XXL Nutrition

update Markus Ruhl 151kg

Bezoekers in dit topic

al die commentaar op zen trainingsmethoden, hij heeft er wel een reuzachtige fysiek mee opgebouwd dus werken doet het zeker, die man zal in zijn beste tijd wrs nog wel zwaardere gewichten genomen hebben.
in ieder geval niks dan respect

Dat is nou juist het punt dat ik aanhaal. Hij heeft zijn fysiek niet opgebouwd met de basis.
Maar met een overload aan AS, synthol en weet ik wat voor rommel.
Dan kan iedereen groeien met shittrainingen en de held uithangen met halve partial reps op een smithmachine.

Doe mij maar zwaar trainende BB-ers als Yates, Coleman, Levrone en zo nog een heel aantal. Die wel weten wat basistrainingen zijn als deadliften en diepe squats, zware setjes schuin banken met losse halters en dumbbells. Zo min mogelijk in de buurt van machines.
 
hij was toch gestopt :S
 
niet vergeten dat je momentopnames ziet, er zijn op youtube genoeg filmpjes waar hij wel een grote rom haalt
 
niet vergeten dat je momentopnames ziet, er zijn op youtube genoeg filmpjes waar hij wel een grote rom haalt

Ik ben benieuwd, kon niets vinden. Ook heb ik wel eens gehoord dat ie helemaal niet sterk is, dat hoeft ook niet persé.
Maar het is best wel zielig als je een 150kg zware BB-er bent en er door 90kg PL-ers eruit wordt gelift.
Dat zou Ronnie niet gebeuren. :D
 
Niet op deze wereld maat
wel op het internet.

Ik ben benieuwd, kon niets vinden. Ook heb ik wel eens gehoord dat ie helemaal niet sterk is, dat hoeft ook niet persé.
Maar het is best wel zielig als je een 150kg zware BB-er bent en er door 90kg PL-ers eruit wordt gelift.
Dat zou Ronnie niet gebeuren. :D
daar zeg je het al, bb'er, onstage ownd marcus al die pl'ers. en dat is waar ie het voor doet.

beetje dom om een bber en een pler te gaan vergelijken. its a different game.
 
daar zeg je het al, bb'er, onstage ownd marcus al die pl'ers. en dat is waar ie het voor doet.

beetje dom om een bber en een pler te gaan vergelijken. its a different game.

Niet helemaal. Om vooruitgang te boeken in of PL of BB moet je zwaar met gewichten trainen. Bij PL ligt de nadruk op de BP,DL,SQ.
Bij BB worden meerde oefeningen gebruikt om een betere fysiek te ontwikkelen.
Dat is een groot verschil.
Die veel te grote BB-ers als Markus zijn niet functioneel en een mooie prooi(als portier) voor jonge sterke vechtsporters of PL/strongman-atleten, waar je vaak niet zo gek veel a/h uiterlijk ziet. ;)
 
Niet helemaal. Om vooruitgang te boeken in of PL of BB moet je zwaar met gewichten trainen. Bij PL ligt de nadruk op de BP,DL,SQ.
Bij BB worden meerde oefeningen gebruikt om een betere fysiek te ontwikkelen.
Dat is een groot verschil.
Die veel te grote BB-ers als Markus zijn niet functioneel en een mooie prooi(als portier) voor jonge sterke vechtsporters of PL/strongman-atleten, waar je vaak niet zo gek veel a/h uiterlijk ziet. ;)
blijkbaar groeit ruhl zo ook, dus wat je zegt klopt niet. you can't argue with results.

ruhl hoeft ook echt niet meer als portier voor de deur te staan hoor :roflol:
 
blijkbaar groeit ruhl zo ook, dus wat je zegt klopt niet. you can't argue with results.

ruhl hoeft ook echt niet meer als portier voor de deur te staan hoor :roflol:

Mwoah, ik ben niet onder de indruk van hem. Niet van zijn persoonlijkheid en niet van zijn voorkomen.
Het moet toch zo ongelooflijk vervelend gevoel zijn om als zo'n grote kerel van jezelf te weten dat het merendeel nep is.
Dat lijkt mij geen prettig en zeker gevoel.
Als ik Coleman zie, denk ik wow, niet alleen groot, droog, maar ook beestachtig sterk.
Das toch gaaf en niet alleen een opgepofte aardappel zijn? ;)
 
Mwoah, ik ben niet onder de indruk van hem. Niet van zijn persoonlijkheid en niet van zijn voorkomen.
Het moet toch zo ongelooflijk vervelend gevoel zijn om als zo'n grote kerel van jezelf te weten dat het merendeel nep is.
Dat lijkt mij geen prettig en zeker gevoel.
Als ik Coleman zie, denk ik wow, niet alleen groot, droog, maar ook beestachtig sterk.
Das toch gaaf en niet alleen een opgepofte aardappel zijn? ;)
je traint niet voor persoonlijkheid, dus dat argument raakt kant noch wal.

nep? die gast lift nog steeds meer dan 90% van dit forum schat ik. dat ie niet maximaal traint etc. heeft er mee te maken dat hij een andere vorm van hypertrofie nastreeft dan een krachtsporter.

en kijk, als ie groot en sterk wilde worden, dan werd ie powerlifter. want voor die mensen is kracht belangrijk. maar ruhl is bodybuilder en daarbij zijn size, symmetrie etc. heel belangrijk. bovendien is hij gigantisch goed in zijn tak van de sport, dat zou mij toch wel een bevredigend gevoel geven ja. zelfs als ik wist dat mensen die een hele andere sport beoefenden sterker zijn dan mij.
 
****ing hugeeeeeeeee:eek:
schouders lijken wel 2 kubussen:D
wel extreem gebulkt nu dat hij gebulkt is zie je alleen lappe vlees op zn schouders ,geen details,droogte. etc lijkt wel verdacht_>synthol but who cares hij heeft zijn geld en roem.... ,btw roem heeft hij nog de gigant
maarjah word maar zo breed met veel diete,discipline,zwaar werk en shit:o
 
je traint niet voor persoonlijkheid, dus dat argument raakt kant noch wal.

Ik denk zodra je met publiek, fans en geïntresseerden te maken krijgt, je persoonlijkheid wel eens van doorslaggevende waarde kan zijn.
Ik heb hem eens ontmoet en vond hem een onbeschoft varken.

nep? die gast lift nog steeds meer dan 90% van dit forum schat ik. dat ie niet maximaal traint etc. heeft er mee te maken dat hij een andere vorm van hypertrofie nastreeft dan een krachtsporter.

en kijk, als ie groot en sterk wilde worden, dan werd ie powerlifter. want voor die mensen is kracht belangrijk. maar ruhl is bodybuilder en daarbij zijn size, symmetrie etc. heel belangrijk. bovendien is hij gigantisch goed in zijn tak van de sport, dat zou mij toch wel een bevredigend gevoel geven ja. zelfs als ik wist dat mensen die een hele andere sport beoefenden sterker zijn dan mij.

En vooral dat laatste trekt mij dus niet aan BB-ing. Ik heb grote BB-ers gezien die amper een bierdopje tussen wijsvinger en duim kunnen fijnknijpen. Toch wel zielig dat ik dit als 16jarige heel easy deed.
Zit je daar als kleerkast van 120+ verslagen door een jochie van 16.
Das goed voor je image!! Hahaha.
 
Mike diesel is gewoon jaloers op Ruhl, omdat het hij niet zo groot is!
dus zit niet te bitchen
 
Mike diesel is gewoon jaloers op Ruhl, omdat het hij niet zo groot is!
dus zit niet te bitchen

je handtekening moet zijn:

Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds
 
Mike diesel is gewoon jaloers op Ruhl, omdat het hij niet zo groot is!
dus zit niet te bitchen

Als je daar Greg Kovacs, of Ed van Amsterdam had ingevuld had je gelijk gehad. ;)
Maar die lelijke opgepofte nepaardappel, no way.
 
Ik begrijp het wel hoor MikeDiesel, bij mij licht de nadruk eerder op bodybuilding maar ik moet ook zeker erg sterk worden. Maar Ruhl is toch zeker ook heel krachtig? Heb pas nog een 240 kg neckpress van hem gezien. Maarja Ronnie blijft the best. :D
 
Ik begrijp het wel hoor MikeDiesel, bij mij licht de nadruk eerder op bodybuilding maar ik moet ook zeker erg sterk worden. Maar Ruhl is toch zeker ook heel krachtig? Heb pas nog een 240 kg neckpress van hem gezien. Maarja Ronnie blijft the best. :D

:eek: Wil ik zien!
En geen smithmachine partial reps, want daar schijt ik op!!! ;)
 
Dat is nou juist het punt dat ik aanhaal. Hij heeft zijn fysiek niet opgebouwd met de basis.
Maar met een overload aan AS, synthol en weet ik wat voor rommel.
Dan kan iedereen groeien met shittrainingen en de held uithangen met halve partial reps op een smithmachine.

Doe mij maar zwaar trainende BB-ers als Yates, Coleman, Levrone en zo nog een heel aantal. Die wel weten wat basistrainingen zijn als deadliften en diepe squats, zware setjes schuin banken met losse halters en dumbbells. Zo min mogelijk in de buurt van machines.

alsof jij weet wat hun inspuiten en of het rommel is ofniet :rolleyes:
 
Back
Naar boven