AndroidHealthClinic

Problemen met geluid(-skaart) van m'n computer

:banana:YEAHHH PROBLEM SOLVED!!!!:banana:

3 uur verder;

Bleek dat ik met het opschonen van m'n computer m'n SoundMAX had verwijderd.
Ik probeerde online die SoundMax weer te installeren maar dat lukte niet.
Dus heb ik me in m'n kamer de tieves gezocht en heb ik een cd-rom van Dell met drivers erin gegooid.
Binnen 5 min stond die SoundMax er weer op en kan ik weer voluit muziek knallen. Gelukkig anders beginnen de buren te wennen aan de stilte.

Karma voor iedereen!

:rocknana::rocker::rocker2:
jij ook bedankt!
;)

:banana:YEAHHH PROBLEM SOLVED!!!!:banana:

3 uur verder;

Bleek dat ik met het opschonen van m'n computer m'n SoundMAX had verwijderd.
Ik probeerde online die SoundMax weer te installeren maar dat lukte niet.
Dus heb ik me in m'n kamer de tieves gezocht en heb ik een cd-rom van Dell met drivers erin gegooid.
Binnen 5 min stond die SoundMax er weer op en kan ik weer voluit muziek knallen. Gelukkig anders beginnen de buren te wennen aan de stilte.

Karma voor iedereen!
:rocknana::rocker::rocker2:

ik weet niet wat je hebt gebruikt om je spyware te verwijderen maar je doet iets fout als je ook je driver van je geluidskaart hebt verwijderd: gebruik spybot en ad-aware voor je spyware, meer moet je niet hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet wat je hebt gebruikt om je spyware te verwijderen maar je doet iets fout als je ook je driver van je geluidskaart hebt verwijderd: gebruik spybot en ad-aware voor je spyware, meer moet je niet hebben.

ik had hem handmatig verwijderd, ik wist niet wat het was dus ik heb het eraf geflikkerd :rolleyes:

ben gelukkig niet de enige die dat doet, staan meer topics over op computernerd-forums...

Hehe :D Beter dat je geluid weer werkt.

Geef nog een tip:

Je moet eens goed je geluidsinstellingen doorzoeken, dan ga je de optie zien Geluidseffecten. Deze staan standaard op None. Dan moet je eens kiezen voor geluidseffect Generiek. Dan lijkt het plots alsof je de klankkwaliteit hebt van een peperdure muziek hifi surround dolby technologic,... :)

Het gaat hem om een lijst met opsomming:
room
yard
living
cave
lane
hangar
...

Terug
Naar boven