MuscleMeat

Utopia

Haha ik vind het wel weer mooi. Net als de goudenkooi, lekkere vermakelijke en geacteerde onzin.

• Topic Starter Topic Starter
over een uurtje ff kijken, heb em net gemist. Hoop dat ze ook nog gaan matte in dit programma :D

ik kan jullie nou al garanderen dat die aannemer 200% problemen gaat geven, hij gaat zich later als een soort dictator ontwikkelen.

ik kan jullie nou al garanderen dat die aannemer 200% problemen gaat geven, hij gaat zich later als een soort dictator ontwikkelen.

Inderdaad ja, die gast is duidelijk gewendt dat er naar hem geluisterd wordt en dat hij orders uit kan delen.

Die worstelaar is ook de hele tijd bezig om dem proteinz binnen te krijgen. Onbegonnen zaak.

Haha iedereen let op of die worstelvent niet toevallig 1 brokje kip extra pakt :roflol:

Die zwerver begon ook bijdehand te doen, hij heeft mazzel dat er niemand aan de tren zit, anders werd zn schedel ff ingeslagen met een brok hout.

die zwerver kan ik ech nie uitstaan met zn k*tkop.

Haha iedereen let op of die worstelvent niet toevallig 1 brokje kip extra pakt :roflol:

Die zwerver begon ook bijdehand te doen, hij heeft mazzel dat er niemand aan de tren zit, anders werd zn schedel ff ingeslagen met een brok hout
.

:roflol:

Net op tijd voor Utopia! ;)

ik moet weer lachen om die post Stunna :roflol:

ik snap het concept niet echt, ze moeten een nieuwe gemeenschap bouwen. maar ipv van basisdingen te doen als akkerbouw en vee houden etc. waar een basis autarkisch-autonome samenleving op neer komt, moeten ze geld verdienen via endorsements uit de buitenwereld? dat verkracht toch het hele idee van een "eigen samenleving"
jezus wat is sbs6 toch een debiele zender.

ik snap het concept niet echt, ze moeten een nieuwe gemeenschap bouwen. maar ipv van basisdingen te doen als akkerbouw en vee houden etc. waar een basis autarkisch-autonome samenleving op samenkomt, moeten ze geld verdienen via endorsements uit de buitenwereld? dat verkracht toch het hele idee van een "eigen samenleving"
jezus wat is sbs6 toch een debiele zender.

lol dis

snap ik ook niet, had verwacht dat ze 100% afgesloten waren

disappoint

ik moet weer lachen om die post Stunna :roflol:

Haha, die vent is echt vervelend man... had na een uur zn strot al dichtgeknepen denk ik...
Zie de krantenberichten al voor me, "Doorgedraaide Anabolenaap slaat schedel Utopia-zwerver Rienk in"

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Ja gare shit man.. Ze hebben het beter dan menig kampeerder... wtf.

wat sbs eigenlijk moest doen is een kamp of 5-6 opzetten met een paar man per kamp, en elk kamp een schaarse voorraad geven. een kamp wat vee, een ander kamp wat landbouwgrond etc. dan kan je opzich wel een leuke kleine ruileconomie realiseren en dan krijgen de effieciëntse kampen ook meer welvaart. dat zou een leuk programma zijn

Nou het staat aan(of ik heb het net gezien) maar wat een kippenhok vol idioten zeg...
het lijkt GVD dbb wel...(Jaaa daar hoor ik uiteraard ook gewoon bij)...

Hehe kon wel lachen om die worstelaar, ging janken omdat ie commentaar kreeg over een blikje tonijn.

Die gasten doen net alsof ze gedwongen zijn te participeren... Zou het juist heerlijk vinden, een jaar lang geen verplichtingen. Beetje kamperen en shit. Alleen wel slecht voor dem gainz, als iedereen loopt te janken dat je teveel eet..

Die gasten doen net alsof ze gedwongen zijn te participeren... Zou het juist heerlijk vinden, een jaar lang geen verplichtingen. Beetje kamperen en shit. Alleen wel slecht voor dem gainz, als iedereen loopt te janken dat je teveel eet..
LOL ik wou me post net gaan aanpassen of gewoon verder spammen :p
maar dat inderdaad , ze lopen ook te janken alsof ze daar al jaren zijn :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
haha grappig die zwerver

Ik ben een paar keer gebeld en gemaild of ik mee wilde doen aan Utopia, ik zit in dat mediabestand van hun.. Ben toen ook gebeld voor 'Everybody loves Joey'. Maar een heel jaar lang afgesloten zitten van de buitenwereld is niks voor mij. Ik heb alleen voorstukjes van de serie gezien, maar nog geen aflevering bekeken. Binnenkort toch maar eens doen, blijkbaar is het best vermakelijk haha.

Big brother 1 was nog leuk, daarna deden er alleen nog maar aandachtsh**ren mee (ik heb het niet gekeken maar kan me niet voorstellen dat het nu ineens anders is).

Terug
Naar boven