Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ok, weer een nieuwe préworkoutbooster, zal wel weer iets zijn dacht ik
Ik ben vaak teleurgesteld in préwo's en bleef dan ook trouw aan mn supercharge, met unleash v2 heb ik eindelijk nog eens een booster gevonden die me weet te triggeren
Al een aantal weken gebruik ik hem nu afgewisseld met supercharge en ik moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk tussen de 2 enkel dat unleash net iets langer tijd nodig heeft voor het begint te werken, waar ik bij supercharge na een kwartier moét trainen duurt dit bij unleash een klein half uurtje, maar eenmaal "verteerd" knalt unleash gewoon lekker weg, goede mindset, volop energie en voor de liefhebbers, ook met de nodige pumpzzz
Unleash mag wat mij betreft samen in het rijtje met supercharge en komt zelfs bijna in de buurt van de oude nox pump, good stuff dus
Voor mij persoonlijk werkt unleash stukken beter dan superpump, ragnarok (pfff, die pot blijft hier maar staan) en jp8
Minpuntje is dat het wat langer nodig heeft om in te kicken
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met UNLEASH! v2 doorbreek je elk plateau. Je bent vol energie, gewichten waar je anders mee worstelde voelen opeens lichter aan en je knalt er zonder moeite een paar extra reps uit.
Een pot UNLEASH! v2 bevat 30 doseringen van 30 gram en is voldoende voor 30 trainingen.
UNLEASH! the BEAST! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Goed
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep (30gr) 20-40min voor training
- Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutriton
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Top service
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.50 euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? yep
Mijn review:
Ok, weer een nieuwe préworkoutbooster, zal wel weer iets zijn dacht ik
Ik ben vaak teleurgesteld in préwo's en bleef dan ook trouw aan mn supercharge, met unleash v2 heb ik eindelijk nog eens een booster gevonden die me weet te triggeren

Al een aantal weken gebruik ik hem nu afgewisseld met supercharge en ik moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk tussen de 2 enkel dat unleash net iets langer tijd nodig heeft voor het begint te werken, waar ik bij supercharge na een kwartier moét trainen duurt dit bij unleash een klein half uurtje, maar eenmaal "verteerd" knalt unleash gewoon lekker weg, goede mindset, volop energie en voor de liefhebbers, ook met de nodige pumpzzz
Unleash mag wat mij betreft samen in het rijtje met supercharge en komt zelfs bijna in de buurt van de oude nox pump, good stuff dus
Voor mij persoonlijk werkt unleash stukken beter dan superpump, ragnarok (pfff, die pot blijft hier maar staan) en jp8
Minpuntje is dat het wat langer nodig heeft om in te kicken
Laatst bewerkt:

... Kreeg echt wel meer energie
. Maar ook wel hartkloppingen en zweverig gevoel soms tijdens de training. Maar 1 maatschep staat op 50cc.. Is dit de 30gr ? of heb ik teveel genomen... want er staat geen lijntje op zoals bij andere soms.. Hopelijk kan iemand me beetje raad geven of ik wel goed bezig ben
.