AndroidHealthClinic

Ultra Sust

smokingkills

Novice
Waardering
0
Lengte
1m99
Massa
122kg
Vetpercentage
20%
geachte leden

heeft er iemand ervaring met Ultra Sust en zo ja kan je dan het beste 1ml om de dag doen of 3ml 1x in de week

Laatst bewerkt door een moderator:
Verdelen, 2 a 3x in de week.

pijnlijke injects, om de dag injecteren.
en je stats zijn niet echt aan de maat he voor een kuurtje?
1m99 122kg 20% of t moet een grensgevalletje zijn?!
trainings jaren? aantal kgs naturel gegained? en waarom verlies je niet eerst ff 8%? voor een betere werking van je kuur.

Pijnlijke injects heb ik niet gehad met super sust en super deca. Ligt echt aan het lab en je persoonlijke beleving.

Net zoals mensen klagen dat winny injects pijn doen... heb nergens last van...

• Topic Starter Topic Starter
pijnlijke injects, om de dag injecteren.
en je stats zijn niet echt aan de maat he voor een kuurtje?
1m99 122kg 20% of t moet een grensgevalletje zijn?!
trainings jaren? aantal kgs naturel gegained? en waarom verlies je niet eerst ff 8%? voor een betere werking van je kuur.

androgenic ik ben nu een maandje off en voor ik begon met de vorige kuur was ik 127 kg en ben nu 108 kg en een stuk droger geworden voor ik aan de volgende kuur wil beginnen wil ik 100 kg wegen ik train 8 jaar naturel
ik ben bezig mijn volgende kuur aan het voorbereiden maar ben er nog niet helemaal uit hoe en wat de kuur zal bestaan uit ultra sust tren e Drostanolone Propionate en winstrol en zal 20 weken duren waarvan de laatste 8 weken winstrol en nakuur hcg en clomid

Hcg is geen nakuur...

Dit is UltraSust, zitten een paar hele lange esthers in. 2 a 3x per week dus. Voor stabiele bloedwaarden kan je deze beter laten liggen en test e nemen.

Pijnlijke injects vallen trouwens 100% mee, heb deze al 2x genomen en geen last gehad niks.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is UltraSust, zitten een paar hele lange esthers in. 2 a 3x per week dus. Voor stabiele bloedwaarden kan je deze beter laten liggen en test e nemen.

Pijnlijke injects vallen trouwens 100% mee, heb deze al 2x genomen en geen last gehad niks.

ja test e is ook lekker die had ik in mijn vorige kuur ook zitten en dat is ook makkelijker in samen werking met tren e dan hoeft er ook niet zo vaak geprikt te worden
maar met die sust heb je korte en ook lange esthers dus komt het wat sneller opgang alleen moet je dan weer wat vaker prikken en heb je sneller kans dat de bloedwaarden niet stabiel zijn

en van pijnlijke injecties heb ik nog geen last van gehad

Dat heb ik ook ondervonden, sust werkt een stuk sneller tov test-e (6+ wk bij mij) alleen herstel vond ik een stuk zwaarder.

Terug
Naar boven