AndroidHealthClinic

USA - Supplement - GameDay

klopt zeker, de USA versie geeft mij nog meer focus en net dat beetje extra vandaar.
lijkt dat dit de Dendrobium is en daarom ben ik zo gefocust op deze versie, en volgens de mensen die eerder Craze, noxipro etc. hebben gebruikt is dit de pre-workout die het dichtst bij deze in buurt komt.

Maar je moet niet vergeten dat in deze Int versie de nieuwe AMP Citrate in zit
en die moet ook heel goed zijn. Maar je wilt duidelijk alleen die met de Dendrobium versie
Dat word elke keer uit Amerika bestellen ben ik bang.

klopt zeker, de USA versie geeft mij nog meer focus en net dat beetje extra vandaar.
lijkt dat dit de Dendrobium is en daarom ben ik zo gefocust op deze versie, en volgens de mensen die eerder Craze, noxipro etc. hebben gebruikt is dit de pre-workout die het dichtst bij deze in buurt komt.

Die kerel van B&F Amersfoort gaf mijn maatjes allemaal een GameDay sample toen ik het op kwam halen zodat ook zij het konden proberen. Wellicht heeft hij nog wat over en mag je het proberen? Ik wil ook mijn label wel even voor je nakijken zodra ik thuis ben.

• Topic Starter Topic Starter
Die kerel van B&F Amersfoort gaf mijn maatjes allemaal een GameDay sample toen ik het op kwam halen zodat ook zij het konden proberen. Wellicht heeft hij nog wat over en mag je het proberen? Ik wil ook mijn label wel even voor je nakijken zodra ik thuis ben.

die is ook erg lekker maar de USA nog niet iets sterker!

Heb je nu met de Denrobium versie of met de Amp Citrate versie ?
en ken je je ervaring met ons delen? een korte review:)

Lijkt mij wel eens het proberen waard. Dus dat is 36 euro exl de verzend kosten nog?

ik heb de USA versie met Dendrobium, en het is gewoon een heerlijke Pre-workout.
ik ga een echte review doen als ik het potje leeg of bijna heb.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Lijkt mij wel eens het proberen waard. Dus dat is 36 euro exl de verzend kosten nog?

zoiets, mocht je interesse hebben kan ik nog wel een extra potje toevoegen ben je ongeveer 40,- incl. kwijt.
wel 60 servings he;)

ik heb de USA versie met Dendrobium, en het is gewoon een heerlijke Pre-workout.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Een halve scoop is 1 serving. Gebruik je een volle of een halve scoop ?

Een halve scoop is 1 serving. Gebruik je een volle of een halve scoop ?

halve scoop, dus 1 serving en dat is echt meer dan genoeg voor mij.
dus t potje gaat ook nog eens een aardig tijdje mee!

Heb je wel is een volle scoop gebruikt?

nog niet gedaan, ik heb echt zat stimulatie met 1 scoop en voor zover ik weet is het met pre-workout niet dat meer altijd beter is. vandaar.

maar als je echt interesse hebt probeer je toch een potje? evt. kan je het ook wel via mij krijgen!

ik raad het je tenminste echt aan!

nog niet gedaan, ik heb echt zat stimulatie met 1 scoop en voor zover ik weet is het met pre-workout niet dat meer altijd beter is. vandaar.

maar als je echt interesse hebt probeer je toch een potje? evt. kan je het ook wel via mij krijgen!

ik raad het je tenminste echt aan!

Ik heb net een volle pot binnen via ebay.
Omdat ik halve pot Pump HD nog over heb

heb ik de Gameday nog niet geprobeerd. Ben wel nieuwsgierig
Tigers blood flavour ruikt wel heel sterk naar cocos

Ik heb net een volle pot binnen via ebay.
Omdat ik halve pot Pump HD nog over heb

heb ik de Gameday nog niet geprobeerd. Ben wel nieuwsgierig
Tigers blood flavour ruikt wel heel sterk naar cocos

Tigers Blood is ook mijn keuze, ik vind hem erg goed te drinken! ruikt wel erg sterk haha

Tigers Blood is ook mijn keuze, ik vind hem erg goed te drinken! ruikt wel erg sterk haha

Half uur na het openen rook mijn woonkamer nog steeds naar cocos
het reuk blijft ook heel lang hangen.. Gelukkig ruikt het heel lekker

Net ff potje gechecked, zit idd geen dendrobium in, wel amp citrate. Ik zocht een goede preworkout naast unstoppable en deze is echt dik prima. Niet zo heftig als unstoppable maar wel goede focus en energie en totaal geen crash. Ik neem unstoppable nu 1-2x in de week en voor de rest game day, werkt prima voor mij.

Heb over week ofzo paar potjes, als het goed is.
Zal laten weten hoe die is :p

Terug
Naar boven