AndroidHealthClinic

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min. voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? web
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker

Mijn review:
Na toch al vele pre-workout producten geprobeerd te hebben vind ik dit toch een toppertje die eruit springt.

Als ik het heb genomen voel ik na een paar minuten de energie al door men hele lijf gaan. Ik werk in de bouw dus als ik thuis kom ben ik altijd dood op.
Na de inname van deze pre-workout is dat verleden tijd.

Je krijgt er energie , een goeie pomp , en een alert gevoel van.

En het blijft zo de hele training lang.

Dus deze is zeker een aanrader om eens te proberen.

En de smaak valt ook heel goed mee.

pic1252406510.jpg

IK heb deze stack toegevoegd omdat een paar van onze atleten die zo namen en ze allen aan me terug koppelde dat het voor hun echt verassend was dat supplementen zo goed werkten.. Dus vanuit praktijk ervaring.

Unleash neem je overigens alleen op trainingsdagen.
Die stack heb ik laatst ook besteld. Ik had zelf namelijk eerst één
maand unleash v2 zamen met megagrow. Ik had die stack niet gezien
dus zelf maar gemaakt. Maar die stack scheeld geld en je hebt er ESA bij.
Het werkt wel degelijk niet merkbaar in massa maar wel in kracht en vocht en engergie en alertheid. En dat zijn juist de dingen die ik zoek behalve het vocht. Ben er nu al een aantel maanden 2 mee bezig rond onderhoud
qwa voeding en deze stack zorgt er voor dat ik net boven onderhoud uit kom. Voor ik begon woog ik 84-86kg maar nu weeg ik 86-88kg.
Maar ik denk dat het de creatine is waar door ik iets ben angekomen en mijn benen ook weer goed aan pak wat ook weer volg gaat lopen.
Al met al toch wel een goed product en helemaal zamen met megagrow en ESA

Ik vind alle reacties rondom te trainingsboosters een beetje over the top. Mensen reageren alsof ze een gram speed in hun nek hebben hangen. Ik reageer zelf helemaal niet zo heftig op al dat spul.

Maaaar, ik vind het ook gewoon een prima supplement. Unleash geeft een goede pomp, dat is voor mij de grootste plus van dit supplement. Ook wat meer drive, maar niet extreem veel. Mij bevalt Unleash beter dan het razend populaire NO-Xplode. Ik ben dus niet zo dol als sommige hier, maar dit is gewoon een goed supplement en voor een scherp prijsje (wat we van XXL gewend zijn), aangezien ik hiermee gewoon 1 scoop neem voor een goed effect itt 2 a 3 voor NO-Xplode.

Kan het trouwens kloppen dat mensen rustig worden van echte pep ? Datis namelijk het geval bij mij en val er ook gewoon door in slaap alleen word ik wel ziek van die sooi als ik er bij heb gedronken/

Laatst bewerkt:
Gisteren geprobeerd. Lastig om op basis van één keer een oordeel te geven, zeker als je net die keer al niet best voelt. Toch maar een keer volledige product kopen.

Product viel mij wat tegen.

Kreeg het moeilijk weg, smaak maakt me normaal niks uit ,maar zit echt een vreemd smaakje aan.
Erg nerveus en zenuwachtig en beroerd gevoel ,erg onprettig, wel gewoon door getraind.

Gebruik normaal Supercharche, ga daar altijd lekker op, alleen na 2 a 3 uurtjes krijg ik dan een dip.
Vandaar unleash maar is geprobeerd.

gistere gekocht, ben benieuwd had hier voor supercharge, maar door slapeloosheid hier vanaf gestapt.

Zal binnenkort mijn mening hier over geven.

Product viel mij wat tegen.

Kreeg het moeilijk weg, smaak maakt me normaal niks uit ,maar zit echt een vreemd smaakje aan.
Erg nerveus en zenuwachtig en beroerd gevoel ,erg onprettig, wel gewoon door getraind.

Gebruik normaal Supercharche, ga daar altijd lekker op, alleen na 2 a 3 uurtjes krijg ik dan een dip.
Vandaar unleash maar is geprobeerd.

Dat zenuwachtige en beroerde heb ik altijd bij no Xplode. Krijg wel meer pomp maar voel me er niet lekker bij. Heb je no Xplode weleens geprobeerd? Zo ja, heb je dan hetzelfde als bij Unleash2 en heb je dat niet bij Supercharge? Anders wil ik Supercharge weleens proberen. Heb ook te kampen met een te hoge bloeddruk trouwens.

1 maatschep is trouwens meer dan 30 gram als je een afgesteken maatschep neemt.
Ik weegmin sups tegenwoordig af als ik idd een voledige schep neem is het soms wat te veel van het goede. Liever op 30 gram blijven

1 maatschep is trouwens meer dan 30 gram als je een afgesteken maatschep neemt.
Ik weegmin sups tegenwoordig af als ik idd een voledige schep neem is het soms wat te veel van het goede. Liever op 30 gram blijven

Dat probleem is er altijd, scoops zijn volumes en doseringen zijn gewichten.

Het is altijd aan te raden je poeder goed los te maken en dan vanuit het losse poeder te scheppen (zo meten wij de hoeveelheid per scoop). Scoops zijn standaard maten (5ml-10ml-20ml etc) en komen eigenlijk nooit echt helemaal goed uit met het gewicht wat je wilt.

Ahha ik moet wel zeggen dat als de pot al een tijdje staat dat het gewicht dan ook verandert mischien door vocht in de kast ofzo of wat dan ook. Zelf heb ik zins kort vochtvreters in de kast staan dit is een tip voor iedereen het helpt om zo'n vochtvreten in een dichte kast te zetten raat je sups ook in staan de qualiteit van de sups blijven dan beter

Dat zenuwachtige en beroerde heb ik altijd bij no Xplode. Krijg wel meer pomp maar voel me er niet lekker bij. Heb je no Xplode weleens geprobeerd? Zo ja, heb je dan hetzelfde als bij Unleash2 en heb je dat niet bij Supercharge? Anders wil ik Supercharge weleens proberen. Heb ook te kampen met een te hoge bloeddruk trouwens.

No -Explode heb ik nog niet gehad, ben blijven hangen op Supercharche.
Supercharche werkt voor mij echt goed, alleen krijg een vervelende dip 2 a 3 uur na de training, maar jah zo is er altijd wel wat met dit soort producten denk ik.

heb nooit last gehad van een dip na supercharche, maar dat verschilt per persoon.
en ik zou geen caffeine producten nemen als je een hoge bloeddruk heb, denk niet dat het goed is.

heb nooit last gehad van een dip na supercharche, maar dat verschilt per persoon.
en ik zou geen caffeine producten nemen als je een hoge bloeddruk heb, denk niet dat het goed is.

Inderdaad, baal er soms wel van maar het is eenmaal niet anders. Kan het wel gebruiken en het werkt ook wel, maar dag erna loop ik nog met hartkloppingen rond haha.

Okj hier een korte review ben er inmiddels een paar weken mee bezig. 1,5schep is voor mij helemaal goed 2 scheppen daarintegen voel je niks meer van. MAar ik dacht zondag laat is een keer zonder unleash trainen en kijken wat er gebeurd de focus was compleet weg mijn gedachten dwaalde af het trainen ging niet lekker. En daarbij kon ik concluderen dat unleash een topper is voor de mensen die geen energie rush willen maar zich gewoon relaxed en zeer gefocussed willen voelen ;) van mij krijgt ie 7/10

Hoi allemaal

Ik lees al heel een tijd mee, nu toch maar eens aangemeld op deze eerste Kerstdag;) bij deze dus fijne dagen!

Even een vraagje over dat UNLEASH! v2 Als ik alles goed begrepen heb dan is dit een oplossing als je voor je trainen vermoeid bent? En kan het in combinatie met o,a. whey 2 go(die ik NA me training neem) genomen worden?Zo ja, zijn er ook probeer pakketjes?;) zou graag eens eerst willen proberen voor ik een dure pot aanschaf(voor mij is 40 euro nl erg veel geld om in een keer uit te geven;))

Mensen vast bedankt en ik hoor het wel!;)

Groet
Michel

Men

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal

Ik lees al heel een tijd mee, nu toch maar eens aangemeld op deze eerste Kerstdag;) bij deze dus fijne dagen!

Even een vraagje over dat UNLEASH! v2 Als ik alles goed begrepen heb dan is dit een oplossing als je voor je trainen vermoeid bent? En kan het in combinatie met o,a. whey 2 go(die ik NA me training neem) genomen worden?Zo ja, zijn er ook probeer pakketjes?;) zou graag eens eerst willen proberen voor ik een dure pot aanschaf(voor mij is 40 euro nl erg veel geld om in een keer uit te geven;))

Mensen vast bedankt en ik hoor het wel!;)

Groet
Michel

Men

Jij ook fijne feestdagen;)

Unleash is inderdaad een goei oplossing als je wat vermoeid bent voor de training.(voor mij werkt het toch goed).Die whey lijkt me geen probleem dat je die na de training neemt. Bij xxl hebben ze wel staaltjes van 1 dosis.
Als je daar iets bestelt kan je misschien aan rene vragen of het mogelijk is er eentje bij te doen.

grts

Laatst bewerkt:
Werkt goed vraag me alleen af in hoeverre er gewenning kan optreden ? Heb de ene keer het gevoel dat het iets steviger werkt dan de andere.

En kan ik er gewoon creatine voor de training bij gooien ?

Unleash

ik knal hem ook erg lekker erop. het leek idd of k drugs op had k werd helemaal ligt in me kop en hoorde ook alles onwijs goed was ook zwaar gefocust! echt top product!!!

Werkt goed vraag me alleen af in hoeverre er gewenning kan optreden ? Heb de ene keer het gevoel dat het iets steviger werkt dan de andere.

En kan ik er gewoon creatine voor de training bij gooien ?

ik ben inmiddels door de pot. Dat hangt totaal af van hoeveel en wanneer je gegeten hebt ik draaide beter op 1,5scoop en een uur van tevoren niet meer eten anderhalf uur was te lang voor mij toen werd ik dizzy omdat ik te lang had gewacht :)

Oké, ik ga de gok wagen en een pot bestellen, ik laat zeker weten of het helpt;)
Dus op en nuchtere maag innemen? half uur voor je training?

ik knal hem ook erg lekker erop. het leek idd of k drugs op had k werd helemaal ligt in me kop en hoorde ook alles onwijs goed was ook zwaar gefocust! echt top product!!!

Dat is wat UNLEASH! behoort te doen, focus en feel good! dat je training lekkerder gaat zonder dat je er echt erg in hebt

Oké, ik ga de gok wagen en een pot bestellen, ik laat zeker weten of het helpt;)
Dus op en nuchtere maag innemen? half uur voor je training?

tjaa nuchtere maag kan nooit helemaal. maar het werkt beter als je maag niet vol zit. alle stoffen moeten zo snel en zo gezamelijk worden ingenomen.

Ben zelf helemaal verliefd op Crack, dat werkt bij mij als een trein.

Heb twee sample-tjes liggen van Unleash, heb er net 1 geprobeerd. Deze waren 30 gram stuk.
Mijn review:
Smaak is niet zo, vond het niet bepaald lekker.
Verder was ik wel wat scherper dan zonder pre-wo booster, maar ook niet veel, gewoon net een klein beetje meer energie. Verder kreeg ik er ook nog eens een flinke hoeveelheid misselijkheid bij op de helft van de training, ook al geen pluspunt.

Tot zover dus 1-0 voor Crack. Zal binnenkort mijn tweede sample gebruiken, en kijken of ik hetzelfde effect had, en daar ook even een review van schrijven.

Terug
Naar boven