Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij is 't maar beginnen merkbaar inkrimpen na meer dan 50 dagen, geef het tijd =)
Maar het zijn 20 mg caps, moet je ze dan openen en 1/4e van het poeder in een cap doen ofzo?Onmogelijk bij een stof als examesane. 2,5-5mg is al genoeg om je hele Oestrogeen incl al je lipides en libido om zeep te helpen. Denk dat het in je voeding ligt oid
@Fhorn: heb je tijdens het gebruik nog symptomen gehad? Gevoelige tepels of andere dingen?
Zit zelf ook weer aan de nolva (10mg/d) omdat ik links een klein knobbeltje heb en rechts een klein schijfje wat vooral in mijn nakuur en erna is opgekomen. Ik heb 's middags vaker jeuk aan mijn tepels en nu ik nolva neem kan ik niet zeggen dat het minder wordt, misschien zelfs nog wat meer.
Maar het zijn 20 mg caps, moet je ze dan openen en 1/4e van het poeder in een cap doen ofzo?
; Maar tijdens me nakuur werden ze gevoelliger en nu erna, nog steeds gevoellig en een lichte knobbel onder 1 vd tepels...tja denk dat die aro zijn nut intussen al wat bewezen zou moeten hebben
iets of wat van gains bijgekomen van de test e?
greetings
Letrozole. Snap niet dat je zo aan loopt te k*tten, doe bloedwerk trek je conclusies, pak letro erbij, stop zspm met dat halve werk en raadpleeg desnoods een internist.
Oplossen in alcohol en dan met een spuit zoveel ml nemen en opdrinken. Bijvoorbeeld 20mg in 4ml is dan 5mg/ml.