AndroidHealthClinic

ukkies teroriseren den haag

In scene gezet door de illuminatie!

Ja kijk er staat natuurlijk een hele groep om heen. Het is niet zo dat die ukkies met 3 andere ukkies zijn.

k*t kinderen, die jongen kan niks doen, want dan word ie door de grotere broers gelijk in mekaar getimmert

Hij heeft een helm op. Hoezo slaat hij er niet mee?

Dat zou ik wel doen iig.

Het gebeurt niet vaak maar ik ben het 100% eens met de ongezouten meningen van Cutler, Arnoldfan en Cirkel mbt dit.

kleintjes willen stoer/groot doen
vind het een beetje triest, enige oplossing is er een geweer op legen

Die kop van het artikel slaat weer helemaal nergens op. De marokkaanse ukkies lopen stoer te doen maar degene die achter die gast aan gaan zijn 100% blank. Natuurlijk moeten die k*t ventjes een lesje krijgen maar dat ze zo stoer doen is omdat er wat oudere jongeren bij staan.

arnoldfan en mezelf 4 president!

kk mocros!

Het hadden net zo goed Nederlanders kunnen zijn..

Mocro's zijn lief!

leipe mocro flavour

het is een gemixt stel van blanke en buitenlandse jongeren die met z'n allen zich sterk voelen tegen 1 jongetje. Flinke gasten zijn dat hoor. Natuurlijk doe je niets terug je wordt tegenwoordig voor niks neer gestoken en het zuiderpark ben je ook niet ff snel uit dat is behoorlijk groot. Dus groot gelijk dat die gozer zo weg loopt - hij had geen enkele kans. Een echte grote vent pakken ze ook niet aan die laffe honden.
Als mijn zoon er tussen zat dan zou ik zorgen dat hij voorlopig niet kon lopen. Dat tuig moet eens goed door de ouders aangepakt worden of anders door een stel grote gasten die ze precies zo aanpakken als zij met z'n allen bij 1 klein mannetje doen.
het zuiderpark is niet ver van mijn huis en eerlijk gezegt ben ik nu ook soms bang voor mijn kids. ff lekker buitespelen is tegenwoordig niet zonder risico want er is zo een groepje die een speelplaats claimd en de andere kleine kids wegjagen. Het ergste is dat als je die gasjes aanraakt je zelf de lul bent. De politie is er dan wel als de kippen bij om jou op te pakken.

Hoe kunnen een aantal mensen het met me eens zijn als ik me mening nog niet heb gegeven ?

Van mij mogen ze aan de galg.

Dit is gewoon een beroving. Hopelijk doen de autoriteiten iets met dit filmpje.

Ik zelf zou denk ik ook het recht in eigen handen nemen in zo'n geval.

Jouw reacties zijn altijd hetzelfde. Misschien vandaar?
Maar laat het even duidelijk zijn dat deze jongens dus nooit gaan integreren.
Nu de kleine crimineel spelen, later de suicidale rap-junkie parasiet die van de uitkering moet leven.
Meteen scheiden die hap, 1 marokkaans gezin per 50 nederlandse.

Terug
Naar boven