markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan jullie nou al garanderen dat die aannemer 200% problemen gaat geven, hij gaat zich later als een soort dictator ontwikkelen.
Haha iedereen let op of die worstelvent niet toevallig 1 brokje kip extra pakt
Die zwerver begon ook bijdehand te doen, hij heeft mazzel dat er niemand aan de tren zit, anders werd zn schedel ff ingeslagen met een brok hout.

ik snap het concept niet echt, ze moeten een nieuwe gemeenschap bouwen. maar ipv van basisdingen te doen als akkerbouw en vee houden etc. waar een basis autarkisch-autonome samenleving op samenkomt, moeten ze geld verdienen via endorsements uit de buitenwereld? dat verkracht toch het hele idee van een "eigen samenleving"
jezus wat is sbs6 toch een debiele zender.
LOL ik wou me post net gaan aanpassen of gewoon verder spammenDie gasten doen net alsof ze gedwongen zijn te participeren... Zou het juist heerlijk vinden, een jaar lang geen verplichtingen. Beetje kamperen en shit. Alleen wel slecht voor dem gainz, als iedereen loopt te janken dat je teveel eet..