MuscleMeat

update Markus Ruhl 151kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daar waar zowel PL'ers als veel BB'ers graag zien dat een groot iemand ook veel KG's moet pakken, vind ik niet dat Ruhl te kort schiet, hij is niet de sterkste (wat in principe niet nodig is), maar wel de grootste.. En zeg eerlijk, een neckpress (smith/half rep) met 230/220KG is niet mis, zelfs een menig PL'er heeft hier moeite mee..
Ik heb ook een BP filmpje gezien waar hij toch een behoorlijk aantal full reps(10/12) maakte met 220KG raw.. (ik plaats dit filmpje later als ik deze nog kan vinden).

Nou naar dat filmpje ben ik wel benieuwd. :D

Het is zeker een ongewaardeerde BB'er, puur omdat zijn figuur niet overeen komt met wat de meeste als mooi ervaren, dit neemt niet weg dat hij goed is in wat hij doet, en hij heeft zijn prestaties imo op een eerlijke manier verdiend, net zoals een Coleman, Levrone en Yates dat hebben verdiend. Daarom vond ik het onterecht dat je sprak over syntol (wat ik betwijfel) en AAS<-- wat bijna elke BB'er gebruikt, dus de manier van opbouw tot prestatie heeft bij een ieder hetzelfde pad afgelegd icm discipline en toewijding(op manier training na), en kan niet worden afgedaan als: 'simpel bereikt / dit kan iedereen met smith etc'
Dit laatste is hetgeen wat me vooral tegenstond in je reactie over Ruhl.

Verder no hard feeling, maar blijf rationeel; 'laat je emoties niet winnen van de werkelijkheid'

Ja, ik vind dit wel een goed tegenargument van je.
Natuurlijk begrijp ik de weg wel die men moet afleggen om op dat niveau te komen. Dat respecteer ik ten zeerste hoor.
Wat dat betereft is die toewijding in maar weinig andere sporten terug te vinden, helemaal mee eens.
Ik ben gewoon geen Markus fan. Ik houdt wel van monstergrote BB-ers, maar het liefst dan ook sterk en "zware" krachttraining als basis, gedurende een groot gedeelte van hun loopbaan.
Ik krijg bij Markus toch dat gevoel van *sukkel*, ik kan daar niets aan doen.
Maar ik zal stoppen met trouwe fans op hun ziel te trappen. ;)
 
@mike: Ik vindt dat je er hier wel een beetje naast zit
Ruhl is niet moeders mooist maar het wel de max bereikt wat hij kon
Alleen de degene boven hem op de mister Olypmia trainen over het algemene
wel strict en iets meer met barbells en dumbbells

Ja, ik ben geen liefhebber van hem. Natuurlijk heeft hij als BB-er wel heel veel bereikt.
Meer dan waar de meesten over durven te dromen, maar dat heb ik ook nooit tegengesproken.
Ik vind freak-grote BB-ers best gaaf, maar dan wel ook functioneel sterk zijn en krachtstats, die bij je formaat horen. :D

Maargoed Haak, ik kap met Markus afkraken, want dit ontaard in een ware lynchpartij zo....hihi. ;)
 
Om te beginnen ben en blijf ik een trouiwe fan van Ruhl. Ook vind ik zijn massa geweldig.
Ik heb hem inmiddels 2* real gezien op de fibo en zelfs ff met hem geouwehoerd. Hij heeft echt humer en neemt zijn tijd voor mensen.

Nou, das een compleet andere Markus dan ik heb meegemaakt. ???

Cutler heb ik ook vorig jaar ontmoet maar die was me toch een potje chagerijnig...maar dat wilt niet zeggen dat ik hem nog steeds geweldig vind voor wat ie heeft bereikt.

Ja, daar heb je ook wel gelijk in hoor. Meerendeel van mijn statements
zijn subjectief, behalve dat stukje over trainen met vrije gewichten. ;)
 
Dat is juist wat ik zo geweldig vind aan Markus (naast zijn freaky mass), zijn open persoonlijkheid. IDD jammer dat jij hem anders hebt meegemaakt.

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje de pik in had toen ik in 2007 een chagrijnige Cutler zag zitten.
Maar goed...die gasten zitten daar dag in dag uit. En natuurlijk krijgen ze ervoor betaald.... Maar zit jij iedere dag met een smile op je gezicht op je werk?

Ach ja....smaken verschillen he ;-)
 
Ja, ik ben geen liefhebber van hem. Natuurlijk heeft hij als BB-er wel heel veel bereikt.
Meer dan waar de meesten over durven te dromen, maar dat heb ik ook nooit tegengesproken.
Ik vind freak-grote BB-ers best gaaf, maar dan wel ook functioneel sterk zijn en krachtstats, die bij je formaat horen. :D

Maargoed Haak, ik kap met Markus afkraken, want dit ontaard in een ware lynchpartij zo....hihi. ;)


Functioneel sterk zijn is voor een BB net zo belangrijk als een PL die is afgetraind.
Je moet een BB om zijn fysiek beoordelen.

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat maar het idee achter bodybuilding is '' Its not how strong you are but how strong you look''
 
Dat is juist wat ik zo geweldig vind aan Markus (naast zijn freaky mass), zijn open persoonlijkheid. IDD jammer dat jij hem anders hebt meegemaakt.

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje de pik in had toen ik in 2007 een chagrijnige Cutler zag zitten.
Maar goed...die gasten zitten daar dag in dag uit. En natuurlijk krijgen ze ervoor betaald.... Maar zit jij iedere dag met een smile op je gezicht op je werk?
Ach ja....smaken verschillen he ;-)

Eigenlijk nooit eerlijk gezegt.

Maar hier heb je een goed punt maatje!
 
Functioneel sterk zijn is voor een BB net zo belangrijk als een PL die is afgetraind.
Je moet een BB om zijn fysiek beoordelen.

Klopt, ik gaf enkel mijn voorkeuren weer.

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat maar het idee achter bodybuilding is '' Its not how strong you are but how strong you look''

Duidelijk, ik vind een wolf in schaapskleren ook wel wat hebben. ;)
 
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje de pik in had toen ik in 2007 een chagrijnige Cutler zag zitten.
Maar goed...die gasten zitten daar dag in dag uit. En natuurlijk krijgen ze ervoor betaald.... Maar zit jij iedere dag met een smile op je gezicht op je werk?

Hihi nee, maar gelukkig kan ik me dat veroorloven. :p
Ik kan me goed voorstellen dat je er de pik in had, helemaal als Cutler één van je favorieten is bijvoorbeeld. Hoeveel fans heeft hij die dag misschien wel niet teleurgesteld.

Zo hebben een paar trainingsmaatjes en ik een keer bij de FIBO geweest (jaren terug) en daar zat Flex Wheeler een beetje onderuitgezakt met een paar foto's voor zich uit te staren, waarop mn maatje een soort wegwerp gebaar maakte zo van "tss...stelt nix voor" Flex zag dit en riep ons bij zich.
Wij waren wel een beetje verbaasd en mn maatje schrok ook een beetje. Toen trok flex zijn shirt uit en begon te poseren, met een brede glimlach....allermachtig wat een fysiek! :cool:
Wij en omstanders begonen uit waardering te applaudiseren en gaven hem een hand. Flex die moest erom lachen en wij ook.
Kijk dat is me nu altijd bij gebleven. :D

Ach ja....smaken verschillen he ;-)

Gelukkig wel.
 
op mijn werk hoef ik geen vrienden te maken maar voor hun is het negatieve recklame,het kan niet altijd meezitten

maar Flex loste het netjes professioneel op als je het mij vraagt
 
Echt gezond ziet hij er inderdaad niet uit, maar 1 ding is zeker: hij heeft MASSA! :)
 
Dat is juist wat ik zo geweldig vind aan Markus (naast zijn freaky mass), zijn open persoonlijkheid. IDD jammer dat jij hem anders hebt meegemaakt.

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje de pik in had toen ik in 2007 een chagrijnige Cutler zag zitten.
Maar goed...die gasten zitten daar dag in dag uit. En natuurlijk krijgen ze ervoor betaald.... Maar zit jij iedere dag met een smile op je gezicht op je werk?

Ach ja....smaken verschillen he ;-)

Als ze mij betalen om de hele dag te lachen dan lach ik.
Zijn sponsor betaalt hem om te "lachen"
 
Als ze mij betalen om de hele dag te lachen dan lach ik.
Zijn sponsor betaalt hem om te "lachen"

Zijn sponser betaald hem om BIG te zijn, en dat is hij klaar.
 
Zijn sponser betaald hem om BIG te zijn, en dat is hij klaar.

Nee zijn sponsor betaalt hem zo dat hij meer supplemanten verkoopt.
Als jij zijn sponsor meer kan laten verkopen is dat contract vanjou:D
 
Hihi nee, maar gelukkig kan ik me dat veroorloven. :p
Ik kan me goed voorstellen dat je er de pik in had, helemaal als Cutler één van je favorieten is bijvoorbeeld. Hoeveel fans heeft hij die dag misschien wel niet teleurgesteld.

Zo hebben een paar trainingsmaatjes en ik een keer bij de FIBO geweest (jaren terug) en daar zat Flex Wheeler een beetje onderuitgezakt met een paar foto's voor zich uit te staren, waarop mn maatje een soort wegwerp gebaar maakte zo van "tss...stelt nix voor" Flex zag dit en riep ons bij zich.
Wij waren wel een beetje verbaasd en mn maatje schrok ook een beetje. Toen trok flex zijn shirt uit en begon te poseren, met een brede glimlach....allermachtig wat een fysiek! :cool:
Wij en omstanders begonen uit waardering te applaudiseren en gaven hem een hand. Flex die moest erom lachen en wij ook.
Kijk dat is me nu altijd bij gebleven. :D



Gelukkig wel.

Is wel een mooi gebaar van hem..

Als ik Markus dan nou eens bel om je een dikke knuffel te geven....is het dan weer goed ;-)
 
Nee zijn sponsor betaalt hem zo dat hij meer supplemanten verkoopt.
Als jij zijn sponsor meer kan laten verkopen is dat contract vanjou:D

Dan moet ik groter worden dan Marcus en dan mag ik hun spul verkopen. En dan hoef ik niet te lachen:D
 
Is wel een mooi gebaar van hem..

Als ik Markus dan nou eens bel om je een dikke knuffel te geven....is het dan weer goed ;-)

:roflol::roflol: ...Niet nodig hoor....is al weer vergeven. :cool:
Straks drukt ie mij nog dood.....oh nee..hij was niet zo sterk ;) :D
 
Back
Naar boven