- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is te zielig voor woorden wat een stelletje idiooten hebbe we daar zeg ! wat ik wel grappig vind is hoe van die jongeren denken dat ze stoere criminelen zijn maar eigenlijk zijn ze zo dom als een achterdeurow yea een brommer pikken terwijl iedereen er naar staat te kijken haha en hem dan waarschijnlijk nog in de voortuin bij mamie zetten
haha
Echte criminelen zie je niet zo van die nutteloze dingen doen . daar hoor je niets van. die laten dit soort mongooltjes wat vuile klusjes opknappen en zitten in hun villa te lachenterwijl dit soort kruimeltjes de gevangenis in vliegen

tuurlijk heeft wilders goeie ideeën(verder als ideeën komen ze in de politiek trouwens niet), maar volgens mij leest ie thuis bij de open haard mein kampf

+1
het begint bij dat soort onkruid al heel vroeg. we moeten ze verdelgen en uit het land weren, alleen dan kunnen we ons land zuiveren.
gewoon een paar nekschoten uitdelen om te beginnen of op het marktplein vrijdagmiddag een galg neerzetten
Wel eens zijn partyprogramma doorgelezen?

.. djeez da die da ni snappe! k*tchoros
) maar het komt er op neer dat je als gewone burger niet vaak geconfronteerd word met zoon agressie. Soms raak je gewoon verlamd en is het maar beter dat je gewoon weg loopt zoals deze jongen in de clip.. Maar toch ben ik nogsteeds verbaast over die idioot van een agent!