Fitness Seller

Uitwerktijd winstrol voor vakantie.

chopper

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb begrepen dat winstrol (tabs) als je niet teveel doseert, redelijk snel uit je systeem verdwijnt.

Maar wat is nu een goede/veilige marge die je je lever moet geven om weer redelijk tot goed te herstellen, zodat je weer een paar biertjes kan drinken. Dit met oog op de vakantie.

Thanks,

Ohw..:( En er zijn nog mensen die mij scheef aankijken als ik heir commentaar op heb! :mad:

chopper zei:
Ik heb begrepen dat winstrol (tabs) als je niet teveel doseert, redelijk snel uit je systeem verdwijnt.

Maar wat is nu een goede/veilige marge die je je lever moet geven om weer redelijk tot goed te herstellen, zodat je weer een paar biertjes kan drinken. Dit met oog op de vakantie.

Thanks,
Gewoon doorslikken,

Verlies je ook geen massa.

Wat is eigenlijk je reden van het kuren, om als een jojo te funcioneren kwa gewicht en kracht.

De groetjes.

Wat is eigenlijk je reden van het kuren, om als een jojo te funcioneren kwa gewicht en kracht.

Wat denk je? Om nog even net voor de vakantie wat gespierder uit de trommel te komen en om dat verbeterde figuur er in 14 dagen aan de costa naar de klote te zuipen.

Dan is dit voor jou de verkeerde plek; ga maar hierheen:

[Link niet meer beschikbaar]

:D:D

DBC01 zei:
Dan is dit voor jou de verkeerde plek; ga maar hierheen:

[Link niet meer beschikbaar]

:D:D

Ik wil geen abo op een wijven-blad. :mad:

Ik wil groot worden binnen No-time met pillen, geen moeite doen en breed over het strand lopen :mad:

;)

Nou......zo'n rare vraag is het nou ook weer niet! Als je een kuur hebt gedaan die vlak voor de vakantie of net in de vakantie afgelopen is, dan kan ik me best voorstellen dat je wilt wanneer je een keer weer een biertje kan drinken! Ik heb het nu natuurlijk niet over zuipen als een beest, maar gewoon 1 of 2 biertjes op het terras.

Als hij dit bedoelt, is het toch niet nodig om zulke antwoorden te geven!! Als hij dit niet bedoelt heb ik niks gezegd!!

Laters..... :D

Elduderino zei:
Nou......zo'n rare vraag is het nou ook weer niet! Als je een kuur hebt gedaan die vlak voor de vakantie of net in de vakantie afgelopen is, dan kan ik me best voorstellen dat je wilt wanneer je een keer weer een biertje kan drinken! Ik heb het nu natuurlijk niet over zuipen als een beest, maar gewoon 1 of 2 biertjes op het terras.

Als hij dit bedoelt, is het toch niet nodig om zulke antwoorden te geven!! Als hij dit niet bedoelt heb ik niks gezegd!!

Laters..... :D

idd eldo,

mijn post zijn ook off-topic dus niet op letten :)

idd vrij normale vraag lijkt me? lekker biertje bij het zwembad of de bbq moet best kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ejj gasten....

Bekijk het is ff allemaal lekker, lijkt mij gewoon een doodnormale vraag..

Waarom zou ik in godsnaam niet kunnen vragen wanneer ik weer veilig een biertje kan drinken....

Fock al die opmerkingen, over snel breed worden vakantie dit en dat...Daar gaat het hier toch helemaal niet om, dat verzinnen jullie er zelf bij, en dat lijkt me onderhand jullie leukste bezigheid op trainen zelf na..

Train al een behoorlijke tijd, snap niet dat jullie ALLES zo snel af moeten kraken, kijk bij sommige vragen die ik hier lees denk ik ook van..tja probeer er eerst zelf eens achter te komen...

Zijn jullie allemaal zo lichtgeprikkeld door die roids die door jullie koppie heen beuken? Jullie weten toch allemaal zoveel, nou geef dan ook gewoon antwoord op normale vragen... Djezus...

als je je lever even een paar weken wat rust gunt kun je heus wel wat biertjes nemen. Maar ik raad je aan je niet helemaal klem te zuipen. In dat geval is het gewoon stom om te gaan kuren.

Fijne vakantie

Idd...winstrol moet normaal gesproken na n dag wel uit je bloed zijn, maar ik zou nog ff n week of 2 w8en...en dan nog alles met MATE!

Ik ga over 3 wkn ook op vakantie en als ik dan al drink zullen het niet meer dan 2, 3 biertjes/dag zijn.

Terug
Naar boven