MuscleMeat

Utopia

Hhahaha die Emil [worstelaar] is echt baas. Een echte DBB'er ;-)
Verder zitten er een paar mong*len tussen, programma is echter wel vermakelijk. Het concept slaat wel nergens op en fakking vaag :s

Weet iemand trouwens hoe je die 'exclusives' kunt zien zonder zo'n stomme paspoort aan te moeten vragen??

• Topic Starter Topic Starter
Die zwerver, wat een jankbal is dat...

Paul is ook zo'n mong**l. janken als die worstelvent een broodje te veel neemt, nu blijkt dat hij zelf brood steelt snachts :roflol:

Leuk programma, maar die ene man die heeft toch kinderen en die gaat toch al vreemd ofzo ?

En die enen gast met die tattoo's hij moet huilen, is hij hooms ?

Kei zielig, die ene is dood gegaan, die stiefdochter

Edit: mag zij wel naar die begrafenis ?

Laatst bewerkt:
Leuk programma, maar die ene man die heeft toch kinderen en die gaat toch al vreemd ofzo ?

En die enen gast met die tattoo's hij moet huilen, is hij hooms ?

Kei zielig, die ene is dood gegaan, die stiefdochter

Edit: mag zij wel naar die begrafenis ?

Mocht ze wel, was haar aangeraden niet te doen en is uiteindelijk niet gegaan.

Ik vraag me toch af wat er gaat gebeuren als gewoon 3 of 4 gasten er een strafkamp van gaan maken. Gewoon de rest laten werken, anders stompen uitdelen. Dat het echt harde chaos wordt.

Dit is geen sociaal experiment. Weer een clubje gasten die hierna hun eigen real life show wil scoren.

Vond het concept wel leuk, maar nu kunnen ze gewoon heel makkelijk cash verdienen en zijn er gvd nog slecht in ook, als die wijven gewoon een oproep doen gesigneerde naaktfotos voor 100 euro hebben ze zo een paar rootjes binnen.
Gaan ze betalen voor matrassen, beter bel je beter bed en zegt lever even 15 luxe matrassen, gaan we non stop roepen hoe lekker het slaapt en je kunt je bus met sluikreclame wel 3 dagen op het terein laten :)

die veearts is er al uit las ik net, maar dit wordt geen rellen maar gewoon big brother, fysiek geweld, drugs en alles wat normaal verboden is mag ook in utopia niet, er is hier btw maar 1 winnaar en dat dhr de mol, want programma wordt al aan 15 landen verkocht.

chrisje je praat alsof je al jaren hier op dbb zit man met je hooms, back the **** up en gedraag je eens normaal.
snap ook niet wat er mis is met huilen?? ;)

Helaas is alles weer door de regie bedacht.

Sponsoren: Sony, Current, Hornbach en Kaasmaker uit de buurt. En wat gaan ze doen:
- eerst voor duizende euro aan bouwmateriaal bestellen
- nog enkele weken en dan komt de Viao
- stroom hebben ze netjes aangelegd om Current tevreden te houden
- op dit moment zijn ze bezig met die kaasboer om kaas te maken

Ja echt weer een fantastisch experiment.

ik geloof er ook helemaal niks van.

Helaas is alles weer door de regie bedacht.

Sponsoren: Sony, Current, Hornbach en Kaasmaker uit de buurt. En wat gaan ze doen:
- eerst voor duizende euro aan bouwmateriaal bestellen
- nog enkele weken en dan komt de Viao
- stroom hebben ze netjes aangelegd om Current tevreden te houden
- op dit moment zijn ze bezig met die kaasboer om kaas te maken

Ja echt weer een fantastisch experiment.

Ja dat is idd gare shit. Mij gaat het ook meer om de ruzie's die hopelijk ontstaan. Dat is vaak wel vermakelijk.

en wat is de Viao? (dunno of dit een domme vraag is)

Wat een slechte ripoff.
waarom was het afgeraden om niet naar een begrafenis te gaan ? t*ring wat een sneue beslissing..

Wat een slechte ripoff.
waarom was het afgeraden om niet naar een begrafenis te gaan ? t*ring wat een sneue beslissing..

Ze zou teveel de aandacht trekken o.i.d.

Die zwerver gaat straks de boel wel even sussen. Ik ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Mooi, weer een half uur van mn leven weggegooid..
gebeurde weer geen ene moer.

Wat vinden jullie van Emil??

Beta f**got.

Emil is een echte alfa met charisma en humor. Hij houdt van de sport, maar zeker ook van de rol die je daar moet spelen. In zijn eerste en tot nu toe enige partij was hij de slechterik en wist hij dat hij na 7 minuten tegen de vloer zou gaan.
Hij doet zijn eigen boekingen en heeft al veel wedstrijden in het buitenland gespeeld, waaronder in Los Angeles en Japan.
Emil wil aan Utopia meedoen om in een wereld zonder regels zelf een oordeel te vellen. Hij ziet zichzelf als het prototype man en gelooft in het recht van de sterkste.
Democratie is voor hem helemaal niet zo vanzelfsprekend. Hij wil wel overleg, maar gaat zeker goed voor zichzelf zorgen. Zeker als het op eten aankomt. “Als er zestien biefstukjes zijn, dan krijg ik er twee”.
Emil is er ook niet van overtuigd dat mannen en vrouwen gelijk zijn.
Hij wil iets bereiken waardoor zijn naam blijft bestaan, zelfs na zijn dood. Hij is narcistisch (vindt hij zelf) maar heeft daar geen problemen mee. Zijn lichaam is zijn brood en daarom heilig voor hem. Hij heeft veel eiwitten nodig om zijn spieren op peil te houden. Dat gaat hij lastig vinden, want die zullen er niet altijd zijn.

Ondertussen begint hij wel te zumpen als mensen zeggen dat hij niet 5x zoveel tonijn mag eten dan de rest.

Terug
Naar boven