AndroidHealthClinic

ukkies teroriseren den haag

Wollah ik sweer, 'k had die jonge gewoon neergestoke!:P

Ontopic ik denk serieus dat als ik een schroevendraaier oid bij me had ik in blinde paniek om me heen had gestoken.
Dan hadden ze het als "racistisch geweld" in het nieuws kunnen gooien.:rolleyes:

Zo'n volk verdiend een nekschot!!

het is een gemixt stel van blanke en buitenlandse jongeren die met z'n allen zich sterk voelen tegen 1 jongetje. Flinke gasten zijn dat hoor. Natuurlijk doe je niets terug je wordt tegenwoordig voor niks neer gestoken en het zuiderpark ben je ook niet ff snel uit dat is behoorlijk groot. Dus groot gelijk dat die gozer zo weg loopt - hij had geen enkele kans. Een echte grote vent pakken ze ook niet aan die laffe honden.
Als mijn zoon er tussen zat dan zou ik zorgen dat hij voorlopig niet kon lopen. Dat tuig moet eens goed door de ouders aangepakt worden of anders door een stel grote gasten die ze precies zo aanpakken als zij met z'n allen bij 1 klein mannetje doen.
het zuiderpark is niet ver van mijn huis en eerlijk gezegt ben ik nu ook soms bang voor mijn kids. ff lekker buitespelen is tegenwoordig niet zonder risico want er is zo een groepje die een speelplaats claimd en de andere kleine kids wegjagen. Het ergste is dat als je die gasjes aanraakt je zelf de lul bent. De politie is er dan wel als de kippen bij om jou op te pakken.
Is wel wat te regelen hoor trommel maar wat mensen op en geef me een seintje. ;)

Wollah ik sweer, 'k had die jonge gewoon neergestoke!:P

Ontopic ik denk serieus dat als ik een schroevendraaier oid bij me had ik in blinde paniek om me heen had gestoken.
Dan hadden ze het als "racistisch geweld" in het nieuws kunnen gooien.:rolleyes:

Zo'n volk verdiend een nekschot!!

Welk volk? Er stonden namelijk Nederlanders en Marokkanen omheen?

Maar als ik het goed begrijp wil jij dat een heel volk een nekschot krijgt door dit soort filmpjes? Behoorlijke uitspraak wat je hier doet. Volgens mij heb je zelf geen idee wat voor onzin je allemaal uitkraamt.

Als je het nou alleen over de mensen uit dit filmpje zou hebben zou je nog steeds iets extreems zeggen, maar dan zou ik je nog enigzins begrijpen.

Geen woorden maar daden cirkel. Laat ons eens zien hoe jij met marokkaantjes om gaat.

dit filmpje is vast een complot van de rechtse media om de marokkaanse gemeenschap in een slecht daglicht te plaatsen!

Welk volk? Er stonden namelijk Nederlanders en Marokkanen omheen?

Maar als ik het goed begrijp wil jij dat een heel volk een nekschot krijgt door dit soort filmpjes? Behoorlijke uitspraak wat je hier doet. Volgens mij heb je zelf geen idee wat voor onzin je allemaal uitkraamt.
Als je het nou alleen over de mensen uit dit filmpje zou hebben zou je nog steeds iets extreems zeggen, maar dan zou ik je nog enigzins begrijpen.

Met zo'n volk bedoel ik die uit dat filmpje (komuit limburg heh;)) Maar je hebt idd gelijk ik kraam een hoop onzin uit hier op het foum, netals in het dagelijks leven:D

Geen woorden maar daden cirkel. Laat ons eens zien hoe jij met marokkaantjes om gaat.
Mijn daden heb ik vaak genoeg bij mijn woorden gevoegd jongen en ik draag er de littekens van, steekpartijen etc. dus kom niet net doen of ik de volgende internetkrijger ben op dit forum.

Nog NOOIT ben ik een matpartij uit de weg gegaan en nog NOOIT heb ik doorgelopen en niet ingegrepen als ik zag dat van die klote sukkels iemand lastig vielen al was ik ****ing in mijn uppie.

al die mensen met een grote bek hier, pak vanavond even de auto en kom hier bij mij langs, wijs ik jullie de weg en kunnen jullie je even uitleven op 15 jarige ecto's met grote mondjes...neem wat knuppeltjes mee

Het ergste is dat als je die gasjes aanraakt je zelf de lul bent. De politie is er dan wel als de kippen bij om jou op te pakken.

sorry hoor grosje maar dit is onzin, je kunt er gerust een paar helemaal de kanker in schoppen, er gebeurt niks. Je moet het natuurlijk wel op een wat afgelegen plekje doen

Dat hoor je mij ook niet zeggen cirkel. Maar vele mensen hier op dit forum hebben een grote mond, en in het dagelijks leven laten ze zoiets wel gebeuren.

Respect dat je bij zo'n gebeurtenissen wel ingrijpt en de problemen niet uit de weg gaat.

Met zo'n volk bedoel ik die uit dat filmpje (komuit limburg heh;)) Maar je hebt idd gelijk ik kraam een hoop onzin uit hier op het foum, netals in het dagelijks leven:D

Ok. Het woord volk heeft in mijn ogen namelijk een nare bijklank. Dus beter gebruik je geen limbo woorden meer, maar kies je woorden die beschaafde mensen gebruiken!

:jk:

nu.nl zei:
PVV-leider Geert Wilders wil de ouders van minderjarige allochtone veelplegers hard gaan aanpakken. Desnoods moet de hele familie het land uit.

Wilders reageert met zijn plan op de bedreigingen van ambulancepersoneel in Amsterdam en een filmpje op Telegraaf.nl waarop zeer jonge allochtone jongens een jongen slaan als die zijn scooter niet wil afstaan.

"De tijd van pappen en nathouden moet nu echt over zijn. We raken ons land kwijt aan dit tuig, waarvan sommigen nauwelijks twee kratten hoog zijn", aldus de PVV-fractievoorzitter.

Ouders

"Als deze kinderen steeds weer in de fout gaan moeten de ouders maar mee de cel in. Als dat nog niet genoeg is moet de hele familie maar het land worden uitgeknikkerd door hen te denaturaliseren of de verblijfsvergunning te ontnemen."

Volgens Wilders volstaan minder rigide maatregelen als het terugdraaien van de kinderbijslag niet om de problemen met minderjarige allochtonen aan te pakken.

Vorige week legde het ambulancepersoneel in Amsterdam tijdelijk het werk neer nadat een aantal van hen werd bedreigd door omstanders.

:roflol:

Wilders for president !!!!

Wanneer kunnen we weer op hem stemmen?

Origineel gepost door nu.nl
PVV-leider Geert Wilders wil de ouders van minderjarige allochtone veelplegers hard gaan aanpakken. Desnoods moet de hele familie het land uit.

Wilders reageert met zijn plan op de bedreigingen van ambulancepersoneel in Amsterdam en een filmpje op Telegraaf.nl waarop zeer jonge allochtone jongens een jongen slaan als die zijn scooter niet wil afstaan.

"De tijd van pappen en nathouden moet nu echt over zijn. We raken ons land kwijt aan dit tuig, waarvan sommigen nauwelijks twee kratten hoog zijn", aldus de PVV-fractievoorzitter.

Ouders

"Als deze kinderen steeds weer in de fout gaan moeten de ouders maar mee de cel in. Als dat nog niet genoeg is moet de hele familie maar het land worden uitgeknikkerd door hen te denaturaliseren of de verblijfsvergunning te ontnemen."

Volgens Wilders volstaan minder rigide maatregelen als het terugdraaien van de kinderbijslag niet om de problemen met minderjarige allochtonen aan te pakken.

Vorige week legde het ambulancepersoneel in Amsterdam tijdelijk het werk neer nadat een aantal van hen werd bedreigd door omstanders

Ik mag dan wel een 'linkse kl***zak' zijn etc maar daar zie ik ook wel wat in als ik dit zo lees.

scheit aan joelie, joelie zijn alemaaal joden, foek de haterzzz, mocros gan desche kaashland overnemen:p

Afschieten die gasten!!

Dit is te zielig voor woorden wat een stelletje idiooten hebbe we daar zeg ! wat ik wel grappig vind is hoe van die jongeren denken dat ze stoere criminelen zijn maar eigenlijk zijn ze zo dom als een achterdeur :D ow yea een brommer pikken terwijl iedereen er naar staat te kijken haha en hem dan waarschijnlijk nog in de voortuin bij mamie zetten :D haha

Echte criminelen zie je niet zo van die nutteloze dingen doen . daar hoor je niets van. die laten dit soort mongooltjes wat vuile klusjes opknappen en zitten in hun villa te lachen :D terwijl dit soort kruimeltjes de gevangenis in vliegen

Ik mis een opmerking als 'pfff telegraaf', ow wacht het gaat over marokkanen.

Terug
Naar boven