Fitness Seller

Uitspraken Hofstadgroep

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
en die zogenaamde geestelijk leider? zit die nog vast in het buitenland of hoe zit het daarmee? ben zn naam even kwijt

Goed punt. Die Syrier die op de dag v/d moord op TvG het land verliet.

Respect voor de leden van het at team die ze poogde te arresteren en daarbij gewond raakte

MrJ zei:
Goed punt. Die Syrier die op de dag v/d moord op TvG het land verliet.
precies, maar denk niet dat ze die nog te pakken krijgen en eerlijk gezegd, dit proces moest een showproces worden, een voorbeeld om anderen af te schrikken, om dan te zeggen dat ik onder de indruk ben? not really, aan het begin was er even die belangstelling, en nu dan weer een beetje, maar verder is het door de meeste mensen alweer half vergeten denk ik:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
precies, maar denk niet dat ze die nog te pakken krijgen en eerlijk gezegd, dit proces moest een showproces worden, een voorbeeld om anderen af te schrikken, om dan te zeggen dat ik onder de indruk ben? not really, aan het begin was er even die belangstelling, en nu dan weer een beetje, maar verder is het door de meeste mensen alweer half vergeten denk ik:cool:

Belangrijk is dat hiermee wel een precedent wordt geschept voor de berechting van eventuele toekomstige Hakbars.

MrJ zei:
Belangrijk is dat hiermee wel een precedent wordt geschept voor de berechting van eventuele toekomstige Hakbars.

Alleen jammer dat het zo weinig uithaald.
Ookal zou e ze opknuppen bij wijze van spreke er staat altijd wel weer een nieuwe gek op

bur zei:
kan ik hier uit concluderen dat sport2000 sympathie kan opbrengen voor die halve zolen die een granaat gegooid hebben?
je kan eruit concluderen dat spiertje's liefde voor de politie wel heel ernstige vormen aanneemt imo:thumbup:

gaat de politie zn werk dan beter doen?:D

Terug
Naar boven