MuscleMeat

update Johnie Jackson en Branch Warren: backworkout 27.12.11

en zo moet dat! **** the ROM! gewoon knallen met halve en kwart reps!

Bruut

Is al geplaatst in het Johnny Jackson Powerlifting topic

Die hebben pezen van leer volgens mij :eek:

Maximale ROM, goede form, spanning erop houden, allemaal onzin.

Heerlijk, wou dat ik zo mocht schreeuwen in de gym:(

Gebruikt ie nou al straps met 80 kg lat pulldown ?

als ik deze ouwe meuk zie zou ik bijna blij moeten zijn met de ouwe zooi hier op de gym
nouja zooi...er wordt simpelweg nix opgeknapt of gemaakt meer dus het is nu echt zooi aan het worden

als ik deze ouwe meuk zie zou ik bijna blij moeten zijn met de ouwe zooi hier op de gym
nouja zooi...er wordt simpelweg nix opgeknapt of gemaakt meer dus het is nu echt zooi aan het worden

Ach, t hoeft niet nieuw te zijn, zo lang het maar zwaar is :). Wel lekkere muziek in die gym.

Ik zou willen dat die muziek bij mijn gym gedraaid werd! In plaats van al die 3fm en 538 zooi

vraag me af hoelang zon apparaat mee kan gaan als hun er elke dag aan roppen ;p

je spieren gaan niet harder groeien als ze 'zien' dat er geen roest op het materiaal zit.

klopt ..het is alleen leuk als iets nog wel werkt, er nog steekpinnetjes te vinden zijn,de uiteinden van de barbells niet steeds er af vallen en de barbells niet TE krom zijn zodat er nog een mogelijkheid is om er mee te trainen :)
enz enz

eerste oef dient om een hernia op te wekken?

haha nee hij oefent hoe die zn chick die avond gaat bangen

lees nog wat rond in pl-sectie zou ik zeggen

Terug
Naar boven