Fitness Seller

Samir A. vrijgesproken voor plannen aanslagen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet anders stellen dat, ik, als Nederlands staatsburger niet serieus genomen wordt door de politiek. En met mij zullen veel mensen dat gevoel delen.......

boogie zei:
ik snap je frustratie wel. maar als je objectief kijkt kun je de rechters niks verwijten. men moet eerst de wet aanpassen alvorens men op basis van niet vergevorderde plannen kan veroordelen.

Hier sla je de plank volledig mis. Op basis van deze bewijzen kan een veroordeling makkelijk plaatsvinden. Het is teveel en te toevallig. En de reden waarom de AIVD niet alle gegevens wil prijsgeven aan de rechters? Ze zijn bang dat ze verraden worden. Van grootschalige corruptie wil ik niet spreken, maar er komen wel vaak toevallig "ongelukjes" voor met geheime informatie. En dan staan er levens op het spel van de mensen die terroristen zoals Samir willen vervolgen. Zelfde geld voor de tweede kamer met de "achterkamertjespolitiek" In de tweede kamer zitten leden die contact hebben met palestijnse jihadgroeperingen, en er zitten voormalige milieuterroristen.

Iedereen weet zolangzamerhand dat de rechters in nederland gestuurd worden door de linkse kliek. Rechters hebben alle vrijheid om mensen lange celstraffen te geven, maar verzuimen dit keer op keer. Op een gegeven moment gaat er langzaam maar zeker een lampje branden bij de mensen.

Het wachten is op een regering met lef die heel justitie gaat zuiveren.

PS: Zie ook al verwijten naar de politiek, maar dat is zeer onterecht. Er zijn zoveel vrijheden voor rechters bijgekomen de laatste tijd. Dit is nou juist wat de rechters willen: buiten schot blijven

Laatst bewerkt:
boogie zei:
ik snap je frustratie wel. maar als je objectief kijkt kun je de rechters niks verwijten. men moet eerst de wet aanpassen alvorens men op basis van niet vergevorderde plannen kan veroordelen.

Nou boogsterboy, kijk dat is nou een beetje het manco van ons rechtssysteem, ik weet niet of je het wetboek van strafrecht wel eens hebt gelezen? maar je zult zien dat het geschreven is zodat men het op de eiegen manier kan interpreteren, dus objectief my ass. Voor hetzelfde geld had een rechter in A'dam die knul wel 8jr weggezet. Nu maar hopen dat in het hoger beroep die nieuwe wetgeving zal worden toegepast, gelukkig zal die al wel gelden vlg mij voor Walter en zijn vrinden :rolleyes:

sanniejj zei:
Het wachten is op een regering met lef die heel justitie gaat zuiveren.

Tja dat word lang wachten dan, want deze regering gaat daar niet zoveel aan veranderen denk ik.

undefined ik denk met weemoed terug aan hoe het geweest moest zijn als Pim aan de macht zou zijn gekomen.

exarchos zei:
Nou boogsterboy, kijk dat is nou een beetje het manco van ons rechtssysteem, ik weet niet of je het wetboek van strafrecht wel eens hebt gelezen? maar je zult zien dat het geschreven is zodat men het op de eiegen manier kan interpreteren, dus objectief my ass. Voor hetzelfde geld had een rechter in A'dam die knul wel 8jr weggezet. Nu maar hopen dat in het hoger beroep die nieuwe wetgeving zal worden toegepast, gelukkig zal die al wel gelden vlg mij voor Walter en zijn vrinden :rolleyes:

je leest mijn post niet helemaal goed. Deze aarslog komt er mee weg omdat de rechtbank hem vrijsprak vd aanklacht wegens onvoldoende bewijs. Deels zit em dat in de bewijsvoering maar ook omdat er van ver gevorderde plannen sprake moet zijn. Als van dat laatste dus geen sprake is dan krijg je dus dit.

Natuurlijk is het op je eigen manier te interpreteren of er hier sprake van vergevorderde plannen was. Maar ik bedoelde te zeggen als je dat dus dit soort gevolgen wil vermijden je ook de wet kan aanpassen zodat er geen sprake hoeft te zijn van vergevorderde plannen om flink te straffen.

Ik ben het overigens volkomen met je eens hoor, deze gast had minimaal 10 jaar moeten zitten.

Hij kan alsnog de bak in voor mishandeling, maar de politie had geen tijd voor de aangifte :rolleyes:

Hij leeft ook nog eens in een omgeving waarin mensen zijn gedachtes goedkeuren. Tuig! Als je het nederlands rechtssysteem niet erkent, fl**ker dan op!

boogie zei:
je leest mijn post niet helemaal goed. Deze aarslog komt er mee weg omdat de rechtbank hem vrijsprak vd aanklacht wegens onvoldoende bewijs. Deels zit em dat in de bewijsvoering maar ook omdat er van ver gevorderde plannen sprake moet zijn. Als van dat laatste dus geen sprake is dan krijg je dus dit.

Natuurlijk is het op je eigen manier te interpreteren of er hier sprake van vergevorderde plannen was. Maar ik bedoelde te zeggen als je dat dus dit soort gevolgen wil vermijden je ook de wet kan aanpassen zodat er geen sprake hoeft te zijn van vergevorderde plannen om flink te straffen.

Ik ben het overigens volkomen met je eens hoor, deze gast had minimaal 10 jaar moeten zitten.

Rechters interpreteren de wet; zij doen dat verschillend en naar eigen inzicht en interpreteren ook zo de bewijsvoering. Al die uitspraken vormen gezamelijk de zogenoemde jurisprudentie. Nu zag ik gisteren op TV die zelfvoldane als rechter vermomde t**f de rechtszaal inkomen en dat zei me al genoeg. Dit wijfje had echt de houding van: ik zal eens een lekker eigenzinnige uitspraak gaan doen en dat deed ze dan ook. Maar dit zal geen stand houden, naar mijn vaste overtuiging. Ik reken dan ook op een hele duidelijke veroordeling in hoger beroep.
Er is wel degelijk voldoende bewijs, hoe achterlijk moet je zijn omdat niet te zien.

Ons rechtssysteem is niet onfeilbaar, zie bijv die twee lui van Peter R de vries en die gast van dat meisje in Delft. Ik hoop dat die snol het gore lef heeft om spijt te betuigen als die Samir binnen de kortste keren een aanslag pleegt

laat hem zich lekker opblazen in zn eigen huis :mad: krijgtie 72 maagden in de hemel:eek:
of krijgen die maagden allemaal een stukje van hem:D

exarchos zei:
Rechters interpreteren de wet; zij doen dat verschillend en naar eigen inzicht en interpreteren ook zo de bewijsvoering. Al die uitspraken vormen gezamelijk de zogenoemde jurisprudentie. Nu zag ik gisteren op TV die zelfvoldane als rechter vermomde t**f de rechtszaal inkomen en dat zei me al genoeg. Dit wijfje had echt de houding van: ik zal eens een lekker eigenzinnige uitspraak gaan doen en dat deed ze dan ook. Maar dit zal geen stand houden, naar mijn vaste overtuiging. Ik reken dan ook op een hele duidelijke veroordeling in hoger beroep.
Er is wel degelijk voldoende bewijs, hoe achterlijk moet je zijn omdat niet te zien.

Ons rechtssysteem is niet onfeilbaar, zie bijv die twee lui van Peter R de vries en die gast van dat meisje in Delft. Ik hoop dat die snol het gore lef heeft om spijt te betuigen als die Samir binnen de kortste keren een aanslag pleegt

Amen, er moet dus gewoon een einde komen aan die linkse overheersing in de rechtspraak. Zorg ervoor dat ze niet allemaal dezelfde politieke overtuigingen hebben. Recruteer dus niet alleen geitenwollensokken figuren als rechter.

Het hoeft geen rechts bolwerk te worden, maar wel iets in het midden.

Terug
Naar boven