XXL Nutrition

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met UNLEASH! v2 doorbreek je elk plateau. Je bent vol energie, gewichten waar je anders mee worstelde voelen opeens lichter aan en je knalt er zonder moeite een paar extra reps uit.

Een pot UNLEASH! v2 bevat 30 doseringen van 30 gram en is voldoende voor 30 trainingen.
    UNLEASH! the BEAST!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep (30gr) 20-40min voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutriton
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Top service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? yep

Mijn review:
Ok, weer een nieuwe préworkoutbooster, zal wel weer iets zijn dacht ik

Ik ben vaak teleurgesteld in préwo's en bleef dan ook trouw aan mn supercharge, met unleash v2 heb ik eindelijk nog eens een booster gevonden die me weet te triggeren :D

Al een aantal weken gebruik ik hem nu afgewisseld met supercharge en ik moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk tussen de 2 enkel dat unleash net iets langer tijd nodig heeft voor het begint te werken, waar ik bij supercharge na een kwartier moét trainen duurt dit bij unleash een klein half uurtje, maar eenmaal "verteerd" knalt unleash gewoon lekker weg, goede mindset, volop energie en voor de liefhebbers, ook met de nodige pumpzzz

Unleash mag wat mij betreft samen in het rijtje met supercharge en komt zelfs bijna in de buurt van de oude nox pump, good stuff dus

Voor mij persoonlijk werkt unleash stukken beter dan superpump, ragnarok (pfff, die pot blijft hier maar staan) en jp8

Minpuntje is dat het wat langer nodig heeft om in te kicken

unleashv2.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik kijk wat er in zit ben ik niet onder de indruk en mensen in mijn buurt hebben deze zooi genomen en zo de plee in gedonderd.dus niet liegen dit is weer eigenmerk rommel
en mooie reviews maken voor gratis suplementen of samples of kortingen is niet helemaal eerlijk

Als ik kijk wat er in zit ben ik niet onder de indruk en mensen in mijn buurt hebben deze zooi genomen en zo de plee in gedonderd.dus niet liegen dit is weer eigenmerk rommel
en mooie reviews maken voor gratis suplementen of samples of kortingen is niet helemaal eerlijk

waar heb jij last van? eigen merk rommel.. alles is dan eigen merk rommel.. BSN, muscletech noem maar op. Mss heb je het niet in de gaten maar we zijn het stadium huismerk allang gepasseerd XXL is een merk wat je in gyms en winkels ook tegen komt, we zijn een merk net als een ander merk.

En ik geef NOOIT gratis supplementen weg voor het maken van goede reviews dat heeft ook geen nut overigens. Als een supplement goed of slecht is komt dat vanzelf wel bovendrijven. de reacties op de nieuwe UNLEASH zijn zeer goed. Uiteraard gaat niet iedereen er goed op, dat zal ook nooit kunnen met een pre workout dat iedereen er goed op gaat. Ook waren er veel ontevreden gebruikers van NOX Pump, en anderen vond het super! zeker ook eigen merk rommel en gratis weggegeven?

We hebben totaal 5 versies getest. met meer fancy soorten creatine tot andere stofjes erin.. deze versie was de meest werkzame en daar heb ik voor gekozen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er echt niet over liegen, ik geef gewoon mn mening, klaar.

djzs man, slechte dag gehad? :rolleyes:

Nu weet ik dat het om de werking gaat en niet de smaak, maar de smaak van dit supplement was zo afschuwelijk dat ik het niet binnen kon houden, kreeg gewoon kotsneigingen na de eerste paar slokken. :(

• Topic Starter Topic Starter
Nu weet ik dat het om de werking gaat en niet de smaak, maar de smaak van dit supplement was zo afschuwelijk dat ik het niet binnen kon houden, kreeg gewoon kotsneigingen na de eerste paar slokken. :(

Heb je wel genoeg water erbij gedaan?

Gooi anders wat fruitsap erbij, of meer water?

Dit lijkt me ook wel wat, ga ik na JP8 proberen denk ik, voor de prijs hoef ik het in ieder geval niet te laten!

ik snap echt niet dat mensen zo klagen over de smaak... dan ben je echt niets gewend qua pre workoutboosters.. deze supplementen zitten nu eenmaal vol met stoffen die niet echt lekker zijn.

Je moet ook niet fijn proeven.. je moet het naar binnen gooien.. Soms zie je wel eens iemand dat drinken.. en nippen en echt proeven.. dan kijk ik mijn ogen uit.. gooi naar binnen met 200ml water en weg is het.

Het is totaal niet vergelijkbaar met een eiwitshake .. dat denken veel mensen vermoedt ik.

If you can't handle it.. don't! ;)

ik snap echt niet dat mensen zo klagen over de smaak... dan ben je echt niets gewend qua pre workoutboosters.. deze supplementen zitten nu eenmaal vol met stoffen die niet echt lekker zijn.

Je moet ook niet fijn proeven.. je moet het naar binnen gooien.. Soms zie je wel eens iemand dat drinken.. en nippen en echt proeven.. dan kijk ik mijn ogen uit.. gooi naar binnen met 200ml water en weg is het.

Het is totaal niet vergelijkbaar met een eiwitshake .. dat denken veel mensen vermoedt ik.

idd deze smaak is echt top!!! Zeker tov nox pump vroeger..., die moest ik met 50ml water nemen. anders kwam er alles terug uit. :kots:

snap het ook niet ik vind hem heeeerlijk, betere smaak als jp8 of noxpump, van de meeste energizers moet ik 2 tot 3 scoops doen met deze is 1 bijna al teveel!

Ik heb liever dat een produkt iets minder smaakt,maar doet wat ie beweerd.
Ja sommige produkten smaken iets minder, als het je niet bevalt, gooi er wat suikervrije siroop er door heen en drink het dan weg.

Mooi gesproken. en inderdaad wat boeit de smaak het gaat om het effect.

Mensen zijn niet veel gewend hier merk ik wel. Gewoon achterover gooien als je het vies vind en neem een kauwgompje, dan heb je ook geen nasmaak. Zelf drink ik het gewoon met kleine slokjes op.

Agossie hun eerste supplementje gebruikt.
Gast dit slaat echt nergens op.

Unleash sloeg bij mij ook goed aan en vind de smaak knap gedaan voor een creatine product.
Daarom zit erook weer een xxl trainingstack in me bestelling.

De sample gebruikt en persoolijk vind ik JP8 toch wel beter hoor. Om de een of andere reden ben ik daar meer gefocust door en minder zenuwachtig. Wat ik bij unleash wel had. Heb de sample getest wanneer ik vrij moe was en dit had als effect dat ik ging staren de hele tijd..
Beetje raar, misschien moest ik op andere momenten ook eens testen mja, sample is op nu.

De sample gebruikt en persoolijk vind ik JP8 toch wel beter hoor. Om de een of andere reden ben ik daar meer gefocust door en minder zenuwachtig. Wat ik bij unleash wel had. Heb de sample getest wanneer ik vrij moe was en dit had als effect dat ik ging staren de hele tijd..
Beetje raar, misschien moest ik op andere momenten ook eens testen mja, sample is op nu.

Dat heb je met pre workout, de ene gaat goed op supplement A de andere op B. Daarom is het met pre workout altijd een kwestie van proberen wat goed voor jou is.

Over twee weken is men supercharge op en dan ben ik heel erg benieuwd. Als Sanca het ook nog eens wil scharen achter NOXpump:D

Lijkt me een aardig product ik snap alleen niet waarom er bijv nog crea mono inzit ipv malaat/kre-alkalyn etc. Zeker niet omdat XXL deze producten ook verkoop onder eigen merk.

Lijkt me een aardig product ik snap alleen niet waarom er bijv nog crea mono inzit ipv malaat/kre-alkalyn etc. Zeker niet omdat XXL deze producten ook verkoop onder eigen merk.

Ik heb daar al een paar keer uitleg over gegeven.. nu nog maar een keer dan ;)

we hebben ik meen 5 versies van UNLEASH! V2 uitgebreid laten testen door sporters.. met uiteenlopende formules.. en deze kwam als beste uit de test.

Commercieel gezien had ik mss beter kunnen kiezen voor een formule met andere vormen creatine's.. maar ik heb toch gekozen voor die formule die als beste uit de test kwam.. daarom dus ;)

ik heb gekozen voor een vrij uitgebreide test in de praktijk..

Terug
Naar boven