MuscleMeat

Upgrade in creatine, aanraders?

MisterDC

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Hallo

ik fitness nu al bijna 8 maanden en neem sinds een maand creatine van performance (http://www.performance.be/nederlands/produkten/krealkalyn.htm).

Nu zou ik graag een stapje hoger gaan maar weet niet goed wat nemen. Een vriend van me heeft een zeer goed resultaat met cell-tech hardcore, ik heb dit ook in overweging genomen maar ik denk dat ik te snel ga uitzetten en heb nog al snel last van striemen.

Daarom vraag ik jullie wat er aan te raden is?
Welke creatine had een goed resultaat bij jullie?

Groetjes MisterDC

Ik zou geen creatine nemen, maar extra brinta.

ga eens fatsoenlijk eten en trainen jongen..

no explode?

Hallo

ik fitness nu al bijna 8 maanden en neem sinds een maand creatine van performance (http://www.performance.be/nederlands/produkten/krealkalyn.htm).

Nu zou ik graag een stapje hoger gaan maar weet niet goed wat nemen. Een vriend van me heeft een zeer goed resultaat met cell-tech hardcore, ik heb dit ook in overweging genomen maar ik denk dat ik te snel ga uitzetten en heb nog al snel last van striemen.

Daarom vraag ik jullie wat er aan te raden is?
Welke creatine had een goed resultaat bij jullie?

Groetjes MisterDC

creatine = creatine.... stop met die kre-alkalyn stuff en probeer gewoon eens mono-hydraat.. beter wordt het niet.

gewoon mono,
EN ETEN!!!

Kwa krachtvorderingen ben ik het volledig eens dan een Mono net zo goed werkt als een Kre-Alkalyn. Maar ik merk persoonlijk echt 100% verschil kwa vochtretentie tussen Mono en Kre.

Gelukkig kan iedereen zijn eigen, wijze keuze maken!;)

Ik vind de Pro versie van de Kre-Alkalyn EFX erg goed.
Zelf goede kracht gains mee gehad, geen vocht retentie en weinig van nodig (voordelig).

Hier het typisch Amerikaanse promo filmpje van de Kre-Alkalyn EFX Pro versie!:D
http://www.youtube.com/watch?v=yQ1vgLJzxW0&feature=player_embedded

"Flex Wheeler IFBB Legend"

Naar mijn smaak is Flex een van de mooist gebouwde bodybuilders van alle IFBB pro's. Mooie ronde spieren. Niet te droog.

Kris, off topic :)
(Mijn mening over de creatine kennen jullie toch al ;) )

"Flex Wheeler IFBB Legend"

Naar mijn smaak is Flex een van de mooist gebouwde bodybuilders van alle IFBB pro's. Mooie ronde spieren. Niet te droog.

Kris, off topic :)
(Mijn mening over de creatine kennen jullie toch al ;) )

Zeker Kris, Flex Wheeler was echt een van de mooist gebouwde bodybuilders!:thumb:

No-xplode NT is da best!!!

Kwa krachtvorderingen ben ik het volledig eens dan een Mono net zo goed werkt als een Kre-Alkalyn. Maar ik merk persoonlijk echt 100% verschil kwa vochtretentie tussen Mono en Kre.

Gelukkig kan iedereen zijn eigen, wijze keuze maken!;)

wat denken jullie van mono tegenover krea-alkalyn? krea-alkalyn zou minder vocht vasthouden?
en wat zou je aanraden?
Is al antwoord op gegeven....

???

creatine = creatine.... stop met die kre-alkalyn stuff en probeer gewoon eens mono-hydraat.. beter wordt het niet.

Ben ik het helemaal NIET mee eens! Ik reageer 0,0 op creapure creatine monohydraat. Heb nu Size On (= blend) en hier reageer ik persoonlijk super op. Niet om Size On te promoten (tenzij ik gratis potten krijg :D), maar er is wel degelijk verschil.

Terug
Naar boven