XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Ik wil niet jullie truisletjes uit jullie droom helpen maar dat kleine beetje gh piek die je creëert door een trui te dragen geeft geen positieve effect op sneller herstel of groei.
(en ja daar is een onderzoek over geweest en nee ik ga ik het niet zoeken)

Daarnaast hebben aas gebruikers die zichzelf al onder spuiten al helemaal niks aan dat kleine beetje gh natuurlijk :roflol:
 
Ik wil niet jullie truisletjes uit jullie droom helpen maar dat kleine beetje gh piek die je creëert door een trui te dragen geeft geen positieve effect op sneller herstel of groei.
(en ja daar is een onderzoek over geweest en nee ik ga ik het niet zoeken)

Daarnaast hebben aas gebruikers die zichzelf al onder spuiten al helemaal niks aan dat kleine beetje gh natuurlijk :roflol:


bron? ???:rolleyes:
 
Van z'n Twitter: Old school! & Mountain dog leg training is effective.

ef9c0f448b2e11e289dc22000a9f12b0_7.jpg


3294fb128b2f11e28fba22000a1fb1a7_7.jpg
 
Daarom vraag ik een bron :rolleyes:

Ik kan je ook een bron geven dat mosterd een anabolisch effect geeft.:) Zijn allemaal van die pietluttigheden waar ik persoonlijk niet veel aandacht aan zou schenken.
 
ik zweet sowieso keihard wanneer ik train, heb daar zelfs geen trui voor nodig... :P
 
Antoine heeft een HGH piek nodig met al dat HGH wat die elke dag inject is gwn dat die geen aandacht wilt trekken.
Moet je zn vids even bekijken bij eentje zei die dat die het zat was dat mensen bij sportscholen hem vroegen om samen te trainen of tips te geven en hij werd er zat van
 
Held, met zn Nutella filmpjes :D
 
11.5 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, hij staat er nu al f*cking bruut bij :eek:
 
Waooww wat een shape
 
Wat een baas!
 
Die traps zijn bruut! Nog nooit eerder zo gedefinieerd gezien.

Maar nog ruim 11 weken :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 18:36 ----------



Gaaf! Hij kan me makkelijk met 1 hand optillen dus :D

Moet mij ook haast lukken hoor!

Laatste 2 reps waren btw geen reps imo.
 
Hoop dat hij niet te vroeg piekt zoals Cutler toendertijd.
 
brute fysiek alleszins al
 
Back
Naar boven