog fluisteren, nee die goser is veels te donker man.
En dan begin je sommige mensen te begrijpen waarom ze portiers graag met een loden pijp willen bewerken, want de woede die toen in me opkwam was niet te beschrijfen.

hmm vaag heb hiero nog nooit iemand een fooi zien geven aan een uitsmijter, en kom toch wel in redelijk verschillende discotheken.

Over het algemeen vind ik uitsmijters maar arrogante ter***lijers. Op een paar na dan

Ze moeten hun werk gewoon doen waarvoor ze hebben gekozen, zorgen dat er orde is, en als er vechten is ze uit elkaar halen en niet er nog eens lekker op los gaan slaan. Dit komt vaak voor, dan krijgt nota bene de verkeerde alle klappen, beetje krom nietwaar?

Ze doen hun werk, dat ze een fooi krijgen is iets leuks, dat moeten ze waarderen, iedere lul die zijn handje ophoudt krijgt automatisch geen ene mallemoer van me, dan geef ik die euro liever aan een man in een shoarma tent die zich kapot werkt en zich belachelijk laat maken door al die bezopen jongeren.

MAAR 20 eurocent ...tja dat kan als belediging worden opgevat. Mijn tip, geef gewoon geen reet, tenzij je echt zeker wat dat je iets aan ze hebt, of hebt gehad.

spiertje16 zei:
Meeste portiers die ken ik ken of ben tegen gekomen zijn ware klootzakken.
Ik ga tegenwoordig alleen uit naar feesten waar ik weet dat ik binnenkom.
Dit mede dankzij een aanvaring die ik heb gehad met een portier
Spier: Gaat uit met zijn vrienden maar word zelf opgehouden, vrienden (blank) gaan naar binnen en ik kom ietsje later opdraven. Gaat rustig in de rij staan, 4 mensen voor hem. Allemaal worden binnen gelaten en dan is spier aan de beurt. Vreemde blik mijn kant toegeworpen en vraagt om legitimatie. Spier toont legitimatie, is in orde maar portierzegt dan: hey, je hebt niet de goede dress code. Spier: welke dress code ik heb een blouse met nette schoenen en een spijkerbroek aan.
Nee maar dat klopt niet sorry, trekt de deur dicht en voordat de deur dichtklapt hoor ik hem nog fluisteren, nee die goser is veels te donker man.
En dan begin je sommige mensen te begrijpen waarom ze portiers graag met een loden pijp willen bewerken, want de woede die toen in me opkwam was niet te beschrijfen.

lijkt me zo vernederend als je voor een hele groep mensen geweigerd word .

terwijl jij een good guy bent die het slachtoffer is geworden van tuig met een slechte naam/kleur

Dat was het ook, ik neem het (meestal) portiers niet kwalijk.
Ik heb genoeg gezond verstand om te weten dat hun ook alleen maar beleidsregels uitvoeren die worden opgelegd door eigenaars. Maar moet zeggen dat het niet weinig had gescheeld of ik was dat gezond verstand was kwijtgeraakt

Je betaalt altijd al zo veel voor die discotheken.

ik was laats in amsterdam naar een discotheek en ik ging me jas ophangen, ik had nog een vest aan ik dacht nou ik krijg het vast wel warm binnen dus die ook uitgedaan ( beetje spiertjes showen:P) dus de bijde opgehangen op 1 van die hangertjes en jah ze vroeg mij 2 euro omdat ik 2 dingen ging ophangen anders was het 1 euro WTF! onzin dus die mensen verneuker je altijd en tog willen ze nog geld bij de uitgang.

Ik sta zelf in voor m'n eigen veiligheid, en heb niemand anders nodig die dat voor mij hoeft te doen...

Mo0 zei:
Je betaalt altijd al zo veel voor die discotheken.

ik was laats in amsterdam naar een discotheek en ik ging me jas ophangen, ik had nog een vest aan ik dacht nou ik krijg het vast wel warm binnen dus die ook uitgedaan ( beetje spiertjes showen:P) dus de bijde opgehangen op 1 van die hangertjes en jah ze vroeg mij 2 euro omdat ik 2 dingen ging ophangen anders was het 1 euro WTF! onzin dus die mensen verneuker je altijd en tog willen ze nog geld bij de uitgang.

Sssssggggandaliiggg man! Ik sou seggeh, drive-by weetje, geen respekt dus meteen bam boem met die gasteh man!

Terug
Naar boven