AndroidHealthClinic

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met UNLEASH! v2 doorbreek je elk plateau. Je bent vol energie, gewichten waar je anders mee worstelde voelen opeens lichter aan en je knalt er zonder moeite een paar extra reps uit.

Een pot UNLEASH! v2 bevat 30 doseringen van 30 gram en is voldoende voor 30 trainingen.
    UNLEASH! the BEAST!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep (30gr) 20-40min voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutriton
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Top service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? yep

Mijn review:
Ok, weer een nieuwe préworkoutbooster, zal wel weer iets zijn dacht ik

Ik ben vaak teleurgesteld in préwo's en bleef dan ook trouw aan mn supercharge, met unleash v2 heb ik eindelijk nog eens een booster gevonden die me weet te triggeren :D

Al een aantal weken gebruik ik hem nu afgewisseld met supercharge en ik moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk tussen de 2 enkel dat unleash net iets langer tijd nodig heeft voor het begint te werken, waar ik bij supercharge na een kwartier moét trainen duurt dit bij unleash een klein half uurtje, maar eenmaal "verteerd" knalt unleash gewoon lekker weg, goede mindset, volop energie en voor de liefhebbers, ook met de nodige pumpzzz

Unleash mag wat mij betreft samen in het rijtje met supercharge en komt zelfs bijna in de buurt van de oude nox pump, good stuff dus

Voor mij persoonlijk werkt unleash stukken beter dan superpump, ragnarok (pfff, die pot blijft hier maar staan) en jp8

Minpuntje is dat het wat langer nodig heeft om in te kicken

unleashv2.jpg

Laatst bewerkt:
ik gebruik het ook sinds een maand ofzo, en ik knal er fantastisch op.
ik gebruik het maar 1 x per week om gewenning te voorkomen, het liefst zou ik het bij elke training gebruiken.

ik gebruik het ook sinds een maand ofzo, en ik knal er fantastisch op.
ik gebruik het maar 1 x per week om gewenning te voorkomen, het liefst zou ik het bij elke training gebruiken.

Wat ik doe is een maand wel en een maand niet en zo afwisselen
De maand niet gebruik ik vendetta wat ik ook een goed product vind.
Zijn aminozuren die direct opgenomen worden, geen creatine dus altijd mooi meegenomen.

Als je unleash neemt zou ik ook gelijk megagrow ( de voledige stack ) erbij nemen, want die is echt goddelijk.
Hoe brak je ook bent door een training na megagrow kan je weer opnieuw ertegenaan en de resultaten liegen erook niet om.

Unleash

goeie shit die unleash! ik ga ook erg lekker op de nitrocrea v2 :D miss nog wel beter dan de unleash! want k had de nitro in lege maag genome voor niet trainings dagen, en besloot wat later toch wel te gaan trainen en knalde em als een beest alles voelde erg licht aan.. is het dan niet aan te raden (proberen) om een keer nitrocrea zo in te nemen (S'ochtends en dan na de training?) alvast bedankt.

Vraag me af of ik mijn tweede pot wil bestellen. Mijn eerste is nu bijna op en ik heb het altijd braaf ~30 minuten voor mijn training genomen.
Het heeft nooit echt een effect gehad zoals sommigen hier beweren, maar ik denk wel dat het iets helpt.
Vraag me alleen af of of je er aan kan 'wennen' als je het te vaak neemt, en of het dan eigenlijk niks meer helpt in mijn geval...

Vraag me af of ik mijn tweede pot wil bestellen. Mijn eerste is nu bijna op en ik heb het altijd braaf ~30 minuten voor mijn training genomen.
Het heeft nooit echt een effect gehad zoals sommigen hier beweren, maar ik denk wel dat het iets helpt.
Vraag me alleen af of of je er aan kan 'wennen' als je het te vaak neemt, en of het dan eigenlijk niks meer helpt in mijn geval...

Probeer dan wat anders. Nox pump bijvoorbeeld.

de meest ranzige pwo die ik tot nu toe heb gekocht.. het werkt wel maar wat fokking ranzig. de enigste pwo die ik lekker vond smaken btw was juggernaut heerlijke aarbijenmilkshake smaak.. waarom lukt het hun wel een lekkere pwo te maken en jullie niet?
de werking neemt wel snel af btw de energierush merkte ik alleen de eerste keer goed de pomp merk ik nog wel goed

^^stelt niks voor als je met sommige andere supps. vergelijkt. Smaak is niet denderend maar ook niet vies ofzo.

Ik vroeg me iets af. Je neemt het 30/45 min. voor je training.
Kan je dit het beste op een lege maag doen of maakt dat verder niet(veel) uit?

^^stelt niks voor als je met sommige andere supps. vergelijkt. Smaak is niet denderend maar ook niet vies ofzo.

de bitterheid zit in de laatste slok, komt door 1 ingredient. maar dat geeft je een soort feel good gevoel. en wil ik er niet uit laten.

Ik vroeg me iets af. Je neemt het 30/45 min. voor je training. Kan je dit het beste op een lege maag doen of maakt dat verder niet(veel) uit?

Het is met elke pre workout beter om het op een niet volle maag te nemen.

heb dus nog supercharge liggen thuis maar ben hier ook erg benieuwd naar,
snel opmaken die supercharge dus SCHROKKEN!

Oke krijg morgen als het goed is mn pot binnen:D
ben benieuwd hoe het op me uitwerkt, jullie horen het nog!

Zo vandaag voor het eerst Unleash geprobeerd.
Viel eerlijk gezegd een beetje tegen, kan ook komen natuurlijk omdat ik niet zo super had geslapen en net van tevoren had gegeten(kon niet anders)
Maandag nog een keer proberen en kijken wat dan de reactie is.
Had verder geen last van duizeligheid of misselijk of iets.
De smaak was ook goed.

Goed bezig ?

Hallo,

Ik heb vandaag de eerste keer unleash v2 voor de training genomen...
Had beetje weinig geslapen en eerste dag terug gaan werken. Maar voelde niets meer van dit alles :p... Kreeg echt wel meer energie :o . Maar ook wel hartkloppingen en zweverig gevoel soms tijdens de training. Maar 1 maatschep staat op 50cc.. Is dit de 30gr ? of heb ik teveel genomen... want er staat geen lijntje op zoals bij andere soms.. Hopelijk kan iemand me beetje raad geven of ik wel goed bezig ben ;) .

Randy

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 1 vol schepje ja, als je te hatd stuitert kun je ook eens een half proberen ;)

Bonjour,

Vraagje... Ik zie dat in Unleash! v2 creatine monohydraat bevat EN caffeïne. Is dit niet een zwaar klote combi. Als het nou snel opnemende creatine was zou het no problem zijn. Maar monohydraat is traag en caffeine maakt het nog trager. What up?

Bonjour,

Vraagje... Ik zie dat in Unleash! v2 creatine monohydraat bevat EN caffeïne. Is dit niet een zwaar klote combi. Als het nou snel opnemende creatine was zou het no problem zijn. Maar monohydraat is traag en caffeine maakt het nog trager. What up?

In de praktijk bleek dit de best werkzame formule van de 4 formules die we getest hebben. 4 formules en 5 atleten, deze kwam bij iedereen als 1e uit de test. Dus hebben we deze ook gekozen. Deze werkte beter als een versie met TCM en CEEM.

@ Skinnie, op het einde staat dus dagelijks is geen goed idee om het te combineren, probleem is dus bij unleash! v2 dat je dat dus wel doet.. (mits je elke dag traint)
@ René, zou je kunnen beschrijven hoe dat precies getest is geworden?

Thx alvast.

neem je dan unleash elke dag? je kan het beter afwisselen om gewenning te voorkomen..

Terug
Naar boven