MuscleMeat

Utopia

wat een k*t programma

Die n*ger is mischien niet zo heel stom hij heb natuurlijk van die legermeuk wat tot min 40 nog warm en buiten heb ie meer rust dan tussen die gekke snachts...

wnr word er keer gedoet

daar geloof ik niks van.

de meeste hebben gewoon een gezin met kinderen thuis en dan zouden ze dus 1 jaar lang geen inkomen hebben en zelfs moeten betalen, verder geloof ik natuurlijk niet dat het ook allemaal echt is.

de meeste hebben gewoon een gezin met kinderen thuis en dan zouden ze dus 1 jaar lang geen inkomen hebben en zelfs moeten betalen, verder geloof ik natuurlijk niet dat het ook allemaal echt is.

Het kan te betwijfelen zijn natuurlijk, maar je kan ze 24/7 volgen, dus blijkbaar is het wel echt.
Of ze werkelijk moesten betalen, nja..als je de media, de producer en de kandidaat moet geloven dan klopt dat.

en dat gaat iemand doen zonder vergoeding?

en dat gaat iemand doen zonder vergoeding?

Van bepaalde mensen snap ik het niet, zoals inderdaad de aannemer met 2 kinderen en een vrouw.
Van een ander, zoals de zwerver, snap ik het wel.

Ik weet ook niet goed of je iets kan winnen bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar expeditie robinson, die mensen waren ook een tijdje weg (oké, geen jaar) maar kregen zij een vergoeding denk je?
Wellicht wordt alleen je salaris gedekt of zo, geen idee.

Van bepaalde mensen snap ik het niet, zoals inderdaad de aannemer met 2 kinderen en een vrouw.
Van een ander, zoals de zwerver, snap ik het wel.

Ik weet ook niet goed of je iets kan winnen bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar expeditie robinson, die mensen waren ook een tijdje weg (oké, geen jaar) maar kregen zij een vergoeding denk je?
Wellicht wordt alleen je salaris gedekt of zo, geen idee.
Dit programma heeft alleen maar verliezers.

Dat programma gaat er toch alleen maar om om john zijn zakken nog verder te vullen, en schijnbaar zijn er nog idioten ook die er voor betalen om er 24 uur per dag naar te kunnen kijken.

Terug
Naar boven