AndroidHealthClinic

Ultimate Pharma Tren e + Test e ondergedoseerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Ondergedoseerd of real deal?

Merk weinig tot geen sides, week 13, 750 test e, 400/500 tren e.

Ultimate pharma
Tren UP2441 EXP 12/18
Test: UP2527 EXP 12/18

unnamed (1).jpg

unnamed.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de reacties en de pm's die ik kreeg, plus mijn eigen ervaring concludeerde ik dat het ondergedoseerd was.

Thanks voor de terugkoppeling. Waardeer ik, krijg namelijk misschien wat test-e van UP voor een test 500 kuurtje van een maatje van me.

Wat wel de moeite waard is te realiseren is dat er inderdaad 300mg/ml bij de test wordt geclaimd. Als er dan inderdaad sprake is van een onderdosering die richting die van bijv. GG gaat zoals die in de labtests naar boven kwam (ging geloof ik om totaal iets van 140mg test/ml ipv geclaimde 250), dan zit je inderdaad al heel snel op relatief heel veel minder dan dat je eigenlijk denkt te zetten.

Zonder labtest blijft dit allemaal giswerk, mijn advies: up the dose:p

Gaat weer lekker, kunt de suppliers er zo uit vissen. Heb zelf niks te klagen gehad toen ik de spulletjes van UP/ep gebruikte. Zelfde met lyy toen het nog de 'orginele' was.

En zeiken over 7 kilo aankomen over je gear.. Beter ga je breien ofzo misschien haal je daar wel voldoening uit.

Vind 7 kg behoorlijk legit voor gear idd. Maar of je daar ook aan komt met breien...

Overspelen soms nog wel eens hun hand ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt aannemelijk:

Je weet dat UP gemaakt wordt in het lab van EP; neem ik aan.
Op de potjes van UP Test E staat 300mg/ml, gezien ze uit hetzelfde lab komen als EP is het zeer aannemlijk dat er gewoon - net als de test e van EP - 250mg/ml in zit. In feite zijn dus alle producten van UP ondergedoseerd, ook de tabs van 15mg. Die zijn namelijk gewoon 10mg net als die van EP, de grondstoffen zijn immers gelijk.

Nu weet je natuurlijk nooit zeker of de dosering van een UG lab wel klopt. Elk UG lab is afhankelijk van de consistentie van de grondstoffen, aangezien die ook via illegale wegen verkregen worden kan daar al de eerste afwijking ontstaan. Het is dus niet zo dat wanneer een batch slecht gedoseerd is dat er meteen opzet in het spel is.

Wat klinkt aannemelijk? Dat je jezelf tegen spreekt? Topic maar weer dicht, allemaal hearsay zonder onderbouwing.

Sprak laatst een jongen in de gym die 2x zo groot was als ik. Die klaagde over alle ug labs. Ik zeg anders probeer je merk X of merk Z. Nee zegt die..allemaal kut, heb alles al gehad. Maar beste jongen zei ik, je bent 2x zo groot als ik er zal vast wat goeds in gegaan zijn. Ja toch?

Kijk de ecto's hier zonder fototje die verwachten dat er tover olie in een vial zit, tja die weten niet beter. Benchen 80kg en klagen dat een merk kut is omdat ze na 2 kuurtjes nog niet groot zijn maar dat al die onzin ook jongens beïnvloeden waar ik 2x in pas snap ik geen moer van. Zo moeilijk is niet om te snappen hoe het werkt. Zelfs al heel vaak uitgelegd hier.
Maargoed..gaat maar weer dicht conform de regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven