Fitness Seller

Universeel krachtstation

homegym

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hoi allemaal,

ik wil graag thuis gaan trainen, maar heb maar een redelijk klein budget (en wil liever geen 2ehands aanschaffen, puur voor het idee).
Zou voor 500euro toch wel klaar willen zijn.
Nu kwam ik deze set tegen :

http://gorillasports.nl/sale/2533/universeel-krachtstation-met-108-kg-halterset-gietijzer
universeel-krachtstation-met-108-kg-halterset-gietijzer.jpg

is dit goed genoeg om thuis te trainen? gebruik nog niet hele hoge gewichten, maar wil wel weten dat het een tijdje vooruit kan zeg maar.
Ik wil armen, schouders, borst, rug en benen trainen thuis.

Of hebben jullie misschien een alternatief? (en niet alleen zeggen: een rack/bankje/gewichten, maar graag wat linkjes ofietsdergelijks zou heel fijn zijn)

alvast bedankt,
fijne avond.

Homegym

Ga van het idee af dat je geen 2e hands ijzer wil,
Koop een rack of half rack
Stang gewichten en een bankje en je kan alles, goed zoeken en je ben 500 kwijt, een goedkoop bankje gaat sneller stuk, zitten veel bewegelijke delen op, ik zeg niet doen

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 00:12 ----------

Ja goedkoop, want je heb ongeveer 250 euro aan gewichten en stang

Ga van het idee af dat je geen 2e hands ijzer wil,
Koop een rack of half rack
Stang gewichten en een bankje en je kan alles, goed zoeken en je ben 500 kwijt, een goedkoop bankje gaat sneller stuk, zitten veel bewegelijke delen op, ik zeg niet doen

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 00:12 ----------

Ja goedkoop, want je heb ongeveer 250 euro aan gewichten en stang

500,- voor een rack/gewichten en bankje ga je nieuw niet redden hoor...
kom je al snel uit op 800,- ofzo.

je koopt wat je wil maar zo'n toestellen vertrouw ik voor geen meter :D
veel te veel dat kapot kan en over het algemeen zeer licht matteriaal / slechte houding bij die flies ets

500,- voor een rack/gewichten en bankje ga je nieuw niet redden hoor...
kom je al snel uit op 800,- ofzo.

Daarom zeg ik ook dat je 2e hands moet kijken,
Maar zelfs nieuw, bij henk powerrack +- 250 helisport goed bankje van bodycraft ook 250, moet je idd nog wel stang en gewichten kopen, maar dan heb je veel wat beters dan zo n ding

Daarom zeg ik ook dat je 2e hands moet kijken,
Maar zelfs nieuw, bij henk powerrack +- 250 helisport goed bankje van bodycraft ook 250, moet je idd nog wel stang en gewichten kopen, maar dan heb je veel wat beters dan zo n ding

Gaat niet over mij hier, maar hij geeft toch aan dat hij geen 2e hands spullen wilt, en zoekt dus gewoon voor beginners spul.
snap best dat hij geen 8/1000 euro wilt uitgeven aan wat fitness spullen voor thuis.

ot: het ziet er wel leuk uit om mee te beginnen, maar idd de stevigheid valt te bezien. Dit zou je even in de winkel moeten checken, of wat reviews lezen over het product.

maar om te starten, als beginner zijnde kun je hier denk ik wel plezier van hebben.
Correct me if ..../

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal,

bedankt voor de reacties.
Ik wil liever geen powercage (zeg ik dat zo goed?) kopen, ivm ruimte gebrek en ben niet een sporter die 5dagen in de week zijn best doet.
Ben eerder een sporter die naast zwemmen ook nog een beetje aan zijn looks wil werken, schouders, armen, borst rug en benen moeten getraind kunnen worden op een normaal niveau.
Ik bankdruk maar 30kg, dus ik zit niet zo snel aan de 100kg denk ik.

Ik vroeg me gewoon af of dit product stevig is voor thuis gebruik? (lees 2/3x maximaal 45minuten per week)
heb geen zin dat mijn product na een maand kapot uit elkaar valt begrijpt u?

hoop dat het zo wat duidelijker is.

alvast bedankt,

mvg.

Hmm ik vind het toestel van de eerste post er toch best aardig uitzien !
zeker voor thuis gebruik.......

Groeten, Ray.....

Hoi allemaal,

bedankt voor de reacties.
Ik wil liever geen powercage (zeg ik dat zo goed?) kopen, ivm ruimte gebrek en ben niet een sporter die 5dagen in de week zijn best doet.
Ben eerder een sporter die naast zwemmen ook nog een beetje aan zijn looks wil werken, schouders, armen, borst rug en benen moeten getraind kunnen worden op een normaal niveau.
Ik bankdruk maar 30kg, dus ik zit niet zo snel aan de 100kg denk ik.

Ik vroeg me gewoon af of dit product stevig is voor thuis gebruik? (lees 2/3x maximaal 45minuten per week)
heb geen zin dat mijn product na een maand kapot uit elkaar valt begrijpt u?

hoop dat het zo wat duidelijker is.

alvast bedankt,

mvg.

Wat ray zegt; voor thuis te trainen ziet het er wel redelijk stabiel uit.
Zeker als je al aangeeft dat je niet fulltime wilt gaan sporten naast zwemmen(?)

Wacht nog even af wat andere er van zeggen, ze zullen vast niet te beroerd zijn.

Kun je niet beter een bankje en verstelbare dumbbells kopen?
bankje kost +/- €175, 100kg gewicht = €200 + dumbbells = €60
Is in totaal €435.

Als je niet zwaar gaat trainen kun je volgens mij het best op helisports.nl kijken.
Gewoon bij de goedkope spullen. Kan je prima mee trainen als je niet hoog in gewicht gaat.

Ik zou gaan voor dat bankje van 175.
http://www.helisports.nl/benches/BodyX-F-0401-FID-Bench.html

En dit squatrek. 153,13

http://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/PowerMark-415-Squat-Rack-Deluxe.html

En bij FS deze halter + schijven. 169,90

http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-plus-set-100kg/

Dit lijkt mij een hele goede optie om binnen de 500euro klaar te zijn.
Je kan hier de meeste oefeningen mee doen.
Bij FS komen er ook nog verzendkosten bij. Weet niet hoe duur dat is.
Maar als 169 teveel is voor het halterset kan je als beginner ook deze nemen.
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-plus-set-70kg/

Terug
Naar boven