Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Hoi,
Op het moment ben ik bezig met een 3-daags split schema welk door roteerd. Het is voornamelijk geeikt op het verlagen van mijn vet%. Toch denk ik vooruit en wil over 2-3 schema's overstappen op een 5x5 en vervolgens een UB/LB.
Maar nu ben ik dus bezig om me te verdiepen in die materie en het werkt helemaal anders dan een splitschema. Gelukkig waren er een paar handige zoekresultaten die hielpen.
Bij deze mijn huidige opzet welk als doel heeft massa/kracht te winnen, maar ook een zekere uithoudingsvermogen.
UB/LB
Dag zondag: 4 sets 10-12reps
Squat
Deadlift
Leg Curl
Crunches
DB Row
Dag dinsdag: 4 sets 10-12reps
Bankdrukken
Militairy Press
Cable Side Way Raise
Tricep Cable Pull Down
LAT Cable Pull down
BB Bicep Curl
Dag donderdag: 3 sets van 8-10
Squat
Deadlift
(een oblique oefening)
(een nek oefening)
Dag vrijdag: 3 sets van 8-10
Speed Bankdrukken
DB Tricep Overhead
DB Row
BB Preacher Curl
Op het moment ben ik bezig met een 3-daags split schema welk door roteerd. Het is voornamelijk geeikt op het verlagen van mijn vet%. Toch denk ik vooruit en wil over 2-3 schema's overstappen op een 5x5 en vervolgens een UB/LB.
Maar nu ben ik dus bezig om me te verdiepen in die materie en het werkt helemaal anders dan een splitschema. Gelukkig waren er een paar handige zoekresultaten die hielpen.
Bij deze mijn huidige opzet welk als doel heeft massa/kracht te winnen, maar ook een zekere uithoudingsvermogen.
UB/LB
Dag zondag: 4 sets 10-12reps
Squat
Deadlift
Leg Curl
Crunches
DB Row
Dag dinsdag: 4 sets 10-12reps
Bankdrukken
Militairy Press
Cable Side Way Raise
Tricep Cable Pull Down