- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is wel de enige nederlander die wat wedstrijden in de wwe heeft gedaanDie Emiel is echt een frikandel met zijn ik moet meer eten want ik moet mijn lichaam op het spel zetten tijdens worstelwedstrijden voor duizende mensen![]()
Ik vraag me toch af wat er gaat gebeuren als gewoon 3 of 4 gasten er een strafkamp van gaan maken. Gewoon de rest laten werken, anders stompen uitdelen. Dat het echt harde chaos wordt.
Dit is geen sociaal experiment. Weer een clubje gasten die hierna hun eigen real life show wil scoren.
Komt me bekend voor.+1
Alhoewel het wel laat zien hoe ver wij als mensen zijn: Zo is de meerderheid van de mensen. Je bent een jaar op jezelf aangewezen, je weet dat dit gaat gebeuren en je kan je voorbereiden. En dan toch nog met zn allen zich gaan gedragen als een stel kleine kinderen.
Vroeger dacht ik dat als je opgroeide en volwassen werd, je dan ook 'volwassen' werd. Toen ik er op een gegeven moment achter kwam dat het meerendeel van de volwassen bevolking ook gewoon uit een stel halve garen bestaat die het echte leven eigenlijk amper aankunnen ben ik een tijdje behoorlijk teleurgesteld geweest.
Daarna heb ik me bedacht dat ik maar een manier moest gaan bedenken om er gebruik van te gaan maken.
Oh en die zwerver die denkt dat ie zo slim en belezen is en idealen heeft: Hij is een ware democraat, maar wel als iedereen hetzelfde denkt als hij. Helaas werkt dat niet zo in een maatschappij, een les die menig linkse gutmensch nog moet leren.
Fixed
Weet iemand wat dit is; het is namelijk niet op TV gekomen en je hoort geen commentator / niks is ge-acteerd? http://www.youtube.com/watch?v=AoFO_sJ3Xfg