JdT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die n*ger is mischien niet zo heel stom hij heb natuurlijk van die legermeuk wat tot min 40 nog warm en buiten heb ie meer rust dan tussen die gekke snachts...

Is er nog steeds niet gedoet?! , kOlerE
saaie stakkers daar......
Ze zijn allemaal al genaaid door John de Mol. Wie gaat er nu nou in een koude loods liggen

Ze zijn allemaal al genaaid door John de Mol. Wie gaat er nu nou in een koude loods liggen
Goed Nederlands, man.Die n*ger is mischien niet zo heel stom hij heb natuurlijk van die legermeuk wat tot min 40 nog warm en buiten heb ie meer rust dan tussen die gekke snachts...
Daar zullen ze hoogstwaarschijnlijk een erg leuke vergoeding voor krijgen....
de meeste hebben gewoon een gezin met kinderen thuis en dan zouden ze dus 1 jaar lang geen inkomen hebben en zelfs moeten betalen, verder geloof ik natuurlijk niet dat het ook allemaal echt is.
Dit programma heeft alleen maar verliezers.Van bepaalde mensen snap ik het niet, zoals inderdaad de aannemer met 2 kinderen en een vrouw.
Van een ander, zoals de zwerver, snap ik het wel.
Ik weet ook niet goed of je iets kan winnen bijvoorbeeld.
Als je kijkt naar expeditie robinson, die mensen waren ook een tijdje weg (oké, geen jaar) maar kregen zij een vergoeding denk je?
Wellicht wordt alleen je salaris gedekt of zo, geen idee.