AndroidHealthClinic

ukkies teroriseren den haag

Wanneer word Nederland weer Nederland?

Nah, het is geen kanker. Kanker kan je op geen enkele manier genezen, en ook niet selectief bestrijden.
Dit probleem is echter heel makkelijk te bestrijden :D

Ga je me nu vertellen dat ze een middel tegen kanker hebben? :twitch:

Welk middel is er volgens jullie dan ?

Je weet toch, ze kunnen niet weg want op hun pasje staat nederlandse :roflol:

Er is geloof ik geen middel.

Er kan wel voor gezorgd worden dat er niet meer bij komt.

actie-reactie dus nog harder erop slaan/ treden zulks gedrag wordt ook in het berberland niet getoleerd

Ik weet DE oplossing.

Benodigheden: 4 palen, paar km draad en 10.000 volt.

als ik dit zie bekruipt mij toch een gevoel van onvrede omdat dit tuig toch niet kan worden aangepakt. mensen als holleeder kunnen worden opgesloten voor jaren, maar het tuig waar men daadwerkelijk last van heeft kan niet worden aangepakt. imo moet er snel eens wat gebeuren hieraan, desnoods een noodwet, dit soort tuig heb je niet alleen in den haag maar overal, pak die mong*len aan en voed ze op zou ik zeggen, desnoods met de harde hand. de ouders zijn niet capabel genoeg om dat te doen, dus neem hen de kinderen af.

vraag me wel af wat die gast daar in dat parkje deed? zou dit soort mong*len bij voorbaat al omzeilen.

de ouders zijn niet capabel genoeg om dat te doen, dus neem hen de kinderen af.

Daar vind ik zeker wat voor te zeggen. Die ouders zijn een gevaar voor hun eigen kinderen, jehova's getuigen die hun kinderen bloedtransfusies weigeren worden ook uit de ouderlijke macht ontzet.

Opbokken met dergelijke incapabele opvoeders.

Daar vind ik zeker wat voor te zeggen. Die ouders zijn een gevaar voor hun eigen kinderen, jehova's getuigen die hun kinderen bloedtransfusies weigeren worden ook uit de ouderlijke macht ontzet.

Opbokken met dergelijke incapabele opvoeders.
het is gewoon zuur dat dat soort gasten eigenlijk gewoon een heel leven verpesten doordat ze zo nodig kinderen willen.

iedereen kan kinderen krijgen en ze opvoeden naar eigen inzicht, helaas.

helaas pindabaas

het is gewoon zuur dat dat soort gasten eigenlijk gewoon een heel leven verpesten doordat ze zo nodig kinderen willen.

iedereen kan kinderen krijgen en ze opvoeden naar eigen inzicht, helaas.

'Ik wil kinderen'.
Waarom?
Nou gewoon, lijkt me leuk. (/God zegt dat het hoort)

't Zijn goddomme geen Ikea bijzettafeltjes.

Nuja zo'n schoffies moet je gewoon volle kracht op hun gezicht slaan :)

Terug
Naar boven