XXL Nutrition

Ultimate Pharma Tren e + Test e ondergedoseerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ondergedoseerd of real deal?

Merk weinig tot geen sides, week 13, 750 test e, 400/500 tren e.

Ultimate pharma
Tren UP2441 EXP 12/18
Test: UP2527 EXP 12/18

unnamed (1).jpg

unnamed.jpg

Up vind ik juist 1 van de beste merken op het moment.
Ik heb dezelfde batchnummers en heb deze gefrontload.
Zit in week 3 en zweet me nu al de t*ring in bed. Ben jaloers op ts dat die geen sides heeft en toch 7kg in de plus staat.
Sommige verwachten denk ik gewoon veel te veel van aas.
Andere merken die hier op dit forum de hemel ingeprezen worden heb ik juist slechte ervaringen mee. Enorme pip en tren a waar ik niks van merk om maar ff een voorbeeld te geven.

• Topic Starter Topic Starter
Als dit echt onder gedosseerd is, wat nu te doen?

Zit in week 13, test 750 mg, tren 400/500 mg.

a. Kuur afbreken en nakuren > half jaar nieuw proberen met anderen gear
b. Hoger dosseren + langer kuren
c. Bridge en zelfde kuur doen alleen ander merk?

Wat dacht je van naar je voeding kijken, het is gewoon goed....

7kg aangekomen en nog steeds klagen...

7kg? Mag blij zijn als ik 1kg gain met een kuur van 10 weken.
Zit ik dan olijfolie te zetten als 7kg ondergedosseerd is???

7kg? Mag blij zijn als ik 1kg gain met een kuur van 10 weken.
Zit ik dan olijfolie te zetten als 7kg ondergedosseerd is???

1 kg is wel weer vrij weinig idd, dat kan bij wijze van ook een keer extra schijten zijn. Maar kom op, als je met 7 kg leane gains al niet tevreden bent kun je beter ophouden. En 't dan gooien op "maar ik ben ook extra gaan eten".

1 kg is wel weer vrij weinig idd, dat kan bij wijze van ook een keer extra schijten zijn. Maar kom op, als je met 7 kg leane gains al niet tevreden bent kun je beter ophouden. En 't dan gooien op "maar ik ben ook extra gaan eten".

Waar slaat lean gains? Zit ook vast weer veel vocht bij, wat ik weer ga verliezen na me kuur, dus eigenlijk maar 5 kg gains...?

Vorige zelfde kuur van een ander merk, merkte ik echt dat ik ON stond.

Voor 750 test, 400 tren + 50 mg winny ed, week 13 vind ik de gains vrij weinig.

Zit op 4200 kcal voeding.

Heb de tren van 400 naar 500 verhoogd en merk nu pas een klein beetje dat ik meer zweet.

Denk dat de gear 20/30% ondergedosseerd is.

Denk je dat je elke kuur 10 kg pakt ofzo?
Je pakt maar 7kg dus je gear is 20/30% ondergedosseerd..
Wat een bs.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Zou willen dat ik elke kuur 5kg pakt, 4 kuurtjes verder en ik weeg bijna 120kg bij 10% [emoji16]
Doe mij die maar...

Na me vorige kuur ziek geworden dus bijna alle gains verloren... Nu ben ik bezig met dezelfde kuur maar een ander merk en zit nog niet bij me gewicht wat ik met de vorige kuur wel had bereikt...

Waarom doe je trouwens van die lastige dosissen ?
1ml test e is 300mg, 1ml tren e is 250mg en de winny is 15mg per tab.
Lijkt me mooi lastig elke keer 750mg test 400tren en 50mg winny te nemen. Doe je de tabs ook in 3e delen?
Hoeveel ben je dan wel niet verloren na je vorige kuur als je nu al 7kg in de plus staat en nog niet eens op je gewicht stond van je eerdere kuur?

Waarom doe je trouwens van die lastige dosissen ?
1ml test e is 300mg, 1ml tren e is 250mg en de winny is 15mg per tab.
Lijkt me mooi lastig elke keer 750mg test 400tren en 50mg winny te nemen. Doe je de tabs ook in 3e delen?
Hoeveel ben je dan wel niet verloren na je vorige kuur als je nu al 7kg in de plus staat en nog niet eens op je gewicht stond van je eerdere kuur?

tabs van ep kun je makkelijk delen maar die van up verbijzel ik telkens dus kan dosering niet echt aanpassen hoe je wil ^^

Waar slaat lean gains? Zit ook vast weer veel vocht bij, wat ik weer ga verliezen na me kuur, dus eigenlijk maar 5 kg gains...? Vorige zelfde kuur van een ander merk, merkte ik echt dat ik ON stond. Voor 750 test, 400 tren + 50 mg winny ed, week 13 vind ik de gains vrij weinig. Zit op 4200 kcal voeding. Heb de tren van 400 naar 500 verhoogd en merk nu pas een klein beetje dat ik meer zweet. Denk dat de gear 20/30% ondergedosseerd is.

als er veel vocht bijzit heb je je voeding dus niet op orde
maar je weet het zelf niet eens "Zit ook vast weer veel vocht bij" dit blijkt wel uit deze opmerking.
te hoge verwachtingen is de conclusie hier.
niks mis met je gear.

Waar slaat lean gains? Zit ook vast weer veel vocht bij, wat ik weer ga verliezen na me kuur, dus eigenlijk maar 5 kg gains...?

Vorige zelfde kuur van een ander merk, merkte ik echt dat ik ON stond.

Voor 750 test, 400 tren + 50 mg winny ed, week 13 vind ik de gains vrij weinig.

Zit op 4200 kcal voeding.

Heb de tren van 400 naar 500 verhoogd en merk nu pas een klein beetje dat ik meer zweet.

Denk dat de gear 20/30% ondergedosseerd is.

ik denk dat jij een bepaalde gave hebt, jij voelt gewoon hoeveel iets onder gedoseerd is... petje af!

Aan de hand van hoeveel hij zweet concludeert hij hoeveel het ondergedoseerd is. Man man man...

Ben jij een beetje een mong**l ofzo, jeffreyxl?

jongens, we hebben iemand hier die kan onze gear testen, op gevoel;-) scheelt weer een labtest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven