XXL Nutrition

USA Stemwijzer

74 obama
wat was dat saai om te maken ;/

Sinds de afschaffing van slavernij 200 jaar geleden. Wil je ook ff uitleggen waarom je het wel een goede reden vindt?

Dat lijkt me duidelijk. Amerika is net zoals Nederland een normaal christelijk land. Wij (en zij) hoeven geen verborgen moslim als vertegenwoordiger van het land. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat moslims over het algemeen niet blank zijn. Dus denk ik dat de huidskleur wel degelijk een reden kan zijn om iemand niet toe te laten als (minister)president.
Dat je dit mij al moet vragen is wel weer blijk van de verloedering van ons blanke ras. Iedereen moet trots zijn op zijn huidskleur, en het moet dus duidelijk zijn dat wij de donkeren niet tolereren als machthebbers.
Lijkt me duidelijk en behoeft verder geen uitleg.

P.S. Kijk even naar mijn postgeschiedenis in deze secte om te zien of ik geheel serieus ben ;)

56% McCain

Maar ik zou toch voor Obama kiezen.. Die McCain is me gewoon wat te oud en ik ben gewoon benieuwd hoe het in het midden oosten allemaal zal lopen als Obama aan de macht komt

Dat lijkt me duidelijk. Amerika is net zoals Nederland een normaal christelijk land. Wij (en zij) hoeven geen verborgen moslim als vertegenwoordiger van het land. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat moslims over het algemeen niet blank zijn. Dus denk ik dat de huidskleur wel degelijk een reden kan zijn om iemand niet toe te laten als (minister)president.
Dat je dit mij al moet vragen is wel weer blijk van de verloedering van ons blanke ras. Iedereen moet trots zijn op zijn huidskleur, en het moet dus duidelijk zijn dat wij de donkeren niet tolereren als machthebbers.

P.S. Kijk even naar mijn postgeschiedenis in deze secte om te zien of ik geheel serieus ben ;)

hier sei hoe zwart den Obama nu wel is:

KEEP THE NICE JOBS IN THE FAMILY !!!

http://www.youtube.com/watch?v=_ldZS9PL9KE&feature=related

je moet je eens voorstellen dat niemand van ons ook maar ooit iets gehoord heeft van steroids..
Op een klein groepje na..
Nu dat groepje scoort natuurlijk mega en haalt alle prijzen binnen.. Ze lachen de naturals in hun gezicht lekker uit!
Wel zo is ook de wereld elite mijne heren! Ze lachen zich een bult als iedereen gaat "stemmen" ...
De ware macht ligt elders en veilig gesteld ver buiten de ogen vd media, dewelke ze ook volledig bezitten...

Laatst bewerkt:

Ik als lichtgetinte medemens voel mij niet totaal toebehoren aan het "blanke ras" dus dat verklaart de verloedering. ;) Verder is het tegenwoordig lastig om in te schatten wanneer iemand iets sarcastisch of cynisch bedoelt door het drastisch afgenomen niveau hier door figuren als arnoldfan, cutler, ss, etc.

hier sei hoe zwart den Obama nu wel is:

KEEP THE NICE JOBS IN THE FAMILY !!!

Hahaa! 9th cousin twice removed.. heb je enig idee hoe ver weg dat is? Natuurlijk niet, net als al het andere schapenvolk dat kickt op die filmpjes.

Dat is dus (ongeveer) het kleinkleinkleinkleinkleinkleinkleinkleinkleinkleinkleinkind van zijn overoveroveroveroveroveroveroverovergrootvader :roflol: (9 generaties terug geloof ik...)

76% Obama, en toch zou ik McCain stemmen;)

Terug
Naar boven