XXL Nutrition

USB Stick probleem

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik heb sinds een paar dagen een USB stick (Verbatim Store 'n' go 16GB), maar hij werkt niet helemaal lekker. De eerste 2 dagen wel, daarna deed hij vreemd. Als ik hem in m'n computer stop, duurt het 15 seconden voordat Windows een signaal geeft dat hij een nieuw apparaat heeft herkend. Andere apparaten (muis, usb card reader) worden direct herkend. Ik heb ook de USB-stick in m'n Xbox 360 geprobeerd, en daar gebeurt hetzelfde. Ook gebeurt het soms dat ik een foutmelding krijg dat Windows het apparaat niet herkend. Als ik hem dan eruit haal en weer er in doe werkt hij vaak wel, maar pas weer na 15 seconden. Ook is het schrijven naar de USB stick niet geweldig. De snelheid zou 12MB/sec moeten zijn, maar hij schrijft maar met ongeveer 6MB/sec naar de USB stick.

Wat denken jullie, is hij defect? Of kan ik hier nog wat aan testen/veranderen?

Geprobeerd te formatteren? of zoeken op fouten.

Kaduuk, terugbrengen. PnP moet echt PnP zijn en niet minuten duren.

• Topic Starter Topic Starter
Geprobeerd te formatteren? of zoeken op fouten.

Beiden gedaan, maakt niets uit.

Kaduuk, terugbrengen. PnP moet echt PnP zijn en niet minuten duren.

Ja, had al zo'n vermoeden. Heb alleen de originele verpakking niet meer, waardoor ik hem niet kan ruilen. Maar nu wordt hij volgens de medewerker gerepareerd, wat dat ook mag inhouden bij een USB stick. Ik neem dus aan dat ik gewoon een nieuwe krijg, ik heb dat ding pas een paar dagen.

Beiden gedaan, maakt niets uit.

Ja, had al zo'n vermoeden. Heb alleen de originele verpakking niet meer, waardoor ik hem niet kan ruilen. Maar nu wordt hij volgens de medewerker gerepareerd, wat dat ook mag inhouden bij een USB stick. Ik neem dus aan dat ik gewoon een nieuwe krijg, ik heb dat ding pas een paar dagen.
Binnen 7 dagen wordt hij bij een defect meteen omgeruild, na de 7 dagen wordt hij volgens het boekje opgestuurd.

Terug
Naar boven