AndroidHealthClinic

update Markus Ruhl 151kg

Bezoekers in dit topic

??? vond z'n armen en benen geschronken precies ???

en eenmaal je zo'n bigass torso hebt, raak je dat niet meer kwijt, zeker dat ie 151kg is?
 
Incline bench in the smith met een belachelijke rom :gay:
 
Dat is nou juist het punt dat ik aanhaal. Hij heeft zijn fysiek niet opgebouwd met de basis.
Maar met een overload aan AS, synthol en weet ik wat voor rommel.
Dan kan iedereen groeien met shittrainingen en de held uithangen
met halve partial reps op een smithmachine.

Doe mij maar zwaar trainende BB-ers als Yates, Coleman, Levrone en zo nog een heel aantal. Die wel weten wat basistrainingen zijn als deadliften en diepe squats, zware setjes schuin banken met losse halters en dumbbells. Zo min mogelijk in de buurt van machines.

Wat een bullshit!

Ruhl heeft zijn fysiek niet opgebouwd met de basis, maar met syntol en roids??? Volgens mij staan dicipline en training nog altijd op nummer 1, en uiteraard aangevuld met de nodige AS (net zoals bij Coleman, Levrone & Yates;))
Ik snap niet dat je afgeeft op een van de grootste in het BB land, op grond van niks, alsof hij er niets voor heeft hoeven doen omdat hij syntol gebruikt (???) en omdat hij smith gebruikt :rolleyes:

Je mag hem gewoon niet, nadat je hem IRL gezien hebt, en trekt nu conclusies op niets gebaseerd, zoals zijn syntol gebruik, en het makkelijk opbouwen van zijn lichaam etc..

Hij is groot, en hij is de man, al is niet iedereen van zijn lichaam gecharmeerd, maar toch niets dan respect voor deze vriendelijke reus!
 
Niet helemaal. Om vooruitgang te boeken in of PL of BB moet je zwaar met gewichten trainen. Bij PL ligt de nadruk op de BP,DL,SQ.
Bij BB worden meerde oefeningen gebruikt om een betere fysiek te ontwikkelen.
Dat is een groot verschil.
Die veel te grote BB-ers als Markus zijn niet functioneel en een mooie prooi(als portier) voor jonge sterke vechtsporters of PL/strongman-atleten, waar je vaak niet zo gek veel a/h uiterlijk ziet. ;)

Hoezo niet helemaal? Ruhl is toch ook groot geworden door trainen van een relatief licht gewicht? Wat doet hij fout?

Pff, wrom praat je ineens over portieren en shit, dat is hier niet aan de orde :rolleyes:
 
hoe kun je trouwens weten dat hij zen lichaam nie moet basisoef heeft opgebouwd? ken je hem al meer dan 25 jaar? die man is een legende en is er enorm grappig en vriendelijk bij, plus hij heeft die ziekste schouders van allemaal
 
Wat zit je Ruhl toch af te zeiken MikeDiesel :S als je dat een keer zegt heeft iedereen het wel gelezen hoor! Beetje stoer te doen dat je hem ontmoet hebt...

Hij is en zal altijd meer zijn als jouw.. Groter, sterker en bekender. Who cares dat jij met losse dumbbells traint en losse halters.. Als Ruhl met behulp van die machines groot geworden is, heb ik alsnog alleen maar respect voor hem! :D
 
Wat zit je Ruhl toch af te zeiken MikeDiesel :S als je dat een keer zegt heeft iedereen het wel gelezen hoor! Beetje stoer te doen dat je hem ontmoet hebt...

Hij is en zal altijd meer zijn als jouw.. Groter, sterker en bekender. Who cares dat jij met losse dumbbells traint en losse halters.. Als Ruhl met behulp van die machines groot geworden is, heb ik alsnog alleen maar respect voor hem! :D

Karma-waardig bro.
Zelf doe ik 80% machines, en daar ga ik goed op.

En dan weer dat gezeik over de rom....who gives a shit???

Als je maar groot word van datgene dat je doet.

Niets anders dan respect voor deze Germaanse reus!!:D
 
Incline bench in the smith met een belachelijke rom :gay:

Schouder presses en die rom.... ik denk dat hij niet eens dieper kan zakken met die belachelijk grote schouders van 'm :D
 
Hij heeft soms een wat eigenaardige manier van trainen vanwege blessures en idd ook vanwege zijn bouw zegt hij in andere filmpjes. In Big and loving dit geloof ik ook ter sprake.
 
Wat een bullshit!

Ruhl heeft zijn fysiek niet opgebouwd met de basis, maar met syntol en roids??? Volgens mij staan dicipline en training nog altijd op nummer 1, en uiteraard aangevuld met de nodige AS (net zoals bij Coleman, Levrone & Yates;))
Ik snap niet dat je afgeeft op een van de grootste in het BB land, op grond van niks, alsof hij er niets voor heeft hoeven doen omdat hij syntol gebruikt (???) en omdat hij smith gebruikt :rolleyes:

Je mag hem gewoon niet, nadat je hem IRL gezien hebt, en trekt nu conclusies op niets gebaseerd, zoals zijn syntol gebruik, en het makkelijk opbouwen van zijn lichaam etc..

Hij is groot, en hij is de man, al is niet iedereen van zijn lichaam gecharmeerd, maar toch niets dan respect voor deze vriendelijke reus!

Ja, in deze moet ik toegeven dat ik niet van hem gecharmeerd ben.
Dat was idd omdat ik hem ontmoet heb en hij niet sympathiek overkwam.
Mogelijk had hij zijn dag niet, dat kan. Maar je moet je wel realiseren dat je jezelf moet verkopen als BB-er op een beurs. Een vertegenwoordiger van een groot bedrijf die tegen potentiële klanten een sjagrijn uithangt is zijn job kwijt!

Wat dan al helemaal niet helpt imo zijn die waardeloze trainingen die hij gefilmt heeft. Plus iemand die hem vaker heeft zien trainen vertelde mij dat ie nauwelijks een goede squat met 200 plus kan maken.
Daar gaat je reuzenstatus voor mij.
Ik geef enkel mijn visie en mening weer. Zijn filmpjes vindt ik geen goed voorbeeld van hoe je moet trainen.
Zo van ik ben heeeeeel groooot en dit werkt......bullshit!

Dat van het portieren was om een beetje te plagen , zelfde van die bierdopjes, maar geeft wel aardig een stukje realiteit weer. ;)

Als je fan van Markus bent om zijn bijzondere uiterlijk, prima verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.
 
Wat zit je Ruhl toch af te zeiken MikeDiesel :S als je dat een keer zegt heeft iedereen het wel gelezen hoor! Beetje stoer te doen dat je hem ontmoet hebt...

Schei toch uit vent! Had ik hem maar niet ontmoet en zijn trainingsfilmpjes nooit gezien.

Hij is en zal altijd meer zijn als jouw.. Groter, sterker en bekender. Who cares dat jij met losse dumbbells traint en losse halters.. Als Ruhl met behulp van die machines groot geworden is, heb ik alsnog alleen maar respect voor hem! :D

Mwuaahaha STERKER?
Dacht het niet pietje puk. ;)
 
Ja, in deze moet ik toegeven dat ik niet van hem gecharmeerd ben.
Dat was idd omdat ik hem ontmoet heb en hij niet sympathiek overkwam.
Mogelijk had hij zijn dag niet, dat kan. Maar je moet je wel realiseren dat je jezelf moet verkopen als BB-er op een beurs. Een vertegenwoordiger van een groot bedrijf die tegen potentiële klanten een sjagrijn uithangt is zijn job kwijt!

Wat dan al helemaal niet helpt imo zijn die waardeloze trainingen die hij gefilmt heeft. Plus iemand die hem vaker heeft zien trainen vertelde mij dat ie nauwelijks een goede squat met 200 plus kan maken.
Daar gaat je reuzenstatus voor mij.
Ik geef enkel mijn visie en mening weer. Zijn filmpjes vindt ik geen goed voorbeeld van hoe je moet trainen.
Zo van ik ben heeeeeel groooot en dit werkt......bullshit!

Dat van het portieren was om een beetje te plagen , zelfde van die bierdopjes, maar geeft wel aardig een stukje realiteit weer. ;)

Als je fan van Markus bent om zijn bijzondere uiterlijk, prima verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.

Ten eerste vind ik het eerlijk dat je toegeeft, dat je je emoties meeweegt in je oordeel over onze reus..
En een mening mag je altijd geven, maar blijf realistisch!

Een subjectieve mening over de kwaliteit van een training te buiten gelaten (ik vind wel dat hij hard traint, jij niet) heeft Ruhl toch zijn doelstelling inmiddels behaald op hoog niveau, een ieder die dat behaald heb ik respect voor!

Daar waar zowel PL'ers als veel BB'ers graag zien dat een groot iemand ook veel KG's moet pakken, vind ik niet dat Ruhl te kort schiet, hij is niet de sterkste (wat in principe niet nodig is), maar wel de grootste.. En zeg eerlijk, een neckpress (smith/half rep) met 230/220KG is niet mis, zelfs een menig PL'er heeft hier moeite mee..
Ik heb ook een BP filmpje gezien waar hij toch een behoorlijk aantal full reps(10/12) maakte met 220KG raw.. (ik plaats dit filmpje later als ik deze nog kan vinden).

Het is zeker een ongewaardeerde BB'er, puur omdat zijn figuur niet overeen komt met wat de meeste als mooi ervaren, dit neemt niet weg dat hij goed is in wat hij doet, en hij heeft zijn prestaties imo op een eerlijke manier verdiend, net zoals een Coleman, Levrone en Yates dat hebben verdiend. Daarom vond ik het onterecht dat je sprak over syntol (wat ik betwijfel) en AAS<-- wat bijna elke BB'er gebruikt, dus de manier van opbouw tot prestatie heeft bij een ieder hetzelfde pad afgelegd icm discipline en toewijding(op manier training na), en kan niet worden afgedaan als: 'simpel bereikt / dit kan iedereen met smith etc'
Dit laatste is hetgeen wat me vooral tegenstond in je reactie over Ruhl.

Verder no hard feeling, maar blijf rationeel; 'laat je emoties niet winnen van de werkelijkheid'
 
Laatst bewerkt:
Wat zit je Ruhl toch af te zeiken MikeDiesel :S als je dat een keer zegt heeft iedereen het wel gelezen hoor! Beetje stoer te doen dat je hem ontmoet hebt...

Haha wie doet nou stoer keyboardwarrior!
Benieuwd of je dezelfde grote bek irl zou geven tegen hetzelfde persoon..
 
:klink: nog steeds bezig jongens??

aller wat verbeten discussie is goed voor de adrenaline.. ;)
kunde straks prima mee onder het ijzer kruipen..

:wl:
 
Haha wie doet nou stoer keyboardwarrior!
Benieuwd of je dezelfde grote bek irl zou geven tegen hetzelfde persoon..

ja joh, hoe durf je... die jongen is wss heel groot en sterker als markus ruhl dus hij heeft gelijk:rolleyes: Verder weet ik zijn krachtstats niet, maar geloof niet dat Mike Diesel sterker is als Markus Ruhl omdat hij ooit een keer gehoord heeft wat Markus op een moment getilt heeft.
 
Ja, in deze moet ik toegeven dat ik niet van hem gecharmeerd ben.
Dat was idd omdat ik hem ontmoet heb en hij niet sympathiek overkwam.
Mogelijk had hij zijn dag niet, dat kan. Maar je moet je wel realiseren dat je jezelf moet verkopen als BB-er op een beurs. Een vertegenwoordiger van een groot bedrijf die tegen potentiële klanten een sjagrijn uithangt is zijn job kwijt!

Wat dan al helemaal niet helpt imo zijn die waardeloze trainingen die hij gefilmt heeft. Plus iemand die hem vaker heeft zien trainen vertelde mij dat ie nauwelijks een goede squat met 200 plus kan maken.
Daar gaat je reuzenstatus voor mij.
Ik geef enkel mijn visie en mening weer. Zijn filmpjes vindt ik geen goed voorbeeld van hoe je moet trainen.
Zo van ik ben heeeeeel groooot en dit werkt......bullshit!

Dat van het portieren was om een beetje te plagen , zelfde van die bierdopjes, maar geeft wel aardig een stukje realiteit weer. ;)

Als je fan van Markus bent om zijn bijzondere uiterlijk, prima verder hoor. Ik gaf enkel mijn mening.


Om te beginnen ben en blijf ik een trouiwe fan van Ruhl. Ook vind ik zijn massa geweldig.
Ik heb hem inmiddels 2* real gezien op de fibo en zelfs ff met hem geouwehoerd. Hij heeft echt humer en neemt zijn tijd voor mensen.
Cutler heb ik ook vorig jaar ontmoet maar die was me toch een potje chagerijnig...maar dat wilt niet zeggen dat ik hem nog steeds geweldig vind voor wat ie heeft bereikt.

RESPECT voor RUUUUUUUUUUUUUUUUHL!!!!!!!!!!!
 
Haha wie doet nou stoer keyboardwarrior!
Benieuwd of je dezelfde grote bek irl zou geven tegen hetzelfde persoon..

whahaha, moet je je maatje nu al gaan helpen :roflol:
dit gaat er gewoon over, te grappig dit, lijkt wel een speeltuin.
geen fan van ruhl : ok, wel fan: ook ok, aight?
 
Deze man verdient niks anders dan respect!
Hij heeft jaren meegedraaid aan de top en nu ga je hem dissen? Hahaha ga trainen met je dumbbelltjes en zorg dat jij je streeffysiek haalt :thumbup:

Heb 3 dvd's van hem en de manier van trainen werkt voor mij ook erg goed dus dat is geheel afhankelijk per persoon!
 
ja joh, hoe durf je... die jongen is wss heel groot en sterker als markus ruhl dus hij heeft gelijk:rolleyes: Verder weet ik zijn krachtstats niet, maar geloof niet dat Mike Diesel sterker is als Markus Ruhl omdat hij ooit een keer gehoord heeft wat Markus op een moment getilt heeft.

Kijk even in de pl sectie bij forum records
Mike is niet de kleinste
zeg maar gerust een beest als het om pl stats gaat

@mike: Ik vindt dat je er hier wel een beetje naast zit
Ruhl is niet moeders mooist maar het wel de max bereikt wat hij kon
Alleen de degene boven hem op de mister Olypmia trainen over het algemene
wel strict en iets meer met barbells en dumbbells
 
Back
Naar boven