- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doet me denken aan dat stomme zinnetje: Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen n*gers, ik vind dat iedereen er eentje moet hebben
![]()

idd!
alleen zijn ze tegenwoordig zo lastig in het gareel te houden, vooral als je ermee getrouwd bent!
![]()
Sinds de afschaffing van slavernij 200 jaar geleden. Wil je ook ff uitleggen waarom je het wel een goede reden vindt?

Kooien en kettingen werken anders nog perfect hoor!

Dat lijkt me duidelijk. Amerika is net zoals Nederland een normaal christelijk land. Wij (en zij) hoeven geen verborgen moslim als vertegenwoordiger van het land. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat moslims over het algemeen niet blank zijn. Dus denk ik dat de huidskleur wel degelijk een reden kan zijn om iemand niet toe te laten als (minister)president.
Dat je dit mij al moet vragen is wel weer blijk van de verloedering van ons blanke ras. Iedereen moet trots zijn op zijn huidskleur, en het moet dus duidelijk zijn dat wij de donkeren niet tolereren als machthebbers.
Lijkt me duidelijk en behoeft verder geen uitleg.
P.S. Kijk even naar mijn postgeschiedenis in deze secte om te zien of ik geheel serieus ben![]()
Dat lijkt me duidelijk. Amerika is net zoals Nederland een normaal christelijk land. Wij (en zij) hoeven geen verborgen moslim als vertegenwoordiger van het land. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat moslims over het algemeen niet blank zijn. Dus denk ik dat de huidskleur wel degelijk een reden kan zijn om iemand niet toe te laten als (minister)president.
Dat je dit mij al moet vragen is wel weer blijk van de verloedering van ons blanke ras. Iedereen moet trots zijn op zijn huidskleur, en het moet dus duidelijk zijn dat wij de donkeren niet tolereren als machthebbers.
Lijkt me duidelijk en behoeft verder geen uitleg.
P.S. Kijk even naar mijn postgeschiedenis in deze secte om te zien of ik geheel serieus ben![]()
Verder is het tegenwoordig lastig om in te schatten wanneer iemand iets sarcastisch of cynisch bedoelt door het drastisch afgenomen niveau hier door figuren als arnoldfan, cutler, ss, etc.hier sei hoe zwart den Obama nu wel is:
KEEP THE NICE JOBS IN THE FAMILY !!!
(9 generaties terug geloof ik...)