Fitness Seller

US soldaten verkrachtten 14jarig meisje en doden haar familie en haar

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Ja die Iraki's voelen zich echt bevrijd, zo zullen steeds meer Iraki's gaan verlangen naar de tijd van hun opgehangen dictator.

Was over het algemeen al bekend dat die Amerikanen zich niet altijd gedragen daar.:mad:

...OMFG...:sad:

Wat een mong*len, zeg!:mad:

stelletje zielige k*ttekoppen ... hoop dat ze zwaar gestraft worden

Stelletje ter***lijers zijn het! Hoe kun je zoiets op je geweten hebben!

Nice, die war on terrorism...

potverdomme!! mn bloed kookt weer :mad:

Door zichzelf schuldig te verklaren kunnen ze de doodstraf ontlopen, maar ze kunnen wel levenslang krijgen.
Persoonlijk mogen ze van mij levenslang krijgen en na een jaartje of 60 de electrische stoel. En dan zonder natte spons:mad:

elektrische stoel hmm mag van mij wel wat pijnlijker en langzamer, gore tyfushonden.

Vieze ter***lijers

Eigenlijk moeten ze de iraakse regering het straf laten bepalen voor zulke acties. Weet vrijwel zker dat er dan 2 keer wordt nageacht door US Marine's of wat ze ook mogen zijn.

ik ben voorstander van levenslange opsluiting in een Braziliaanse gevangenis :verneder:

**** yeah
We americah
THE BEST IN THE WORLD!

100 jaar cel vanwege bloedbad in Irak

Een 24-jarige Amerikaanse sergeant is tot 100 jaar celsstraf veroordeeld voor de verkrachting van een Iraaks meisje en de moord op haar en drie van haar familieleden.

Vervroegd vrij
De man had schuld bekend om de doodstraf te ontlopen. Hij kan vervroegd vrijkomen, mogelijk al na tien jaar. Een andere militair in de zaak werd in november tot 90 jaar celstraf veroordeeld.

Mahmudia
In 2006 verkrachtten vijf VS-militairen het meisje in de stad Mahmudiya. Daarna vermoordden zij de vader, moeder en het zusje om vervolgens het meisje te doden en haar lijk in brand te steken.

100 jaar cel vanwege bloedbad in Irak

En dan nog vervroegd vrij kunnen komen ook, schandalig. Een invasie op illegale gronden en je dan als bezetter ook nog zo gedragen, denk dat de Westerse wereld er weer veel vriendjes bij heeft.

Het is alleen zo verschrikkelijk jammer dat de irakezen elkaar afslachten ipv van de forces combinen

Terug
Naar boven