AndroidHealthClinic

Uncle's progression

Uncle Outlaw

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Hoi ik ben kenneth. 26 J, 177 m, 78 kg. Vetpercentage onbekend maar ik schat iets van een 16 %. Ben 2 jaar geleden begonnen enorm liggen aanklotsen in de gym. Niet echt gains weten maken maar wel geleerd hoe ik deftig moet trainen, doorzetten, houding onder de knie moet leren krijgen, schema moet maken en eten.

Mijn doelen:
* hoger gaan in kg bij alle oefeningen
* meer massa/spieren kweken
* vet verliezen van 20 % tracht ik het naar 13 te krijgen tegen einde van de zomer. Dus dat is DENK ik, plus minus 5 kg vet kwijtraken.
* een lief vinden die mij supportert :p zo'n voetbalvrouw is misschien toch wel iets voor mij.

Onderaan deze pagina vind je mijn equipement voorlopig want ik heb op men appartement niet echt genoeg plaats.

Het kan zijn dat enkele makkers hier wat tips op hebben dus doe dat dan gerust. :cool:
Oh wil je wat meer weten over de rest kan je dat hier ook vragen. :rolleyes:

Je vind ook één excel met daarin mijn traininschema. Mazzel.

schema.png

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is niet veel maar voorlopig moet ik het hiermee doen omdat ik als vrijgezel gewoon op één klein appartement woon. :-). Maar dat veranderend nog wel. Zo leer je het trouwens appreciëren om te hebben wat je nodig hebt. :-)

Uiteraard heb ik wat meer 'nodig' als ik meer progressie maak. :-) Maar alles rustig houden en dan komt die wel goed. Dus hieronder de mogelijkheden. :-)

P120213_13.250001.jpg

P120213_13.260001.jpg

dubbele post... :/

Laatst bewerkt:
Aangepaste versie omdat ik eigenlijk al hoog in vetpercentage zit.

Eat = bulk 3200 kcal
onderhoud = 2910 kcal
-100/-200/-400 spreekt voor zich 2810/2710/2510 kcal

Goede opstelling zo om spieren bij te komen vet kwijt te raken?

schema.png

vandaag benen gedaan... ging goed.

schema.png

Bijlagen

Laatst bewerkt:
One arm R
4* 8 * 30 kg
Bent over row;
4*8*34 kg
superset
latpulldown broad and narrow
3* 8*34kg
1*6*34 kg
bent over flies
4*8*5 kg

barbell military press
2*8*30 kg
2*6*30 kf
shruggs
4*8*30 kg
lateralls
4*8*9 kg on each side

korte stang 2.5 kg each
lange stang 8 kg

Als je je vet percentage omlaag wil hebben moet je toch echt krachttraining gaan mixen met cardio.
Ga je naar de sportschool? Zo ja, ga daar cardio doen (spinnen, loopband etc.) en zo niet ga dan gewoon om de dag hardlopen. Succes! :D

Als je je vet percentage omlaag wil hebben moet je toch echt krachttraining gaan mixen met cardio.
Ga je naar de sportschool? Zo ja, ga daar cardio doen (spinnen, loopband etc.) en zo niet ga dan gewoon om de dag hardlopen. Succes! :D
Heb een spinningfiets thuis.

Hoeft niet hoor. Afvallen is cals in vs out

Incline BP
4x8x53kg
Decline BP
4*8*55kg
Db fly
4x8x14.5kg (one hand)

db curls
3x8x17.5kg (one hand)
1x6x17.5kg (one hand)
db hammer curls
4x8x13.5kg (one hand)
preacher curl
1x8x14.5kg (one hand)

lying triceps
3x8x10.5kg
1x6x10.5kg
kickbacks
4x8x12.5kg

3 uur later 40 min spinnen gematigd tempo, intensiteit

Gozer, ook al denk je miss dat ik je afbreek (wat niet mijn bedoeling is), ik ga je volgen!

Edit: wat ik overigens niet zie, hoe squat je? Als je zwaarder gaat met squaten ga je echt wel squat staandertjes moet aanschaffen, kost niet zoveel hoor..

Gozer, ook al denk je miss dat ik je afbreek (wat niet mijn bedoeling is), ik ga je volgen!

Edit: wat ik overigens niet zie, hoe squat je? Als je zwaarder gaat met squaten ga je echt wel squat staandertjes moet aanschaffen, kost niet zoveel hoor..
Haal de bar van het toestel af. Staandertjes komen nog wel als het nodig is.

Als jij mij een woonplaats vind waar ik dat kan zetten, laat me iets weten.

Er scheelt echt iets met jou man, wat loop jij nou de hele tijd zo koppig te doen, ik probeer je te helpen, zonder squatten hoe ga jij je benen trainen? met die leg curl zeker, ga naar een focking gym man! Trouwens 2 staandertjes kun je zo opzetten en afbreken..

Maar aan je reacties te zien heb je echt iets mis in je hoofd waardoor je wss geen vrienden hebt en ook pleinvrees om een gym te betreden, ik heb je echt oprecht willen helpen, ga zo maar door, ventjes als jou ken ik en binnen 2 maand ben je nog hetzelfde als nu, wat zeg ik binnen 2 jaar.. Haha nogmaals veel succes en bewijs me het tegendeel, wat ik betwijfel maar goed..

Laatst bewerkt:
Er scheelt echt iets met jou man, wat loop jij nou de hele tijd zo koppig te doen, ik probeer je te helpen, zonder squatten hoe ga jij je benen trainen? met die leg curl zeker, ga naar een focking gym man! Trouwens 2 staandertjes kun je zo opzetten en afbreken..

Maar aan je reacties te zien heb je echt iets mis in je hoofd waardoor je wss geen vrienden hebt en ook pleinvrees om een gym te betreden, ik heb je echt oprecht willen helpen, ga zo maar door, ventjes als jou ken ik en binnen 2 maand ben je nog hetzelfde als nu, wat zeg ik binnen 2 jaar.. Haha nogmaals veel succes en bewijs me het tegendeel, wat ik betwijfel maar goed..
Hoezo wat is er met mij aan de hand? Ik zeg je gewoon dat ik geen plaats heb. Je had ook gewoon kunnen zeggen. Die twee staandertjes kunnen zo opgeborgen worden. Dan zou ik gewoon geantwoord hebben. Waar. Want al mijn opbergplaatsen staan al vol.

Je vind dat er met mij iets mis is terwijl jij het normaal vind na op men tenen te trappen ook nog eens tegen mijn schenen te schoppen met zo'n tegenreacties? Zullen we de schoenen nu gewoon uitdoen voordat we weer de 'schuld' naar iemand toeschuiven want ik ben zo wel klaar met dat gedoe en zo loopt het alleen maar op. Ben het beu.

:rolleyes: Als je nauw je volgende bericht netjes wilt laten of als je nu eens reageert met echt begrip dan kunnen we nog wel met elkaar praten op een andere keer. Maar hier zit een serieuze steen in de weg voor ons getweeën, dat is niet de bedoeling.

Ik probeer al in een paar post aardigere te zijn maar je laat me ook niet toe. Als je niet met me wilt praten laat het dan gewoon maar ga hier niet liggen rondjanussen want dat is gewoon ongewoon.

Hier is je tegendeel... als je het wilt, wil ik best vriendschappelijk met je praten, maar wil je me dan niet telkens zo uitdagen en uitproberen. Daar is geen enkel mens mee opgezet. En toch geef ik jouw en jij mij opnieuw de kans. Maar dat is geen echt vriendschap, maar ik zie dat wel als willigheid tot het vinden van een goed equivalent dat simpelweg wat vertrouwen nodig heeft om er te geraken.

Denk maar eens na wat die koppige ezel voor je nog kan betekenen. Ik weet dat al... en jij ook. Dus waarom gaan we dan verschillende richtingen uit?

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
290101.jpg

Squats
4x8x58 kg
Lunges
4x8x33 kg
DL
4x8x58kg
legg curls
20x4x30 kg
hamstring curl
20x4x13kg

En buiktraining
Crunches, sidecrunches, rotatecrunches,...

Voeding van vandaag. Rustdag. Zijn er opmerkingen?

Ik ben bereid te luisteren ook al is de manier van overdracht k*t voor me.

Bijlagen

Terug
Naar boven