Fitness Seller

ukkies teroriseren den haag

Lekker met de hele familie terugsturen mazzel.

Dit is te zielig voor woorden wat een stelletje idiooten hebbe we daar zeg ! wat ik wel grappig vind is hoe van die jongeren denken dat ze stoere criminelen zijn maar eigenlijk zijn ze zo dom als een achterdeur :D ow yea een brommer pikken terwijl iedereen er naar staat te kijken haha en hem dan waarschijnlijk nog in de voortuin bij mamie zetten :D haha

Echte criminelen zie je niet zo van die nutteloze dingen doen . daar hoor je niets van. die laten dit soort mongooltjes wat vuile klusjes opknappen en zitten in hun villa te lachen :D terwijl dit soort kruimeltjes de gevangenis in vliegen

+1
net als die n*gers die vertellen hoe zij hosselen, nee swa wij zijn geen kruimeldieven hosseelen hosselen die kilos vn afganen opwachten:roflol:

Die gast had zijn pipa moeten pakken en ze een voor een om moeten leggen.

toch een aardig goed idee van Wilders , en anders afknallen die apen :D

Laatst bewerkt:
Ik snap ook niet dat er dan mensen tegen Wilders zijn, als je ziet wat dat uitschot allemaal flikt in ons land, volgens mij zijn die anti-Wilders imbecielen gewoon zelf bang om geterroriseerd te worden.

Indd, als je wilders een extremist vind ben je of moslim, of iemand die echt niks snapt van politiek.

Kijk eens wat zijn punten zijn die hij aan wilt pakken op z'n site.en geef dan je mening.Iemand met een beetje verstand is voor zijn punten.

Dat hij criminelen allochtonen de grens over wilt zetten heeft niks met diegene te maken die zich wel aanpassen.
Sommigen praten alsof hij iedereen weg wilt hebben en een wannabe hitler is, extreem links tuig is dat.

Bah.

tuurlijk heeft wilders goeie ideeën(verder als ideeën komen ze in de politiek trouwens niet), maar volgens mij leest ie thuis bij de open haard mein kampf

Ik vraag me wel af wie dit gefilmd heeft en hoe het vervolgens bij de Telegraaf terecht is gekomen. Als het een van die gastjes is geweest die gefilmd heeft dan zijn ze wel erg dom. Als het gefilmd is door een toevallige voorbijganger dan zijn ze nog dommer door die gast z'n camera niet af te pakken!!

Maargoed, het zijn ook niet de meest intelligente peuters waar we hier mee te maken hebben:eek:

Ik ben er trouwens wel voor dat er voor zulke gasten gewoon weer ouderwetse lijfstraffen ingevoerd worden. 500 stokslagen ofzo, dan zullen ze het potverdomme wel laten voortaan!! Mafkezen!

is wilders een jood dan?

het begint bij dat soort onkruid al heel vroeg. we moeten ze verdelgen en uit het land weren, alleen dan kunnen we ons land zuiveren.
gewoon een paar nekschoten uitdelen om te beginnen of op het marktplein vrijdagmiddag een galg neerzetten

het begint bij dat soort onkruid al heel vroeg. we moeten ze verdelgen en uit het land weren, alleen dan kunnen we ons land zuiveren.
gewoon een paar nekschoten uitdelen om te beginnen of op het marktplein vrijdagmiddag een galg neerzetten

Sieg Heil!!

Cutler bedient graag de trekker om minderjarigen van het leven te beroven!

:roflol:

ik had die eerste gelijk al van mijn scooter geveegd!

Wel eens zijn partyprogramma doorgelezen?

Buiten dat om... Ik meen me te herinneren dat de PVV destijds hevig van leer trok tegen een kamerlid dat de islamitisch cultuur als een soort van nieuwgevestigde orde naast de reeds aanwezige judeochristelijke achtergrond wilde aanprijzen. De PVV vond laatsgenoemde achterlijkheid natuurlijk goed en de islamitische fout. Ik vraag me af wat voor een schimmel er in die koppen groeit... In een seculiere maatschappij de religieuze wortels gaan verheerlijken.

RANDEBIELEN. Al heeft het partijprogramma naar mijn idee goede punten op het gebied van onderwijs en de gezondheidszorg. Toegegeven, de PVV heeft ook kamervragen gesteld over bijv. absurde taxiritten die ouderen moesten doorstaan.

echt erg, dagelijkse kost, en dit is niet alleen daar, dit gebeurt overal ja... da klein geneuk mag slaan en als je 1 ding terug doet staat heel ze familie er, geeft de vader em 9/10 nog gelijk ook.. maar als dochter fatima met een blanke doet oei oei dan.. echt bekrompen mentaliteit, en dan schrikke da ze het gevoel krijgen niet welkom te zijn.. maarja ik ben de rascist wsl :)

zulke mocros krijgen zero respect van de oudere generatie (de geschoolde toch)

ze spraken wel nederlands, das al iets ^^
wij zijn goe beeeezig!!

edit: lees net nog iets over die lijfstraffen: GOEI PLAN.. in marokko durven ze zoiets ni eens, zelfs de marokkaanse regering was geschrokken hoe hun jeugd het hier naar de zak helpt?!
rascisten zijn we niet hoor, ons hoor je niets over chinezen zeggen, toch? :D .. djeez da die da ni snappe! k*tchoros

KOTSMUUG ZEN KIK DA IER ^^

Laatst bewerkt:
even terug op het filmpje; een tijdje geleden zag mijn broer voor de school waar hij werkt een motoragent tussen een groepje kiddos van 11 tot en met 16 (marrokaans maar boeit even niet) Het zag er naar uit dat de agent het niet helemaal onder controle had want terwijl hij met de jongen prate en een proces verbaal opmaakte zaten er 2 achter zijnrug om aan de antenne van zijn motor te buigen en draaien en werd hij van alle kanten voor wat dan ook uitgescholden. Mijn broer bedenkt zich geen 2 keer (sterke moraal maar misschien ook en beetje wereldvreemd) en schiet die agent te hulp en begint als een leraar tegen deze jongens te praten over respect en dat dit eht niet kan. Goed, het loopt een beetje uit de hand en het word een dreigende sfeer, en let op..vervolgens start die motor agent zijn motor en rijd er gewoon vandoor! mijn broer achterlatend! nou is er uiteindelijk niks ergs gebeurd, maar dit laat wel zien dat zelfs kleine jonge ventjes heel intimiderend over kunnen komen.. Nu zal iedereen op dit bodybuilding forum wel zeggen dat ze die kids even keihard aanpakken (en oke nu zal ik een groot aantal ook wel geloven ;)) maar het komt er op neer dat je als gewone burger niet vaak geconfronteerd word met zoon agressie. Soms raak je gewoon verlamd en is het maar beter dat je gewoon weg loopt zoals deze jongen in de clip.. Maar toch ben ik nogsteeds verbaast over die idioot van een agent!

echt walgelijk nu pas helemaal gezien, die gast schijnt nog neergestoken te zijn. Triest met zn allen tegen 1

en die ene vette kleine gozer met dat blonde matje in het begin:shoot:

je ziet duidelijk wat voor volk er rond hem staat, altijd dezelfde k*tmarokkantjes en van die nederlandse kampers met walgelijke matjes

k*t volk, doodmaken, enige oplossing.

Terug
Naar boven