- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm goede zaak dat 'iedereen' het weet.. alleen lijkt het dikwijls alsof 'iedereen' het liever vergeet en terug in de American Dream stapt.. Dus wakker blijven is de boodschap! Voor ze ons weer shit als kaviaar voorschotelen!
76% Obama.
Ook wel interessant trouwens, de totale uitslag van mensen die de stemwijzer gedaan hebben;
Barack Obama 36789
John McCain 3772
Ik moet het nog zien. Het wordt imo closer dan de peilingen aangeven. Veel Obama aanhangers die de moeite niet meer nemen om te gaan stemmen of toch maar kiezen voor de standaard witte man als je de keuze echt definitief moet maken.
Aangezien iedereen een wapen kan kopen in de vs met een dikker kijker erop vraagt ik me af of die obama niet 10 kleuren schijt.
In de geschiedenis is het al eens gebeurd, als een president niet de juiste is komt hij toch niet in het witte huis, of gaat hij er in ieder geval snel uit verdwijnen, dus no worry.

Aangezien iedereen een wapen kan kopen in de vs met een dikker kijker erop vraagt ik me af of die obama niet 10 kleuren schijt.
In de geschiedenis is het al eens gebeurd, als een president niet de juiste is komt hij toch niet in het witte huis, of gaat hij er in ieder geval snel uit verdwijnen, dus no worry.
Bush zit er al 8 jaar dumbass.
Waarom ben je trouwens tegen Obama? Een gegronde reden, dus niet het feit dat hij niet blank is of course.
dus wat ga je doen? de verkiezingen boycotten?![]()
het is wel leuk dat je het weet, maar al weet heel de wereld het, er word toch niets mee gedaan, dus wat is je punt?

Sinds de afschaffing van slavernij 200 jaar geleden. Wil je ook ff uitleggen waarom je het wel een goede reden vindt?
doet me denken aan dat stomme zinnetje: Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen n*gers, ik vind dat iedereen er eentje moet hebben