Fitness Seller

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min. voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? web
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker

Mijn review:
Na toch al vele pre-workout producten geprobeerd te hebben vind ik dit toch een toppertje die eruit springt.

Als ik het heb genomen voel ik na een paar minuten de energie al door men hele lijf gaan. Ik werk in de bouw dus als ik thuis kom ben ik altijd dood op.
Na de inname van deze pre-workout is dat verleden tijd.

Je krijgt er energie , een goeie pomp , en een alert gevoel van.

En het blijft zo de hele training lang.

Dus deze is zeker een aanrader om eens te proberen.

En de smaak valt ook heel goed mee.

pic1252406510.jpg

Ben zelf helemaal verliefd op Crack, dat werkt bij mij als een trein.

Heb twee sample-tjes liggen van Unleash, heb er net 1 geprobeerd. Deze waren 30 gram stuk.
Mijn review:
Smaak is niet zo, vond het niet bepaald lekker.
Verder was ik wel wat scherper dan zonder pre-wo booster, maar ook niet veel, gewoon net een klein beetje meer energie. Verder kreeg ik er ook nog eens een flinke hoeveelheid misselijkheid bij op de helft van de training, ook al geen pluspunt.

Tot zover dus 1-0 voor Crack. Zal binnenkort mijn tweede sample gebruiken, en kijken of ik hetzelfde effect had, en daar ook even een review van schrijven.

Hoeveel scoops crack nam je dan per keer?

Crack komt volgens mij eind januari weer.

Sorry rené, ik waardeer je xxl lijn enorm (zoals de delicious en megagrow onderandera)! Maar Unleash vind ik maar rommel eerlijk gezegd; heb het een aantal keer getest, zowel op een nuchtere maag, als halfvolle maag, en ook nog eens een keer op volle maag... maar het is het niet voor me. Ook de smaak moet nodig worden aangepast.

Wat betreft NO houd ik het lekker bij White flood en Crack. Daar ga ik veel harder op (bij niet-frequent gebruik!)

Terug
Naar boven